Vad tänker ni på när ni onanerar

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
En fantasi som är återkommande går i vågor är att spruta på en kvinnas ben när hon har tunna strumpbyxor. Kommer väl nu till våren när kvinnor börjar visa sina ben, och använder strumpbyxor.
 

Mac

Välbekant medlem
Kön
Man
En fantasi som är återkommande går i vågor är att spruta på en kvinnas ben när hon har tunna strumpbyxor. Kommer väl nu till våren när kvinnor börjar visa sina ben, och använder strumpbyxor.
Samma här. Jag är väldigt svag för strumpbyxor på kvinnor/tjejer. Vet inte hur eller varför det blivit så men jag har varit det sedan jag började runka i tidig ålder.
 

Thomasstor

Aktiv medlem
Kön
Man
För egen del tänker jag inte så mycket. Det som triggar mig bäst är udda platser, gärna utomhus med upptäcktsrisk men gymmet och liknande fungerar också fint. Lite taskig årstid för att vara utomhus just nu tyvärr men det blir snart bättre.
 

Kåtsambo

Aktiv medlem
Kön
Man
Vad är det vanligaste ni fantiserar om när ni onanerar. För mig är det analsex.
Jag fantiserar ofta om någon jag mött på gymmet, på stan, i affären, på fester, eller om en kollega på jobbet som är väldigt söt, snyggt klädd och sexig :) Fantiserar om att smeka, slicka, bli runkad, avsugen, att jag tränger in och knullar bakifrån eller framifrån och sen sprutar jag.. :)
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Den senaste tiden så har jag fantiserat om en 69:a med en yngre oerfaren kille/man som vill testa att suga och runka en kille, vi runkar och suger varandra tills vi sprutar varandra i munnen. Mycket härlig fantasi som gett mig många fina sprut, men jag vill ju förstås hemskt gärna uppleva det i verkligheten också.
 
Toppen