Vad tycker du om din egen kuk?

Donimo

Medlem
Ålder
35
Kön
Man
Hej!

Vill bara höra vad ni andra grabbar har för förhållande till er egen kuk? Är ni nöjda?

Jag kan ju börja själv. Jag är väl helt okej nöjd med vad jag har. Den är estetiskt tilltalande tycker jag, rak och lagom ådrig. Visst hade man kanske önskat någon extra centimeter både på längden och bredden, men äh, den har skänkt glädje både till mig och andra, damer som herrar. Dumt att klaga.

Hade rätt mycket komplex i tonåren. Sen insåg jag att de flesta andra inte heller har några porrfilmsdasar. Varför gå runt och noja? Och storleken är inte allt, även om det kan vara grymt upphetsande med en fet balle.

Hur känner ni andra?
 

Donimo

Medlem
Ålder
35
Kön
Man
För egen del hade jag gärna haft en lite större men för sex vore det kanske bra om den var lite mindre emellanåt. Rak och estetiskt tilltalande så är nog tämligen nöjd med han. Är så kallad "shower" så det blir en rätt tydlig bula i vissa byxor vilket jag själv inte har några problem med men som kan känna lite smågenant ibland.
Äh, våga visa upp ballen! Du har ju ändå något att skryta med. Men fattar att man kanske inte alltid vill skylta med sin kuk.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Grymt nöjd med hur den utvecklat sig, för i tonåren tyckte jag att den var lite liten. Men vartefter som den kom mer och mer till användning i 20-30 åren växte den till sig i längd och efter 45 också i grovlek. Alltid haft ett fint och rakt stånd som pekat rätt upp mot himlen. Lätt tillbakaböjd mot magen, perfekt för g-punkts stimuli vid missionären. Över hövan ståndvillig vilket var jobbigt i skolan, badinrättningar, omklädningsrum och annat sexrelaterat i tonårs- och ungdomsåren. Aldrig svikit mig utan stått parat vid alla tillfällen.
 

Naturisten.1981

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag för min del är rätt nöjd, kunde varit värre.
Jag var SÅ avundsjuk på min barndomskompis som idag har 24 cm, han var stor redan i skolåldern. Men jag fick den jag fick!
Helt okej! :)
 

Naturisten.1981

Välbekant medlem
Kön
Man
För egen del hade jag gärna haft en lite större men för sex vore det kanske bra om den var lite mindre emellanåt. Rak och estetiskt tilltalande så är nog tämligen nöjd med han. Är så kallad "shower" så det blir en rätt tydlig bula i vissa byxor vilket jag själv inte har några problem med men som kan känna lite smågenant ibland.
Vi är rätt lika med tanke på bulorna! Ganska nice att se vissas miner när de tittar på bulan! :)
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Skrev just pm med en här på forumet om just detta.
Jag är helt nöjd med min , speciellt grovleken på dryga 15cm. 16-17 lång , kanske inte skulle tacka nej till några cm till.
Gillar hur min kuk är något böjd med. Rätt ådrig när man är väldigt kåt. Lagom stort ollon. Sen det bästa av allt, att den kan spruta rätt bra :)
 

Lillkuken

Aktiv medlem
Kön
Man
Min får väl duga, inte mycket att göra något åt. Men hade man kunnat välja så visst hade några extra centimeter här och där inte gjort någon skada. Lite mer böj uppåt hade varit nice. Men framför allt hade jag velat ha förhuden tillbaka.
 

funforeyou

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
jag är väldigt nöjd med min, tycker den är lagomt stor (17cm lång och 14cm runtom) den blr altid stenhård när jag får stånd. det enda jag kanske kan klaga på är att jag gärna hade fått större sprut , ibland kommer det mycke och ibland lite. det är ju inte dens fel utan mitt.
 
Toppen