Varför tänder så många män på silikonbröst?

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Nu är vi inne på brännheta frågor. Jag tänker på hur kvinnor ibland klär sig väldigt utmanande, med kortkorta kjolar så knappt trosorna döljs, eller urringningar så knappt brösten hålls innanför klädseln. I ryggen ska det vara lågt skuret, det ska klart framgå att någon bh bär man inte på sig... Varför denna utmanande outfit? Är det inte för att locka sinnessvaga kåta män till dreglande fantasier? Men nåde den som med en enda liten antydan säger något eller ännu värre, om man råkar komma för nära, medvetet eller ej, med en hand. Då är det kört. Kvinnan ska få klä sig som hon vill. Hur utmanande och sexigt som helst, men det får inte leda till snuskiga tankar hos oss män.
Så visst handlar det om att locka det motsatta könet. Hoppas ni kvinnor här på forumet som läser min kommentar förstår att jag är inte emot kvinnor som klär sig så. Jag kan uppskatta det, men debatten är snedvriden. Jag uppskattar en vacker kvinna i fina kläder ändå. Nu svamlar jag nog till det, men koncensus av vad jag vill få fram är att vi män oftast uppskattar det 'normala' mer än det utmanande..
Lägger mig i ett gammalt inlägg här:)
Man måste få klä sig precis som man vill utan att någon fäller oönskade kommentarer eller kladdar ”ofrivilligt eller inte”. Sen kan man ragga på ett normalt sätt utan att bete sig illa.
En kvinna, eller man, ska aldrig få ”skylla sig själv” om den varit utsatt på något sätt pga klädsel.
Antar att de flesta ogillar talibaners sätt att se på kvinnor och hur de ska klä sig men en del här är väldigt nära dem i sitt resonemang ;)
 
Toppen