Skämskudde: Någon/något du tänker på när du smeker?

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Lite är det väl så att fantasierna skenar. Jag ser ofta bilden av en viss narkosläkarens bak när jag har det tråkigt. Den har då inte de tajta byxorna på sig längre. Hon ligger med baken bar rakt upp. I en hög av kläder i förrådet bredvid omklädningsrummet på operation.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Tre fantasier som faller under detta, en är:

Har fått en ny kompis på gymmet, hon är typ arton....
Hon är väldigt trevlig och pratig, vältränad och vacker
I min fantasi hamnar vi hemma hos henne
På hennes flickrum, hon klär sakta av sig, kysser och retas med mig, gör mig stenhård
Jag kysser hennes hud, leker med hennes bröst och bröstvårtor
Hon har ett flickaktigt initiativ hela tiden, men älskar när jag tar hårt i henne
Kysser hennes svullna och blöta fitta tills hon kommer
Om och om igen... Sen vänder jag henne på alla fyra och knullar henne djupt och bestämt
"har längtar efter detta, länge H"
Jag tar henne hårt tills hon kommer och jag sprutar över hennes vackra kropp, hennes unga fasta bröst och mage

Är en ful gubbe... Jag hoppas hon tänker på mig ibland när hon smeker sig själv..
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Var på ett pass igår
Instruktören är en ung brunett
Som förra gången hon hade passet troligtvis inte hade några trosor på sig och hade alldeles för tighta tajts...
Det rådde liksom inget tvivel om hur vackert hennes fitta var...

Drömde i min ensamhet att få gå fram i salen och "straffa" henne efter passet..
Ge henne smisk först utanpå tajtsen och sen dra ner dem och daska hennes nakna skinkor med öppen hand
Medan en del stannade kvar och hejade på mig

Hon njöt av den förnedrade smärtblanda njutningen som mitt daskande gav henne..
 
Last edited:

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Vi har en kille som klipper gräset varje morgon. Han är säkert inte äldre än 17 år, sommarjobbar säkerligen med detta under sommaren.

Han kör ofta utan tröja och har fina armar. Jag brukar sitta på balkongen och drömma lite om att han är oskuld och jag får äran att ta den.
 

2mtm

Välbekant medlem
Kön
Man
Vi har en kille som klipper gräset varje morgon. Han är säkert inte äldre än 17 år, sommarjobbar säkerligen med detta under sommaren.

Han kör ofta utan tröja och har fina armar. Jag brukar sitta på balkongen och drömma lite om att han är oskuld och jag får äran att ta den.
Härliga drömmar.....
 

wisent

Välbekant medlem
Kön
Man
Var ett tag som jag fantiserade om en kollega på förra jobbet. Fast hon var äldre 55+ så var hon rätt okej i utseende och även rätt vig såg hon gå ner som att hon skulle rida av en hård kuk flera gånger som väckte min fantasi rätt rejält. Även fantiserat om vissa kvinnor jag mötte i matbutiker som jag leverera gods till flera gånger i veckan som ledde till rätt stora sprut när jag kom hem eller stod på rast med lastbilen.
Har andra aktiva fantasier med men tror inte dessa är lämpliga att skriva om här...

Edit kom på en fantasi jag har och det är en kompis moster som påminner om Jennifer Andersson som är med i ridskolan bland annat.
I alla fall så bygger den på att jag fick sova över hemma hos kompisen i den inredda källaren när hon var där och när alla hade lagt sig så hörde jag att nån smög ner för trappan och kom fram till mig i bara en t-shirt där jag låg i sängen och sa att hon ser att jag gillar det jag ser av bulan under täcket. Då drar hon av täcket och får se min stora kuk och utbrister oj vad stor du var, hur stor är du? Är bara 19cm lång och 13cm i omkrets svarar jag lite nöjt.. Och så tar hon och gränsar mig och styr in mig i sig och sjunker ner till roten samtidigt drar hon av sig tröjan och avslöjar ett par riktigt fina bröst och börjar rida av mig.. Sen får jag komma en gång i henne och en gång i hennes mun sen tackar hon för det och smiter iväg och jag somnar gott efter det.. Vart mer som en novell än en fantasi..
 
Last edited:

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
Vi har en kille som klipper gräset varje morgon. Han är säkert inte äldre än 17 år, sommarjobbar säkerligen med detta under sommaren.

Han kör ofta utan tröja och har fina armar. Jag brukar sitta på balkongen och drömma lite om att han är oskuld och jag får äran att ta den.

Smeker du dig lite diskret när du tittar på honom?
 

Andyx1

Medlem
Kön
Man
En förskola man kommit i kontakt med har 4-5 riktigt flera tjejer/kvinnor i personalstyrkan, den äldsta är ca 45-50 övriga yngre. Det har hänt mer än en gång att man tänkt snuskiga tankar och fantiserat om dem. En av favoriterna är ju att där det busas i grupp :D

Så vad är det som är "skämskudde" med detta....den yngsta är bara 19. Helt klart vuxen men ändå på gränsen när man själv är mer än dubbelt så gammal. Men hon är så vacker så nog får man fantisera lite ändå.

Sen har ju såklart några av damerna här på onanera funnits i tankarna också :D
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Nä, men han kan få figurera i mina fantasier senare på kvällen :p

Jag "råkade" ut för något liknande
Grannens tomt är väldigt insynsskydd
De hade en medelstor ovanjordspool på tomten
Jag vaknade efter ett nattskift av två fnittrande tjejer i övre tonårstjejer som badade
Typ det enda stället man kan se in från vårt sovrumsfönster på 2a våning
Där dessa två badnymfer hoppade runt topless och i string
Snacka om jag blev hård...
Dök bort från fönstret snabbt, bara för att de inte skulle se mig. Men det fanns bilder på min näthinnan som närde mina fantasier...
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
....jag har råkat visat "lite för mycket" av mina bröst medvetet till en del manliga släktingar...blir pirrig av att flasha mig lite och det skäms jag lite för....då de är släktingar....men vad skall man göra annat när man är kåt... :)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Hon dök upp idag, på gymmet
Min lilla skolflicka
Har inte sett henne sen i somras.... typ
Men idag var hon där och glittrade med sina ögon och fnissade åt våra skämt
Hennes tajta topp visa hennes välformade bröst och spände ytterliga över hennes styva bröstvårtor
Hennes välformade rumpa exponeras vackert i hennes tajta tights
Och jag drunknar i hennes ögon

Jag behåller min "vuxna" approach till henne så hon inte inser att jag går hem och klär av henne i min fantasi och knullar henne hårt och djuriskt i mina dagdrömmar

Hon är typ arton och jag vill smaka på hennes hud
Överallt
 
Toppen