SuperLasse
Aktiv medlem
- Ålder
- 52
- Kön
- Man
Bor man ihop så får man finna sig i att kompromissa, man kan inte alltid få som man vill.
I vintras t ex, då har helt plötsligt min tjej gått och köpt en stor j-vla soffa o släpat hem, utan att fråga mig.. [}
][}
] "Jamen det är ju mina egna pengar" säger människan...
Haha, det är inte alls det som är grejen, jag bor ju för 17 också här, och jag hatar den där jävla soffan! 
Och nu har hon köpt ett stort fult parasoll utan att fråga mig igen! "Jamen det är ju mina egna pengar... " Jag blir galen... också blir det bråk... jag vet att jag inte är så bra på att kompromissa, men jag ska f-n hugga ner det där parasollet och kasta det. Fult som stryk är det, enormt och anskrämligt.
Jag tycker själv att man ska ha egna liv, göra egna saker även om man är två. Värsta jag vet såna som gör ALLT tillsammans (kräkreflex), samma saker, t.om. samma kläder kommer dom i... patetiskt.
Värsta jag vet kompisar som ringer hem och FRÅGAR "älskling, går det bra om vi spelar nio hål till?"... Va f-n, är dom helt dumma i huvet
det är väl bara att spela nio hål till, inget att be om. Under toffeln, riktigt ordentligt.
Men kunde hon inte ha frågat först om parasollet??? Nu får hon skylla sig själv.... skiten ska bort, eldas upp! [}
]
Hur är det hemma hos er, vem är det som bestämmer egentligen?
Jag tycker själv att man ska ha egna liv, göra egna saker även om man är två. Värsta jag vet såna som gör ALLT tillsammans (kräkreflex), samma saker, t.om. samma kläder kommer dom i... patetiskt.
Men kunde hon inte ha frågat först om parasollet??? Nu får hon skylla sig själv.... skiten ska bort, eldas upp! [}
Hur är det hemma hos er, vem är det som bestämmer egentligen?