Vet era partners om?

dp-lover

Medlem
Kön
Man
Har ingen flickvän som det är just nu. Men tidigare har det varit olika: ibland har de vetat att jag porrsurfar och sånt, ibland inte.

Fröken Höger! Håller med dig om att noveller kan vara riktigt upphetsande. Här är en länk till en bra gratissajt med en hel del godis:

http://www.asstr.org/~Kristen/main.htm

Visst, en bild säger mer än ... Men ändå: det finns saker som bilder inte kan förmedla!
 

dp-lover

Medlem
Kön
Man
Fröken Höger!

På tal om noveller, och för att anknyta till min fula fantasi om att flickvännen i händerna på ett antal män, så är wife-stories på den sajt jag tipsade om sannerligen inte fy skam!

Läckra noveller om hur mannen ser när hans fru blir knullad! Mums!
 
Kön
Man
Originally posted by dp-lover

Fröken Höger!

På tal om noveller, och för att anknyta till min fula fantasi om att flickvännen i händerna på ett antal män, så är wife-stories på den sajt jag tipsade om sannerligen inte fy skam!

Läckra noveller om hur mannen ser när hans fru blir knullad! Mums!

Då ska jag ta mig en titt på det snarast :p[}:)] :p
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Min tjej vet om det vi har snackar om det. Kanske inte specifikt vilka sidor men hon vet om denna iaf :) Hon har absolut inget emot det utan accepterar att mitt behov är större. Dock funderar vi på att regga oss på en site med par o liknande o lägga ut bilder på oss. Berättade även för henne jag gillar att runka i andras trosor vilket hon tyckte va OK. Har nu köpt flera par via INternet :)
 
Toppen