Varför tror ni att man tänder just på vissa saker?

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Du var väl ung och inte så erfaren, efter som det var första gången rätt så trång, hoppas du tyckte om det.
Vad jag förstår av vad jag läst och hört, så är det långt ifrån alla kvinnor som upplever första samlaget som något positivt. Inte vet jag vad det kan bero på, men en teori jag har är att många gånger är det killen som är pådrivande. Kvinnan är kanske inte alla gånger förberedd för det och känner sig tvingad. Då blir det lätt fel. Kanske hon spänner sig också av nervositet och oro och är inte avslappnad i underlivet. Det psykiska har en stor funktion när man har sex. Lusten för sex startar i huvudet. Det är synd att många kvinnor får en fel upplevelse av något som ska vara fint och skönt, för båda.
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Vad jag förstår av vad jag läst och hört, så är det långt ifrån alla kvinnor som upplever första samlaget som något positivt. Inte vet jag vad det kan bero på, men en teori jag har är att många gånger är det killen som är pådrivande. Kvinnan är kanske inte alla gånger förberedd för det och känner sig tvingad. Då blir det lätt fel. Kanske hon spänner sig också av nervositet och oro och är inte avslappnad i underlivet. Det psykiska har en stor funktion när man har sex. Lusten för sex startar i huvudet. Det är synd att många kvinnor får en fel upplevelse av något som ska vara fint och skönt, för båda.

Min första var inte dålig, men det är precis som du säger att det finns många aspekter som gör att saker inte blir så "fantastiska" som man fantiserar om. För mig var det nog mest nervositeten, osäkerhet att visa sig naken och ge sig hän till en annan person. Killen jag var med var dock fin och han kunde nog inte gjort det bättre för att det skulle bli en så bra upplevelse som möjligt. Men själva sexet blev mest lite tafatt oralsex och sen in och ut några gånger i missionären innan han sprutade. Var det skönt? Inte speciellt, men det gjorde inte så ont heller tack och lov.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Mina "saker" är bl a kvinnorumpor...

Har så länge jag minns varit fascinerad av härliga rumpor
Och tidigt insåg jag att jag ville sätta på kvinnor i deras trångaste ingång
Var inte ens en grej i porren när jag kom på det...
Så vad som gjort mig till rumpkonnässör och varför jag uppskattar köksingången har jag ingen aning?
 

VadstenaBi58

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag tänder på tjejunderkläder. Det började när jag var typ 14 och rotade i syrrans byrålådor och hittade hennes trosor och nylonstrumpor. Glömmer aldrig när jag provade hennes röda nylonstrumpor och höfthållare. Bara att dra på sig dessa dödligt sexiga strumpor och känna hur skönt de omslöt mina ben och lår, gjorde att jag nästan kom av den känslan.
Under tonåren "hittade" jag trosor i mina tjejkompisars rum som jag tog hem och luktade i och klädde mig i när jag runkade.
Nuförtiden köper jag mina tjejunderkläder i butiker - både i sexbutiker och i köpcenter.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
När jag var ung hade man inte så många kvinnor att välja mellan. Min kusin och systers trosor brukade jag ta upp ut tvättkorgen.
Har på senare år förstått att de ibland onanerade tillsammans. För en ung man i tidiga tonår var det väldigt upphetsande med våta trosor. Att det var inom familjen brydde jag mig inte om. Var ju inte intresserad att ha sex med någon av dem men kunde lukta och tänka att det var någon annan kanske någon i skolan man var tänd på. När började i högstadiet slutade jag kunde få utlösning utan några speciella hjälpmedel, blev och intresserad av äldre kvinnor. Började med porrtidningar lite senare VHS filmer en del var rakade en del med buske inte tonåringar längre.
 

Cramo72

Medlem
Kön
Man
Själv är det bröst och rumpa som är min grej. Men det kan var små och stora och det beror nog mer på den som "bär" dem om de är sexiga eller inte. På senare tid har jag också börjat tända på kvinnliga shemales med kuk som de runkar. Kanske är man lite bi?
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Rumpa tänder mig mer än bröst, fast analsex har jag testat men var inte riktigt min grej. Både slidan och munnen brukar vara skönare.
 

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Det är lite fascinerande när man tänker tillbaka… Jag har alltid varit intresserad av rumpor, så länge jag kan minns - dvs före ett sexuellt intresse/vetskap fanns.

Upp till omkring 30-35 har jag alltid hamnat i den ”dominanta” rollen i förhållanden, förutom ett - men det ”skyllde” jag på att jag då mådde så fruktansvärt dåligt och därför varken sa bu eller bä utan mer bara ”ja tack och amen”.
Sedan var jag ”försökskanin” åt en väninna som var i ett förhållande där hennes karl ”glömt” att tala om att han var ug… Så hon fick testa och öva med mig och via henne så kom min första ägarinna in i bilden.
Jag vill nog se mig som 97% ug och 3% switch men de 3% blir mindre och mindre för varje år..
Nu vet jag inte om jag spårade ur lite kanske? :whistle:
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Vet inte varför rumpor alltid fascinerat mig, redan när jag var liten. Väldigt ung kanske 5-6år kunde hitta en porrtidning om de vad med en kamrat kommenterade han brösten eller murran var det ordet vi använde, baken fascinerad mig. Hade ju även doktors lekar med några flickor på dagis fick se någon deras rumpor gjorde att jag fick stånd. Att jag blev kåt visste jag inte eftersom inte visst vad det var. En utav lite äldre tjej som börjat skolan sade att de var normalt, hade sett att pappa regerat likadant när mamma var naken innan de började brottats. Nu är jag 50+ fortfarande lika fascinerad även om jag älskar många andra delar på en kvinna. Hoppas ingen tycker att jag är pedofil jag tänder inte på småtjejer det var innan jag började skolan. Det hände inget med de unga tjejerna och runka började jag med några år senare.
 
Toppen