Vem har sexigaste kuken?

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag tycker om hår så Samantha Fox och Madonna båda dem är kanske inte de vackraste men de har hår på de bilder som finns. Alla senare porrtidningar och filmer är det många som är rakade, kan vara upphetsande men jag gillar en buske.
 

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag är jävligt nöjd med min! Utseendemässigt och proportionerna! Hade kunnat va större dock men se likadan ut!
 
C

Coolball4fun

Gäst
Nicole ray
Isabelle Deltore
Ser ut att ha mysiga fittor.

Kan ni tjejer tänka "den kuken vill jag säga av" när ni ser en sexig kuk?
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Nicole ray
Isabelle Deltore
Ser ut att ha mysiga fittor.

Kan ni tjejer tänka "den kuken vill jag säga av" när ni ser en sexig kuk?

Om du menar "suga"..vilket jag tror? ;)

Så ja, när man ser en fin välsvarvad kuk så kan jag definitivt få känslan av att jag vill ha den i munnen. Är ju lite samma med överarmar för mig, inte suga haha, men just att fina armar så kan jag få känslan av att vilja röra och smeka med händerna.
 
C

Coolball4fun

Gäst
Om du menar "suga"..vilket jag tror? ;)

Så ja, när man ser en fin välsvarvad kuk så kan jag definitivt få känslan av att jag vill ha den i munnen. Är ju lite samma med överarmar för mig, inte suga haha, men just att fina armar så kan jag få känslan av att vilja röra och smeka med händerna.
Haha självklart menar jag suga, telefonen tillåter inte vissa ord verkar det som . Fick rätta flera ord i den frågeställningen.
 

Maxstarkkk

Medlem
Kön
Man
Om du menar "suga"..vilket jag tror? ;)

Så ja, när man ser en fin välsvarvad kuk så kan jag definitivt få känslan av att jag vill ha den i munnen. Är ju lite samma med överarmar för mig, inte suga haha, men just att fina armar så kan jag få känslan av att vilja röra och smeka med händerna.
vad tycker du om min kuk då? svar ja det är jag på bilden =D
 

Maxstarkkk

Medlem
Kön
Man
Med uppvärmning och glidmedel definitivt. Skulle dock ha väldigt svårt att få in mer än ollonet i munnen vid avsugning....tror jag...
ja det hade varit nåt, finns ju inget sexigare eller mer upphetsande och se en kvinna ta en enorm sak i munnen love it! men hade mer än gärna försökt
 
Toppen