Vad tänker ni på när ni onanerar

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Nej inga andra män i mina fantasier tänder inte mig. Fast de som gillar det har jag inget emot så länge de inte kladdar på mig.
Tur vi alla är olika. Jag gillar båda, men föredrar den mjuka kvinnokroppen med sina former. Men en manskropp med lagom hår på kroppen tänder mig också. Två olika världar av samma sak.
 

Workout

Aktiv medlem
Ålder
46
Kön
Man
Mina fantasier varierar en hel del. Brukar gå lite i perioder. Men en fantasi som tränger sig på en del nu är en kvinna på jobbet som jag är intresserad av. Fantiserar om första gången vi verkligen älskar med varandra... Hoppas att det kommer att ske, men vi får se vad som händer. Jag ser det inte som omöjligt i alla fall. :)
Andra fantasier finns, inte minst om samma kvinna. Men även om andra kvinnor jag känner. Då är det mest avsugningar eller att jag tar dem bakifrån. Just nu i alla fall, det går i perioder.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Känner igen det där med en kvinna på jobbet. Har blivit rätt många sprut på olika
kvinnor, speciellt de som redan är upptagna
I fantasin är allt möjligt.
 
S

Sebastienne

Gäst
För mig är det ofta situationer som kunde lett någonstans men inte gjorde det. Så fantasin tar vid där verkligheten stannade.
Exempel på det: många erbjudna HE vid massage. Eller personer som jag träffade på som snickare när jag var yngre som inte bara ville ha hjälp med gipsväggar om man säger så.
Min moraliska och sunda radar hindrade mig många gånger, men fantasin fortsatte.

Så finns det en person på det här forumet som jag tänker på ibland. Hen vet vem det är.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Tjejerna i mina fantasier finns på riktigt, men är inte så tillgängliga som i mina fantasier. Ibland är det flera kvinnor jag tar tex en bakifrån medan hon slickar sin vännina, en annan att en kvinna börjar rida mig medan den andra sätter sig över mitt ansikte så jag kan slicka henne medans hon börjar hångla med den som rider mig.
Detta är väldigt kinky men är bara fantasier men i de flesta är det bara jag och en kvinna.
Underbart att ta kollegor vänner damer på stan osv med sig hem till sängkammaren. Kvinnor ur verkligheten är bättre "runkobjekt" än porr.
 

Mats_Urbera

Aktiv medlem
Kön
Man
- Min fru med andra
- Mycket unga tjejer som jag dominerar på olika sätt
- Scenarion där jag inte alls är involverad. Bara ser framför mig t ex unga killar som blir förförda av en mogen kvinna, ibland med hennes man närvarande där killen får suga av mannen.
 

Xerton

Välbekant medlem
Kön
Man
Dåligt med fantasier. Blir mest minnen. Men gångerna det blir fantasi så kan det mesta hända med båda könen.
 

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Min stora turn on är kukar och sexiga kvinnohänder med långa naglar, gärna röda. Så blir mycket porr med handjobs och blowjobs. Vill gärna komma i kontakt med likasinnade eller kvinnor med sexiga händer.;)
 

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
Berätta om de två specifika minnena!
Ett av dem är en gång då jag, mitt ex och hennes bästa kompis satt i bastun. Alla hade handdukar runt oss men jag kunde inte låta bli att tänka på att de var nakna under så kuken började bli semi hård och de märkte att handduken började lyfta på sig och började fnissa och retas lite skämtsamt.
Mitt ex tog sig på låret och lät handen vandra högre upp. Jag blev stenhård och det var omöjligt att gömma. Mitt ex lät mig ta henne på fittan under handduken och jag kände att hon var lite våt.
Hennes kompis blev lite obekväm så hon gick ut och hoppade in i duschen.
Jag sa till mitt ex snälla snälla låt mig knulla dig och tog av mig handduken och tog på mig själv lite och efter en stund sa hon jaja okej men gör det snabbt då innan hon kommer tillbaka!
Hon tog av sig handduken och ställde sig lite böjd upp mot dörren och höll i handtaget ifall kompisen skulle duscha klart. Hon sa skynda dig då!
Jag ställde mig bakom henne och tog henne på rumpan och sen spottade jag i handen och gned in fittan på henne och sen körde jag kuken i henne och knullade henne snabbt och hårt bakifrån medan jag höll tag i höfterna på henne. Det var så jävla skönt och tog typ 30 sekunder-en minut innan jag sprutade i henne och drog ut. Vi hann precis innan kompisen slutade duscha och hon knep ihop så hon inte skulle droppa på golvet och sprang till duschen så hon kunde tömma sig!
Varje gång jag runkar till det minnet går det ungefär lika snabbt som det gjorde då!

