Det där lät lite spännandeEn väninna till frun med härliga bröst som jag fått känna på en gång tillsammans med frun.
Hehe niceJag gillar att spruta stjärten full som sista tömning....knulla stjärt hårt och taktfullt är fint...
Då är vi två! Pm mig om du villJag har väldigt mycket tabuu tankar när jag onanerar , lite pinsamt att säga här men några kan jag säga yngre tjejer/killar incest djur :/ allt möjligt
Åååh såna fantasier har jag plågats av länge! Har skrivit ned en kåtskriven snabb "sexnovell" om det du beskriver. Pma mig om du vill läsa den lr skriva mer om vad som, du verkar intressantDen senaste tiden så har jag fantiserat om en 69:a med en yngre oerfaren kille/man som vill testa att suga och runka en kille, vi runkar och suger varandra tills vi sprutar varandra i munnen. Mycket härlig fantasi som gett mig många fina sprut, men jag vill ju förstås hemskt gärna uppleva det i verkligheten också.
Lika som här dåJag har väldigt mycket tabuu tankar när jag onanerar , lite pinsamt att säga här men några kan jag säga yngre tjejer/killar incest djur :/ allt möjligt
Ojdå. Spännande men förbjudna fantasierLika som här då
Ja kollar på k9 ibland så sexigtOjdå. Spännande men förbjudna fantasier