Webcam..

Occy

Medlem
Kön
Man
Just det cissi

Man behöver ju inte visa ansiktet , utan det räcker ju kanske med delar av kroppen..
på så vis så behöver man ju inte vara lika orolig för att någon ska känna igen en...
******** Kom ihåg********
att det finns faktiskt personer som spelar in det dom ser på webcam och lägger sedan
ut det på nätet. Så tänk på det !!!
Var försiktig



Some play hard to get , I play hard to want
 

Runknisse

Medlem
Kön
Man
Jag är en kille som skulle vilja testa på webcam med en go tjej. Jag håller med Occy: Man behöver ju inte visa ansiktet , utan det räcker ju kanske med delar av kroppen..
på så vis så behöver man ju inte vara lika orolig för att någon ska känna igen en...

Men om det är någon tjej som vill så säg bara till:cool:
 

teca1971

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Cissi

Hej, jag är ny här så hej hej. Jo att onanera framför webben och samtidigt titta på en annan som onanerar framför sin web och vi ser varandra, det finns inget skönare.Man behöver ju bar ställa in den så att musen syns. Det är bland de starkaste orgasmerna som finns när webben går igång....

Never fake an orgasm....

Jag håller med Cissi, jag har alltid väldigt goa orgasmer framför kameran och precis som andra sagt man behöver ju inte visa ansiktet eller hur?

T

Onanivän sökes!!
 

SOLO

Medlem
Finns ett forum för dejtande: Kontaktforum. Kolla där istället om det är cam- irl- eller nån annan typ av träff ni söker :)
 

msscream

Ny medlem
Kön
Man
hej, jag är 16 år och har bara onanerat 1 gång i webbkameran, skulle vilja gör det igen, det var SÅ upphettsande. söker en liksinnad tjej som är villig.:)

american pie 2 rules!!
 

Frk. Stygg

Medlem
Kön
Man
Skulle gärna prova det här med webcam... Men jag har ju ingen! Dessutom är min dator för kass för det. :unsure:

Everyone has a sexlife. Just more or less active.
 

Wille

Ny medlem
Kön
Man
Kan förstå om det inte är så många tjejjer som vågar. Har nedladdningsprogrammet DC.. och där finns de ju en massa, som spelat in tjejjer och så, när dom har tittat på dom i cam.. inte världens snällaste grejj direkt..

Själv så tycker jag att det är upphetsande med camsex, när det väl händer.. hehe. Typ en gång om året eller nått.
 

Leene

Ny medlem
Kön
Man
Hej..Någon som vet någon bra sexchattsidor?
Kul att hetsa upp sig verbalt med någon skön kille...eller tjej med faktiskt....
 
G

Guest

Gäst
Jag vill oxå ha tag på någon sexchat på mIRC... snälla om nån vet kan ni väl dela med er??
 

camkille

Ny medlem
Kön
Man
hej, är det någon tjej som vill se mig onanera på camera?

hej, jag har hittat detta sida genom sök motorer.. har alldrig onanerat framför en cam. men vill gärna prova med en tjej på andra sidan... vet inte vad jag ska säga mer... e ofta så kåt..
 

Asasas

Medlem
Kön
Man
jag runkar på cammen har en del tjejer som jag visar mig för, nånn tjej som är sugen på å kolla så adda mig, byter gärna egna filmsnuttar

tjejer adda mig om ni har lust, har cam för camtjej
 
Toppen