Vem har sexigaste kuken?

19cmKUK

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
Danny d samt masterblaster som florerar i Wifeys World, bland tjejer är det Amandla samt Wifeys World och Brandi loves fittor som får mig att spruta sköna satser
 

gorgik9

Aktiv medlem
Kön
Man
Tre av mina favoriter är Abigael Sanchez, Felix Jones och Danny D (som gick under namnet Matt Hughes när han gjorde gayporr), men det finns förstås flera.
 

Krögare50sthlm

Välbekant medlem
Kön
Man
:love:Tycker många kukar är snygga att se på, och de som råkar bära en ful behöver man inte poängtera det för.
Sen tycker jag personligen att kvinnor är så mkt härligare att skåda nakna, det finns ju mer att se dessutom:p
 

gorgik9

Aktiv medlem
Kön
Man
Ytterligare några av mina kukfavoriter är Ralph Woods , Tatan Walker och pseudonymen necessitysex (en kille från Colombia som heter Juan).
 

Boner

Medlem
Ser många nämner Peter North! Känns lite mainstream, ungefär som att välja Jenna Jameson som hetaste bruden :giggle: Men smaken är som ba…

Finns många men fjorde ett urval med 10 st.

Big George, Tyskland
Porrkung som desvärre dog för ett par år sedan. Gjort mängder med filmer, bland annat många GGG-filmer. Grov hård estetiskt snygg kuk!

Chris Charming, Tyskland
Tysk veteran inom porrbranchen! Hård, stor ådrig kuk!

Remigio Zampa, Italien
Italiensk legendar med en riktigt tjock kuk!

Rocco Siffredo, Italien
Bör väl nämnas i dessa sammanhang

Nacho Vidal, Spanien!
Han sa i en intervju att hans kuk bara är ca 18 cm och att det handlar om hur man rakar sig. Sett alldeles för många videos med honom för att tro på det Hans kuk är som långburk

Shawn Diesel, USA
En riktig fläskfilé mellan bena, brutal kuk!

Sen kommer 3 kanadicker med betong på dick

Mark Ashley, Kanada
Inget svårt karriärval när man blivit försedd med en sån partyklubba

Eric Everhard, Kanada
Alla som kollat porr på 2000-talet borde nån gång trillat över ett klipp med Eric. Började göra porr samma år som frankrike tog vm-guld på hemmaplan genom att besegra Brasilien med 3-0 i finalen. Sedan dess har Eric medverkat i 3992 porrfilmer (enligt iafd) Undra hur han firar film 4000. Det är minst 4000 fittor han penetrerat, visserligen en del återkommande men vart flera i varje film med.

Brandon Iron , Kanada
Kanadensisk legendar som tyvärr dog 2019 endast 50 år gammal. Han bränna av 2183 filmer innan dess. Stabil kuk.


Är själv inte mycket för Danny D. Det var kul i början men tröttnade snabbt då han aldrig får riktig ribba. Gillar man hans kuk så kolla in White Pony från GGG filmerna #hästkuk

Som siste man ut väljer jag istället en underground. Som man kan se ovan är det inga mörka män med. Finns helt enkelt för många BBCs så känns inte så speciellt. Denna man är mörk men inte ingen BBC, hamnar väl i gränslandet. Hans namn är Helge Geerds och han är tysk, ursprung vet jag ej!

Söker man på ”Blondinen im Spermagluck” och spolar fram till min 38 så är en blondin som suger Big George och Helge. Lite som Messi och Ronaldo :)

Ännu bättre om man kollar denna ”

Das Erste Mal - Meine Erste Schluckerfahrung”.​


Där blir han avsugen av en väldigt söt petit brunette. Där ser man verkligen vilken muskel han har mellan benen. Det är scen 1 så bara köra från start.


Das Erste Mal - Meine Erste Schluckerfahrung”
 

19cmKUK

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
Ser många nämner Peter North! Känns lite mainstream, ungefär som att välja Jenna Jameson som hetaste bruden :giggle: Men smaken är som ba…

Finns många men fjorde ett urval med 10 st.

Big George, Tyskland
Porrkung som desvärre dog för ett par år sedan. Gjort mängder med filmer, bland annat många GGG-filmer. Grov hård estetiskt snygg kuk!

Chris Charming, Tyskland
Tysk veteran inom porrbranchen! Hård, stor ådrig kuk!

Remigio Zampa, Italien
Italiensk legendar med en riktigt tjock kuk!

Rocco Siffredo, Italien
Bör väl nämnas i dessa sammanhang

Nacho Vidal, Spanien!
Han sa i en intervju att hans kuk bara är ca 18 cm och att det handlar om hur man rakar sig. Sett alldeles för många videos med honom för att tro på det Hans kuk är som långburk

Shawn Diesel, USA
En riktig fläskfilé mellan bena, brutal kuk!

Sen kommer 3 kanadicker med betong på dick

Mark Ashley, Kanada
Inget svårt karriärval när man blivit försedd med en sån partyklubba

Eric Everhard, Kanada
Alla som kollat porr på 2000-talet borde nån gång trillat över ett klipp med Eric. Började göra porr samma år som frankrike tog vm-guld på hemmaplan genom att besegra Brasilien med 3-0 i finalen. Sedan dess har Eric medverkat i 3992 porrfilmer (enligt iafd) Undra hur han firar film 4000. Det är minst 4000 fittor han penetrerat, visserligen en del återkommande men vart flera i varje film med.

Brandon Iron , Kanada
Kanadensisk legendar som tyvärr dog 2019 endast 50 år gammal. Han bränna av 2183 filmer innan dess. Stabil kuk.


Är själv inte mycket för Danny D. Det var kul i början men tröttnade snabbt då han aldrig får riktig ribba. Gillar man hans kuk så kolla in White Pony från GGG filmerna #hästkuk

Som siste man ut väljer jag istället en underground. Som man kan se ovan är det inga mörka män med. Finns helt enkelt för många BBCs så känns inte så speciellt. Denna man är mörk men inte ingen BBC, hamnar väl i gränslandet. Hans namn är Helge Geerds och han är tysk, ursprung vet jag ej!

Söker man på ”Blondinen im Spermagluck” och spolar fram till min 38 så är en blondin som suger Big George och Helge. Lite som Messi och Ronaldo :)

Ännu bättre om man kollar denna ”

Das Erste Mal - Meine Erste Schluckerfahrung”.​


Där blir han avsugen av en väldigt söt petit brunette. Där ser man verkligen vilken muskel han har mellan benen. Det är scen 1 så bara köra från start.


Das Erste Mal - Meine Erste Schluckerfahrung”
Skön kuk han siste , dubbel kukring dessutom
 
Toppen