Dela med sig av sin fru...

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Eftersom jag är singel blir det rätt ofta att jag fantiserar om att vara den andra mannen. Gärna i kombination med fantasier om ett ex som jag tror skulle gilla att knulla med mig igen. Typ att hon ska på fest här i stan och ber att få sova över på min soffa, vilket leder till att vi knullar vilt hela natten. Jag tror att hon varit otrogen, men sen visar det sig att hennes sambo varit med på det hela tiden, och att hon planerade att vi skulle ligga från första början.

Eller att träffa nån okänd kvinna som vill ligga, och visar sig ha en man som tänder på att hon ligger med främlingar.
 
T

Tophat

Gäst
Jag har delat min sambo med mänga män sen vi träffades för 15 år sen både på nakenbad och parkeringsplatser med dogging har även hänt på porrbio att män har fått varit och knullat henne.
Hon brukar själv säga till att nu var det länge sedan jag fick knulla med andra män så på sommaren så brukar vi åka till nakenbad och knulla merförsäljning en eller flera män.
Vi har varit med i en swinger klubb när vi bodde i Eskilstuna men nu bor vi i Stockholm så då blir det Blue Vision eller Manhattan porrbio för att ha sex med andra och framförallt män!
 

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Last edited:

mästerrunkaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har erfarenhet att älska med gifta kvinnor (sk. hotwifes) där männen vetat om vad vi gjort. Däremot har jag aldrig, ännu, fått uppleva cuckold/mmf. Jag har därför två seriösa önskningar/fantasier som jag vill/har för avsikt att förverkliga å det snaraste:

a) Jag vill dela min sambo med en annan man. Jag vill dels titta på när hon blir sexuellt hängiven utan min inblandning, där hon bara har fokus på sin egen njutning. Dels vill jag uppleva en trekant (mmf) med henne, där jag är passiv och mest förstärker hennes njutning genom smek och min tunga. Jag vill sen avsluta med att få komma in i henne efter att mannen sprutat i henne.

b) Samma som ovan, men här är jag den extra mannen till ett tryggt par som vill utforska ovan.

Just nu har jag ett praktstånd och tittar på härliga cuckold-klipp:

Kompis älskar med frun medan mannen filmar
Helt vanlig fru njuter på hotell
Fru får smaka på nytt hemma i sovrummet
Ung fru blir tagen bakifrån på hotell
Frun njuter och mannen ansluter, mmf-trekant
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag har erfarenhet att älska med gifta kvinnor (sk. hotwifes) där männen vetat om vad vi gjort. Däremot har jag aldrig, ännu, fått uppleva cuckold/mmf. Jag har därför två seriösa önskningar/fantasier som jag vill/har för avsikt att förverkliga å det snaraste:

a) Jag vill dela min sambo med en annan man. Jag vill dels titta på när hon blir sexuellt hängiven utan min inblandning, där hon bara har fokus på sin egen njutning. Dels vill jag uppleva en trekant (mmf) med henne, där jag är passiv och mest förstärker hennes njutning genom smek och min tunga. Jag vill sen avsluta med att få komma in i henne efter att mannen sprutat i henne.

b) Samma som ovan, men här är jag den extra mannen till ett tryggt par som vill utforska ovan.

Just nu har jag ett praktstånd och tittar på härliga cuckold-klipp:

Kompis älskar med frun medan mannen filmar
Helt vanlig fru njuter på hotell
Fru får smaka på nytt hemma i sovrummet
Ung fru blir tagen bakifrån på hotell
Frun njuter och mannen ansluter, mmf-trekant
Men jag antar att dina drömmar och fantasier inte delas med dig av din sambo?
 

maguno

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag är gift sedan många år och jag älskar min fru. Något jag fantiserar om är att dela henne med en eller flera andra män. Tanken gör mig så sjukt kåt och det är en av favoritfantasierna när jag runkar, och jag tittar ofta på sköna klipp av fruar som får kuk när jag porrsurfar.

Ni som delar denna fantasi, fyll på med er fantasier och erfarenheter! Länka gärna till skön filmklipp. Låt oss kåta upp oss om hur vi delar med oss av våra fruar!! ;)
Håller med. Skulle gärna se min fru bli knullad av en annan man.
 

Krögare50sthlm

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har delat min sambo med mänga män sen vi träffades för 15 år sen både på nakenbad och parkeringsplatser med dogging har även hänt på porrbio att män har fått varit och knullat henne.
Hon brukar själv säga till att nu var det länge sedan jag fick knulla med andra män så på sommaren så brukar vi åka till nakenbad och knulla merförsäljning en eller flera män.
Vi har varit med i en swinger klubb när vi bodde i Eskilstuna men nu bor vi i Stockholm så då blir det Blue Vision eller Manhattan porrbio för att ha sex med andra och framförallt män!
Jag känner att jag måste gå dit någon gång, trodde det bara fanns filmbås.
 

Krögare50sthlm

Välbekant medlem
Kön
Man
Hallå - STOPP !! Det är väl för f-n hon som ska ge tillåtelse !!!!!!!!!!!!!!
Hans tillåtelse - Vilket århundrade lever du i
Möjligen kan ju mannens tycke spela roll, men det är ju en helt annan sak.

Det kan ju faktiskt vara så att han inte ens skulle komma på tanken att ha sex med någon utan ömsesidig lust, men då det rör sig om en väns partner vill han inte hamna i en härva av otrohet.
Varför så hög svansföring?
 

Playoff

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag har ofta haft fantasier i samma riktning men det har inte blivit verklighet. (Är/var jag så bra älskare att det inte behövdes för tjejen?) Läs gärna min sexnovell "Killen vid badet" som har ett korn av sanning i sig.
 

Jeppe-87

Välbekant medlem
Kön
Man
Min sambo är just nu iväg å får kuk av en annan man.
Jag ligger hemma med ståkuk å väntar på detaljerad berättelse.

jahaja gårdagen. sambon var iväg å träffade en man. De träffades på en grusparkering å gick sen in i skogen. Där hade dom sex på en utlagd filt.
sambon kom i två orgasmer å allt avslutades med att hon fick sperma på brösten. när hon var påväg hem igen skickade hon sms att vi skulle ses på ett ställe längs vägen.
mötte upp henne i bilen, där låg hon i baksätet å särade på fittan. Gick ner på henne å började slicka hennes nyknullade fitta.
Sen gav hon mig en avsugning tills jag sprutade.
 
Toppen