Hur vanligt att spruta i sin egen mun?!?

SpermaKungen

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
För många år sedan var det för mig precis som många här skriver, jag var nyfiken på att smaka sperma, men efter att jag kommit avtog det direkt. Höll på så länge, jättekåt av tanken när jag runkade, men slutade alltid med ingenting. Sedan träffade jag en kvinna under många år som var minst sagt dominant. Vi lekta alla möjliga sexlekar och hon 'lärde mig' tycka om sperma.

Idag älskar jag sperma, och det finns rätt mycket "kul" att göra med sperma om man gillar det. Prova att spruta ner en tjejs fitta och sedan slicka henne, både hon och du kommer vara i extas!! :)
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
För i tiden, innan magen kom i vägen och en viss stelhet infann sej i kroppen, så kunde jag i ryggliggande, komma upp på nacken och föra benen uppåt/framåt - få in min 15 cm långa kuk i munnen så att läpparna rörde vid ollonet och jag kunde jobba med tungan.
Jag tog satsen i munnen men svalde ofta inte.

Numera får jag nöja mej med att luta mej rejält baklänges, rikta min sprutklara kuk lite till vänster...... och hoppas på turen.
Funkar en gång på tre med satsen i munnen/på läpparna/i ansiktet.
Annars får jag samla upp den på höger axel, på mattan bakom eller så.

Blir fortfarande sjukt kåt av detta!!
 
Last edited:

mästerrunkaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Prova att spruta ner en tjejs fitta och sedan slicka henne, både hon och du kommer vara i extas!! :)

Har slickat en kk till orgasm efter att jag sprutat i henne. Det var en fantastisk upplevelse, dels att smaka sperma och dels för att min sperma gjorde henne sjöblöt när jag pullade henne med tre fingrar (samtidigt som jag slickade klitoris).
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Skulle kanske kunnat spruta i min egen mun tidigare men inte nu längre, men har aldrig varit intresserad skall jag svälja ellet ha någon kroppsvätska i munnen skall det vara en kvinnas. Gillar att ha oralsex med en kvinna det är inte alltid det är intresserade att suga mitt stånd, då slipper de jag slickar deras snippa för att jag gillar det, är uppskattat nästan alltid.
 

reptilen

Välbekant medlem
Kön
Man
Gammal tråd med skönt ämne
Japp har sprutat mig själv i ansiktet och munnen, häftig upplevelse
Kräver lite "planering", görs bäst liggandes på rygg, försöker ha kuken högre upp än ansiktet, prova att lägga några kuddar under rumpan
Jag runkar länge innan med mycket edging så det sprutar ordentligt
sedan när satsen kommer är det bara sikta :p
 
Toppen