Vad tänker ni på när ni onanerar

stayups55

Medlem
Fantiserar med om analsex. Har haft analsex med en kvinna och har även upplevt det själv. Frågade min dåvarande sambo om hon ville prova analt. Det ville hon men hon ville att jag skulle få hennes dildo i mig innan så jag fick uppleva känslan. Det gjorde först lite ont men med mycket glid underbart skönt. Ja det var så det blev, hon tog min kuk i sin anal. Det blev flera gånger
 

JLoob

Välbekant medlem
Ålder
59
Kön
Man
Grannkvinnan.. Hon är in ibland, och tar nån öl eller glas vin... Vill så gärna knulla henne. Har distansförhållsnde.. Men vill köra in min hårda kuk i denna kvinna, och knulla henne rejält skönt!
Jag förstår dina känslor (har en galet sexig granne som vill kåta upp mig) men låt det stanna där så slipper du att känna ånger och dessutom har du så mycket mer sexuell energi kvar till din särbo när ni ses. Skittråkigt svar, jag vet...
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Grannkvinnan.. Hon är in ibland, och tar nån öl eller glas vin... Vill så gärna knulla henne. Har distansförhållsnde.. Men vill köra in min hårda kuk i denna kvinna, och knulla henne rejält skönt!
Samma här! Grannfrun här är så jäkla snygg och fantiserar ofta om henne. Vill köra kuken i hennes anal samtidigt som hon rider en jättedildo:p
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Ibland tänker jag på min kusins bröst. Hon är väldigt kort 147cm men har stora fina bröst även ifall hon är 51år. Är väl inte så att hon tänker på det men hon kan gå från ett rum till ett annat utan nästan någonting på kroppen. En fantasi vore att få bröst knulla henne komma över hennes bröst. Jag tycker själv att det är lite sjukt men är ju bara en fantasi. Tycker även att baken är vacker, det ända hon bruka täcka är slidan så den såg jag när vi var små, ungefär lite mer än 40år sedan.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Tittar på porr men när jag runkar är det annat som tänder mig en favorit är mat-Tina. Finns många kvinnor i olika sporter som också tänder mig. Fast mina fantasier är bäst har berättat om en tidigare på detta forum, finns flera men några behåller jag själv.
 

Wankmaster

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Jag är så djävla kåt på styvsonens flickvän. Har snott ett par trosor av henne som jag sprutar i. Nästa vecka är de bortresta och jag ska passa huset. Då ska jag lägga mig i hennes obäddade säng och runka. Satsen lägger jag på hennes underlakan. Det blir så skööönt!
 
Toppen