Webcam..

Allram

Ny medlem
Kön
Man
Runka med cammen på MSN är häftigt. Har några tjejer på min MSN-lista om gillar att visa vad dom gör också..., skulle gärna vilja ha fler. Kan rekomendera er som inte testat ännu att prova. Har ni ingen att prova med så prova med mej ;) *s*
 

tobbe40

Ny medlem
Kön
Man
Jag träffade grymt fin tjej från Nya Zeeland på nätet.
Vi brukade idka sex via webcam och mikrofon nästan dagligen när hennes man var på jobbet;)
Svårt att hitta tjejer som vill onanera tillsammans med en kille via webcam och mikrofon.......
 

Allram

Ny medlem
Kön
Man
Ja, inte så många som vill visa fittan kanske, möjligen bara brösten eller ansiktet, men många som gillar att titta på när man runkar.
 

lina2600

Ny medlem
Kön
Man
Det här med webcam låter ju underbart! Har aldrig förstått att det är så vanligt som det verkar vara (är ny i forumet...) För oss som ännu inte har webcam kan väl dela bilder/videosnuttar istället! Kan tipsa om att kameramobiler (som även går att videofilma med och skicka till mailen) är den bästa uppfinningen på länge...;)
 

avve

Medlem
Kön
Man
En WebCam kostar typ 300,- på OnOff, instalation går nästan automatiskt, alternativt går att lotsa med lite chat. Inget att vänta på.
ps, Vill WebCam chatta med någon tjej.:p
 
G

Guest

Gäst
Angående cissis tidigare inlägg: Det är ju ansiktet som är härligast att se på en onanerande motpart. :) Trots att jag inte hade cam själv då fick jag se en tjej smeka sig, men bara ansiktet. Samtidigt "pratade" vi i telefon.
 

SOLO

Medlem
Tråden spårade ur (det finns ett kontaktforum längre ner på huvudmenymenysidan). Vissa inlägg är därför raderade och tråden låst.
 
Toppen