Vart gillar ni killar att spruta, och vart vill ni tjejer ha satsen?

Vart gillar du att att spruta (kille) & Och vart gillar ni tjejer att killen sprutar?


  • Total voters
    197
J

JethroTull

Gäst
Känslan att spruta i fittan kan inte överträffas men det är något så otroligt porrigt upphetsande att dra sig ur och runka ut de kroppsvarma strålarna över brösten.
Att i det ögonblicket bara ge sig hän, blunda men veta att det finns just då två ögon på min kuk när jag har det som skönast.
Och att sedan öppna ögonen, möta en blick ...och kika ner på brösten och se resultatet.

Hade en gång ett förhållande med en gift kvinna. Med henne praktiserade jag detta - något hon och hennes man aldrig gjort.
Senare berättade hon att hon bett sin man spruta på hennes bröst varpå han undrade "var har du fått detta ifrån?".
Innan hon hann svara tillade han dock "inte för att det är nåt fel".
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Gillae helt klart mest i mig. Men det är mer för att kuken blir så skönt hård där innan sprutet och ni killar pumpar på så djuriskt. Det är synd att avbryta när det är som skönast.

Sen har jag inget emot att om killen vill porra sig och går igång på att spruta mig på kroppen eller ansiktet. Undvik dock gärna ögonen och håret, sen är det snällt om ni har förberett en fuktig handduk, eller erbjuder er att hämta. :)
 

VältränadSnubbe

Aktiv medlem
Kön
Man
Gillae helt klart mest i mig. Men det är mer för att kuken blir så skönt hård där innan sprutet och ni killar pumpar på så djuriskt. Det är synd att avbryta när det är som skönast.

Sen har jag inget emot att om killen vill porra sig och går igång på att spruta mig på kroppen eller ansiktet. Undvik dock gärna ögonen och håret, sen är det snällt om ni har förberett en fuktig handduk, eller erbjuder er att hämta. :)
Hade du haft något emot om vi slickade dig ren efter?
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Du tänder inte på cum kissing?

Det kan vara lite hett just för att det är kinky om killen gör det. Men föredrar nog att jag tagit det i munnen och sen kysser killen. Vet inte, men det här med att slicka upp när det hamnat utanför kroppen är nog inte direkt min grej.
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Det kan vara lite hett just för att det är kinky om killen gör det. Men föredrar nog att jag tagit det i munnen och sen kysser killen. Vet inte, men det här med att slicka upp när det hamnat utanför kroppen är nog inte direkt min grej.

Det är hett som f*n på film när andra gör det, men när det kommer till mig själv är jag inte lika sugen. Har varit nära ett par gånger efter avslut i munnen på tjejen, men nej. Hon får svälja först.
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Det är hett som f*n på film när andra gör det, men när det kommer till mig själv är jag inte lika sugen. Har varit nära ett par gånger efter avslut i munnen på tjejen, men nej. Hon får svälja först.

Jag tappar intresset lite efter jag själv kommit också. Men om killen sprutar över mig före jag fått min orgasm kan det trigga fram min inre porrstjärna.
 

Erektionskillen

Välbekant medlem
Kön
Man
För min egen del är det ett måste att få spruta i ansiktet. Det har det alltid varit. Min nuvarande gillar att jag gör det på henne så jag kan ju inte klaga...
 
  • Gilla
Reactions: jm
Toppen