Vad tänker ni på när ni onanerar

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
De finns ju en del kändisar man fantiserat om ibland. Kan ju nämna några av mina Pernilla Wahlgren inte dottern, Tina Nordström finns många fler.
Men Carola och tex Samantha Fox har aldrig varit några favoriter, har haft och sett bilder på en del mer eller mindre nakna kändisar men behövs mer en någon kändis bröst för att tända mig. Jag menar inte att brösten är fula men tex Erica Johansson fd längdhopp kan vara nog så tändande.
 

LordEldritch

Välbekant medlem
Kön
Man
De finns ju en del kändisar man fantiserat om ibland. Kan ju nämna några av mina Pernilla Wahlgren inte dottern, Tina Nordström finns många fler.
Men Carola och tex Samantha Fox har aldrig varit några favoriter, har haft och sett bilder på en del mer eller mindre nakna kändisar men behövs mer en någon kändis bröst för att tända mig. Jag menar inte att brösten är fula men tex Erica Johansson fd längdhopp kan vara nog så tändande.
Mmmm Tina funkar alltid bra!
 

emk91

Välbekant medlem
Kön
Man
Tina, Bianca Salming, Pernilla. Bianca Ingrosso är bara dryg tycker jag med förstorade pattar
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
I mina fantasier är det ofta en creampie får spruta i en kvinna kändis eller inte. Gillar bakar så tar gärna någon bakifrån men inte analsex. Tror nog att det är originalet de flesta djur gör ju så, fast jag har gärna en kvinna ovanpå mig en ställning jag också gillar, så den är ofta med i fantasin.
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Har runkat och fantiserat om min moster sen jag började onanera. Hennes stora bröst har gjort mig kåt i 30 år
Vad härligt! Samma här fast för mig i mer än 40 år. Bodde hos henne när jag var 11 år och nyss kommit på det där om att onanera. Hörde henne ofta stöna på natten då hon hade sex och jag onanerade till de spännande ljuden. Hon har återkommit i mina fantasier och de har blivit allt djärvare.
Den senaste fantasin är att hon kommer in helt naken i hennes stora badrum när jag badar där som 11-åring och hon förför mig. Hon suger min stenhårda hårlösa kuk och jag slickar hennes helvaxade fitta. Jag får prova på både vaginal och analsex samt att hon vill bli fistad för att bli tillfredsställd. Det förekommer även wet i fantasin och det är både hon och jag som kissar varandra i munnen. Allt avslutas naturligtvis med att hon tar min sats i munnen som hon girigt sväljer.
 

SkorpionPappa

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag läser ofta lite mer tabu-historier. Antingen i ren text eller serier. Men fantasierna kan sväva ut i alla riktningar. Senast tänkte jag tillbaka till äventyr jag hade som ung tonåring. Jag var ganska naiv och galen då. Kul och upphetsande att tänka tillbaka på.
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Har skrivit det tidigare men fantiserar om två av mina grannfruar som är så läckra. De blir dessutom mer perversa med tiden. De gillar fistning, wet, stora dildos och nu har de även börjat knulla mig med stora strap-on. Riktiga kåtdjur som inte kan få nog :love:.
Känner mig lite skamsen när jag träffar dem:X3:
 
Last edited:
Toppen