XxDark - Bukkake/gangbang-klubb i Köpenhamn

Purj0

Välbekant medlem
Kön
Man
Kors vilken kvinna. Att kunna svälja så många mäns sperma och verkligen tycka om det(?) är inte ofta man ser.
 

Purj0

Välbekant medlem
Kön
Man
Gloryhole som var i början av filmen är något som jag också varit fascinerad av, och skulle bra gärna vilja prova på detta. MEN, bara om det verkligen satt en kvinna bakom väggen som man kunde få klämma på med handen genom väggen emellanåt :p
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Gloryhole som var i början av filmen är något som jag också varit fascinerad av, och skulle bra gärna vilja prova på detta. MEN, bara om det verkligen satt en kvinna bakom väggen som man kunde få klämma på med handen genom väggen emellanåt :p

Tror jag har någon sorts fear för gloryholes. Får rädslan att det ska sitta någon med,kniv där bakom. Lite samma känsla som när du sticker in handen i en låda och ska gissa vad det är, gillar inte det heller och i ett gloryhole är det kuken man kör in :p
 

Purj0

Välbekant medlem
Kön
Man
Okej, nu ska du inte vara en sådan partyförstörare tycker jag :)
Oddset på att det sitter en "maniak" bakom hålet är inte stor, och en avsugning är fan inte fel. :rolleyes:
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Okej, nu ska du inte vara en sådan partyförstörare tycker jag :)
Oddset på att det sitter en "maniak" bakom hålet är inte stor, och en avsugning är fan inte fel. :rolleyes:

haha jag vet, men jag kan inte rå för det. Blir lite fobi tror jag :p Satte upp ett gloryhole med frugan en gång och till och med där hade jag lite svårt.
 

Steffo6

Medlem
Kön
Man
Någon som besökt klubben xxDark i Köpenhamn? Verkar vara ett spännande ställe med härliga gangbang- och bukkake-aktiviteter. :)

Hade gärna varit där och levererat min sats till denna hungriga danska kvinna:
Vilken härlig spermaslyna. Gillar alla riktigt feta spermaladdningar hon tar hand om. Wow - här vill man vara med och spruta en rejäl sats sperma. Blir enormt kåt av sådana slampor.
 

MatiasA

Välbekant medlem
Kön
Man
Såg härligt ut! Nån som ordnar bukkake i Stockholm? Skulle gärna vilja vara med! Nån av våra fina kvinnliga medlemmar som skulle våga? ;)
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Kollat lite mer på denna klubbs websida och blir verkligen sugen på att åka. Tjejen verkar inte helt negativ heller att följa med, även om det krävs lite mer strykande medhårs innan någon resa blir av. De verkar hålla lite olika evenemang förutom just gang bangs och bukkake så tror man nog börjar med något mer light först.
 
Toppen