Vad tycker du om din egen kuk?

Bondegutten

Medlem
Det var samma med mej, fast tvärt om. Jag och en kille till i klassen kom först in i puberteten och hans kuk blev riktigt stor tidigt, jag fick hår först och min kuk kallades hästen. Inte alls kul då! Vi skämdes för våra kukar och blev bästisar! Så han och jag runkade flitigt i många år tillsammans! :)
Haha, jeg ble selv kalt hesten, jeg var veldig smal som ung og hadde en stor og grov kuk for alderen. Har alltid vært glad for å ha den størrelsen jeg har, hadde alltid håpet at den skulle bli riktig stor :)
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
En knepig tråd tycker jag.
Nöjd eller inte? Det är bara att gilla läget. Inget att göra åt. Man skulle bara må dåligt om man inte tycker om sig själv…
 

ManMedSkägg

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag är mer nöjd nu som 50 plussar än när jag var yngre :)
Normal längd, ganska grov och bäst av allt
Den sviker.mig aldrig när tillfälle ges..
 

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Som flera andra är inne på så har jag blivit mera nöjd med min kuk på senare år. När jag var yngre så hade jag flea i min krets som hade lite modell större, speciellt i slakt tillstånd, vilket gjorde att man fick en lite skev bild, vilket jag först förstod när jag var ca 30 år.
När jag var yngre var jag väldigt fixerad vid stora kukar, detta har avtagit med åren när erfarenheten kommit, är ju så mycket annat som är viktigt för riktigt bra sex. Har haft flera partners som intygar att det oftast inte är de som haft de största kukarna som de haft bäst sex med. Nästan alla har sagt att det är viktigare med, omtanke, teknik, närvaro, uthållighet, och att kuken är riktigt hård, hellre lite mindre och stenhård än stor och lite slapp.
 

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Glömde även att skriva att alla härliga kommentarer man får här har gjor at jag fått en bättre inställning till min kuk, tackar.:)
 

glans

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag vill inte ha större kuk och inte grövre, är nöjd med den som är. 15 cm mätt mot blygdben (översida) lite längre på undersida. Skaft 12 cm i omkrets och ett ollon som piggar upp i bland.
Ska jag klaga lite så är den liten i slakt tillstånd så är inte så mycket att skryta med som naturist, men är inte därför jag är naturist.

Förstår inte dom som skriver att dom är nöjda men vill ha några cm till, då är man väl inte nöjd.
Ståkuk på er alla.
 
Last edited:

Helmer

Aktiv medlem
Kön
Man
Glad i hågen levde jag mitt liv med mina 13 cm, tills en dag ett kvinnoväsen sa att hon upplevt 2 orgasmer, men den e ente stor.
Nähä, sa jag och tittade ner. Så nog går det med en liten snopp så länge kvinnorna är nöjda.
 
Toppen