Vad tycker du om din egen kuk?

Shaft

Välbekant medlem
Kön
Man
Mycket nöjd.
Förstod först i 20årsåldern att den var långt över medel.
Älskar visa upp den på nakenbad och porrbio.
Har runkpolare också och har blivit mer och mer intresserad av andras kukar.

Frun är nöjd ska väl tilläggas.

Träffar gärna andra storkukade i Stockholm och runkar ihop.
 

SpermaKungen

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Absolut nöjd. Lite över medel med ca 17cm. Såklart hade jag gärna haft större, gärna 20 och över och grövre, men det är nog bara jag själv. Ingen tjej har klagat under åren i alla fall :)

Sprutar mycket lätt. Tyckte det var skitjobbigt när jag var yngre, men kom hyffsat snabbt på hur jag skulle kunna komma igång fort igen för en andra omgång. Också kört tricket att runka av mig själv stax före sex. Med åren har jag blivit mycket mindre känslig, men kommer nog fortfarande ganska så enkelt när jag är riktigt kåt.

Har också rikligt med försats vilket jag nu älskar, men som också var lite skämmigt i yngre dagar.

Om jag skulle önska något nu så skulle det kanske vara att spruta mer. Jag sprutar nog ungefär normalt, men tycker det är riktigt häftigt med rejäla spermasprut.

Håller med Shaft, träffas gärna och leker med kukarna i Sthlm eller närheten då jag reser en del runt Mellansverige.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Absolut nöjd. Lite över medel med ca 17cm. Såklart hade jag gärna haft större, gärna 20 och över och grövre, men det är nog bara jag själv. Ingen tjej har klagat under åren i alla fall :)

Sprutar mycket lätt. Tyckte det var skitjobbigt när jag var yngre, men kom hyffsat snabbt på hur jag skulle kunna komma igång fort igen för en andra omgång. Också kört tricket att runka av mig själv stax före sex. Med åren har jag blivit mycket mindre känslig, men kommer nog fortfarande ganska så enkelt när jag är riktigt kåt.

Har också rikligt med försats vilket jag nu älskar, men som också var lite skämmigt i yngre dagar.

Om jag skulle önska något nu så skulle det kanske vara att spruta mer. Jag sprutar nog ungefär normalt, men tycker det är riktigt häftigt med rejäla spermasprut.

Håller med Shaft, träffas gärna och leker med kukarna i Sthlm eller närheten då jag reser en del runt Mellansverige.
Vad kom du fram till för lösning för att komma igång igen snabbt för en andra omgång?
 

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Har nog en medelstor kuk… Den sitter där. Är man nöjd med den så är det bra, jag är ju till för att bereda njutning :p men under de ägda förhållanden jag har haft så har kuken mestadels varit något jag fått ta hand om själv som ”belöning”…
https://imgur.com/a/G50fCsD
 
D

Deleted member 26814

Gäst
Ordinär. Inte speciellt grov eller lång.
Men har tjänat mig väl under en herrans massa år...(y)
Tyvärr är det sedan nå't år tillbaka " tjall på linjen" efter sjukdom, så nu är det ganska lång tid mellan gångerna som Prins William af Byxorm, behagar att resa sig.:( Tyvärr har också kåtheten fått sig en törn.:(
Dock inte intresset! ...som väl är.:)
ONA hjälper till att hålla lågan levande...:sneaky:
 

spermakladd

Aktiv medlem
Kön
Man
Tycker själv att jag har en rätt snygg kuk. Om jag camrunkar händer det inte sällan att jag får komplimanger för min kuk. Så då blir man både nöjd, kåt och glad!
 

Martin svensson

Välbekant medlem
Kön
Man
Älskar min kuk ibland är jag hel rakade ibland lite hår . Skönt att runka min kuk ha min kuk i trosor och strumpbyxor är jätte skönt
 

Sircumseised

Aktiv medlem
Kön
Man
Är också väldigt nöjd med min kuk 19cm och 14cm runtom, stort ollon, sprutar ofta mycket och kraftigt! Får ofta komplimanger för den av både tjejer och killar som tycker den är stor och skön!
 

Cujo12

Välbekant medlem
Ålder
51
Kön
Man
Hejsan jag är också ganska nöjd med min kuk 14,5cm och 13omkrets och tjejerna älskar att suga den för den är så lagomt stor för att kunna suga hela kuken och jag sprutar ganska mycket men om det är någon som vill se det så meddela mig bara
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Är nöjd fick hjälp mer duschen idag bor på ett boende, ny sköterska tyckte jag behövde tömmas som hon utryckte det. Kom väldigt snabbt ända nackdelen fick inte se så mycket av hennes kropp.
 
Toppen