Vet era partners om?

Kön
Man
Detta är en fundering som gäller Er som har förhållande och som är med på denna sidan.

Vet Era partner om att Ni skriver på denna sidan?
Om ni brukar surfa vidare till andra porrsidor, vet Era partner vilka sidor ni besöker? Eller har ni "hemliga platser" Ni besöker??

Har kollat om det finns någon tråd om detta, men hittade ingen, hoppas det är OK att jag startar denna??
 

Tommy

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Nej, hon vet inte det än. Tror nog att hon misstänker att jag porrsurfer då och då. Det händer väll att vi tittar på filmer som jag har laddat ner tillsammans och jag måste ju ha hittad de på något sätt.

Detta forum är ju helt underbart och jag kommer nog att introducera detta för henne på något sätt. Skulle vara kul att veta att hon läser här, och rätt upphetsande också att läsa vad hon skulle skriva. Vet din partner om det då?
 
Kön
Man
Originally posted by Tommy

Nej, hon vet inte det än. Tror nog att hon misstänker att jag porrsurfer då och då. Det händer väll att vi tittar på filmer som jag har laddat ner tillsammans och jag måste ju ha hittad de på något sätt.

Detta forum är ju helt underbart och jag kommer nog att introducera detta för henne på något sätt. Skulle vara kul att veta att hon läser här, och rätt upphetsande också att läsa vad hon skulle skriva. Vet din partner om det då?

Ja,han vet och han går hit också, och gillar att jag också "är med". Det var värre när vi var i "er situation" och jag bara misstänkte att han surfade, utan att "få vara med".

Ett tips; om du tror att din fru uppskattar detta så introducera henne snarast. Det är kanonbra att "träffas" här kan jag säga och har hon minsta anlag att bli svartsjuk så kan det bli jobbigt. (Fast det jag läst från dina inlägg så verkar hon inte så svartis :))
 
Kön
Man
ATT han sufade minns inte riktigt hur han berättade... Tror att jag någongång såg en länk som han glömt radera. Fast jag är inte säker.

Att han skrivit på denna sidan var bara kul,man lär sig mycket om varandra och "kan ta hjälp" genom att skriva här. Vissa saker är kanske svrare att prata om...
Hur som helst så blev jag lite stött när jag kom på att han lagt ut bilder på sig utan att jag visste... Det var ju hans val men det kändes konstigt...först irriterad och sedan nyfiken... och nu mycket intresserad...
 

Tommy

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Bilder på dig eller på sig själv? Tycker nog inte att man ska lägga ut bilder på någon som inte vet om det.
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Tjejen vet inte exakt var jag surfar men att jag är ute på lite "myssidor" det vet hon... :)
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Ja, men bara på lite små erotiskt... Jag gillar lite läckra bilder på människor och situationer men hon är lite mer pryd. :D
 

handtralla

Medlem
Kön
Man
Har under ett tag porrsurfat, och jag tror att min fru har vetat om det. Hon har nog tyckt att det var ganska okej.

Ja, min fru vet att jag skriver här.

Har haft hemliga platser tidigare men nu så vet min fru om alla sidor jag går in på.

Keep on going!!
 

marlboro

Medlem
Kön
Man
tjejjen är lite sotis, men har inte lika stort sexbehov som jag vilket vi diskuterat i öppna ordalag, hon säger att det är ok om jag sexchattar på nätet eller om jag porrsurfar, men hon vill inte veta och inte se massa gamla länkar.... komiskt nog så har vi hafft dundersex efter att ha porrsurfat tillsammans (två datorer i ett rum)

live to ride!
 

johance

Ny medlem
Kön
Man
Min tjej skulle bli skogstokig om hon viste att jag satt här o hade det gött ! Det är svårt för vissa att förstå att man kan behöva lite annat ibland...
 
Kön
Man
Jepp min partner vet om det. Varför ska man undanhålla något sådant? då ger man inte partnern möjlighet att säga vad han/hon tycker om det.


To heaven and back again
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
inte hit exakt, men att jag porrsurfar
laddar ner filmer av olika karaktär å läser noveller

hon läser noveller.. på nätet





Smisk! känslan som sitter i
 
Toppen