Vi berättade det för hennes kompis typ ett år senare och skrattade!
 

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
Ett av dem är en gång då jag, mitt ex och hennes bästa kompis satt i bastun. Alla hade handdukar runt oss men jag kunde inte låta bli att tänka på att de var nakna under så kuken började bli semi hård och de märkte att handduken började lyfta på sig och började fnissa och retas lite skämtsamt.
Mitt ex tog sig på låret och lät handen vandra högre upp. Jag blev stenhård och det var omöjligt att gömma. Mitt ex lät mig ta henne på fittan under handduken och jag kände att hon var lite våt.
Hennes kompis blev lite obekväm så hon gick ut och hoppade in i duschen.
Jag sa till mitt ex snälla snälla låt mig knulla dig och tog av mig handduken och tog på mig själv lite och efter en stund sa hon jaja okej men gör det snabbt då innan hon kommer tillbaka!
Hon tog av sig handduken och ställde sig lite böjd upp mot dörren och höll i handtaget ifall kompisen skulle duscha klart. Hon sa skynda dig då!
Jag ställde mig bakom henne och tog henne på rumpan och sen spottade jag i handen och gned in fittan på henne och sen körde jag kuken i henne och knullade henne snabbt och hårt bakifrån medan jag höll tag i höfterna på henne. Det var så jävla skönt och tog typ 30 sekunder-en minut innan jag sprutade i henne och drog ut. Vi hann precis innan kompisen slutade duscha och hon knep ihop så hon inte skulle droppa på golvet och sprang till duschen så hon kunde tömma sig!
Varje gång jag runkar till det minnet går det ungefär lika snabbt som det gjorde då!

Vi berättade det för hennes kompis typ ett år senare och skrattade!
Ett annat minne jag använder är då jag hade fyrkant med samma ex och hennes tjejkompis och min killkompis då vi var fulla och uttråkade. Kommer alltid snabbt som fan då jag tänker på då jag låg och runkade och tog hennes kompis på brösten med andra handen samtidigt som exet slickade fittan på henne!
 

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
Ett annat minne jag använder är då jag hade fyrkant med samma ex och hennes tjejkompis och min killkompis då vi var fulla och uttråkade. Kommer alltid snabbt som fan då jag tänker på då jag låg och runkade och tog hennes kompis på brösten med andra handen samtidigt som exet slickade fittan på henne!
Har många andra sjukt heta minnen jag använder ofta också om jag vill ta en snabbis! Har turen att kunna se det så tydligt framför mig som att jag skulle va där igen!
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jo några minnen när kvinnan tar tag i kuken men handen med röda naglar några sådana minnen har man. De flesta gångerna i slutet av ett samlag så man kan spruta över henne. Vill helst komma inne i en kvinna men även om man skyddar sig kan hon bli gravid.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Ett utav mina första fantasier när jag började runka var att min styvsyster smekte sig med sina röda naglar. Att hon onanerade det hade jag hört hon hade svårt att vara helt tyst även om jag inte hade sett det. Detta var inte helt rumsrent men jag var så ung och hade i början inte så mycket att välja mellan.
 
Toppen