Vad tänker ni på när ni onanerar

Russu

Aktiv medlem
Kön
Man
Vintern är svårare, då får det bli porr.
Men vår/sommar om man ser en läcker tjej 20-30 i affären på stan, helst ed magen bar då har jag fantasier för lång tid framåt.

Stöter mig säkert med någon nu men läcker tjej är för mig en osminkad naturligt vacker tjej
 

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har börjat tänka mer på att själv bli tagen i röven. Det är ofta bara korta tankar när jag är som mest upphetsad, snarare än hela scenarion. I fantasin är det oklart om det är en annan man, en transtjej med kuk, eller en tjej med strapon som gör det.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Har fantiserat en del om att bli tagen på bar gärning när jag ligger naken och solar.
Någon kommer på mig med att onanera. Stannar och beordrar mig att fortsätta.
Skulle vara spännande att leva ut fantasin med någon
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag har en återkommande fantasi om att sitta i en soffa med massa killar och kolla på porrfilm. Vi ser på filmen och sen tillfredställer oss själva medans. Inget sex eller att vi tar i varandra, bara ren onani. Sen föreställer jag mig att jag får se alla killar spruta en efter en över sina magar och bröst innan jag själv smeker mig till en skön orgasm.
 

Otaku

Medlem
Kön
Man
Tänker ofta på mina ex faktiskt. Ibland riktiga situationer men också samma situationer där jag bygger på fantasin med mer.

Annars är det ofta DP, sperma på tjejer och gravidrisk tror jag.
 

Aaerouh

Medlem
Kön
Man
Jag har en återkommande fantasi om att sitta i en soffa med massa killar och kolla på porrfilm. Vi ser på filmen och sen tillfredställer oss själva medans. Inget sex eller att vi tar i varandra, bara ren onani. Sen föreställer jag mig att jag får se alla killar spruta en efter en över sina magar och bröst innan jag själv smeker mig till en skön orgasm.
Jag har samma fantasi. Fast då är jag en av de killar som sitter i samma soffa.
 

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Tänker ofta på mina ex faktiskt. Ibland riktiga situationer men också samma situationer där jag bygger på fantasin med mer.

Annars är det ofta DP, sperma på tjejer och gravidrisk tror jag.
Ja, att tänka på ex är potent! Ibland tror jag att anledningen att jag tittar så mycket på porr är att jag har för få ex att fantisera om.
 
Toppen