Vart gillar ni killar att spruta, och vart vill ni tjejer ha satsen?

Vart gillar du att att spruta (kille) & Och vart gillar ni tjejer att killen sprutar?


  • Total voters
    197

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Att du är en sån sperma brud, brukar du ta i munnen å svälja?

Mjo, det händer väl :D

Äh, skojar bara. Jag älskar sperma och blir nästan ledsen när killen siktar dåligt och jag inte får så mycket i munnen.

När jag träffar okända är ju oro för sjukdomar ett stort problem. Jag vill inget hellre än att gapa och få sats efter sats i munnen, kanske gurgla lite och sen svälja, men jag vågar inte riktigt utan det får bli på kinden/hakan eller över halsen och brösten.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Mjo, det händer väl :D

Äh, skojar bara. Jag älskar sperma och blir nästan ledsen när killen siktar dåligt och jag inte får så mycket i munnen.

När jag träffar okända är ju oro för sjukdomar ett stort problem. Jag vill inget hellre än att gapa och få sats efter sats i munnen, kanske gurgla lite och sen svälja, men jag vågar inte riktigt utan det får bli på kinden/hakan eller över halsen och brösten.

Du får samla ihop oss här från Forumet, se till att alla testar sig,..sen kör vi! ;)
 

Sven B

Välbekant medlem
Ålder
36
Kön
Man
Har än i mitt liv inte träffat någon tjej som gillar få det annanstans än på magen eller i sig.
 
S

Snoozer

Gäst
Tveklöst skönast att pumpa in säden i fittan men visuellt är det smått berusande att se sina spermastrålar täcka in så mycket som möjligt av brösten.
Då ges ju också möjligheten att tillsammans, som en del i efterspelet, stryka ut det ännu varma, vita "vaxet" över brösten....mmm...
 

BAS

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Varierar lite men över mage och bröst eller i munnen kan absolut vara jävligt skönt men att tajma in det så man exploderar båda samtidigt och då köra kuken absolut i botten och känna hur det fullkomligt exploderar och pumpar längst in samtidigt som jag håller fast henne så tills det ebbar ut det är magiskt skönt!
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Spruta i munnen är superskönt. Men allra bäst är det när partnern själv ber om satsen och vart den ska läggas.
Själv älskar jag att bli sprutad i mun också. Finns inget härligare än att känna kuken bulta vilt medan den jobbar fram satsen, och veta att just nu har killen det som allra skönast. ;)
 
Last edited:

fjompe

Ny medlem
Kön
Man
Jag röstade på ansiktet, det är väl det jag generellt sett tycker är mest upphetsande och är det jag föredrar i den amatörporr jag kollar på. I praktiken när jag sprutar med en partner är det nog dock viktigare för min tillfredsställelse att det är partnern som runkar mig när det går istället för att jag gör det själv.
 
Last edited:
Toppen