Smaka på sperman.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Frank

Välbekant medlem
Kön
Man
Klart man har smakat,är man riktigt kåt så är det ok.Men är lika gärna utan.Förstår att frun ej vill svälja det.
 
S

Spotty

Gäst
Har faktiskt inte testat att smaka. Har tänkt göra det flera gånger, men det har liksom aldrig blivit av efter att jag har kommit. :-o
 

doven

Välbekant medlem
Kön
Man
Svårt att förstå att någon som är eller varit sexuellt aktiv har kunnat undvika att smaka på sperman.
Slicka en nysprutad fitta, tungkyssas efter en fullbordad avsugning, suga en kuk till sprut, you name it.
Det finns ju hur många sätt som helst att komma i kontakt med, och smaka på sperma, en prestation att undvika det.
 

SpermaKungen

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Sperma är så underbart! Bland det bästa jag vet! ;) De flesta har såklart smakat och de flesta tycker nog inte att det är vare sig märkvärdigt eller upphetsande. Själv tände jag länge på idén men kom mig inte för, men efter lite trixande kom jag in i det och nu älskar jag det. Så upphetsande och på sätt och vis en förlängd njutning. Men, den ultimata njutningen är ju att smaka någon annans sperma! Lite kinky, lite "förbjudet" och halvgalet men sååå underbart! Så hojta till om någon har en "shot" att bjuda på ;)
 

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Salt, surt ok, det är en vätska som kroppen ger ut, samma som kommer från en kvinnas vagina. Skillnaden i detta forum är uppenbar är att vi män gillar lite mer att se en penis spruta :)
 

Scalie

Aktiv medlem
Kön
Man
När jag var i tonåren, så var det inga problem.. Att suga av sig själv, lät svälja sperma.. Jag har endast en gång sugit av en annan kille.. Var också i tonåren, när vi runkade öppet, jag och en kompis. Snacket blev om "vi vågade". Spelade lite tveksam, sen gjorde jag det.. Han lovade göra samma som mig.. Men jag runkade själv, under tiden som jag sög av honom. Kom samtidigt.. Så min kompis slapp.
Någon vecka efter blev jag av med svendomen.. Att slicka fitta var då inte avskräckande.. Även när min tjej skulle testa suga första gången.. Så var det lite försiktighet, men hade själv erfarenhet.. Så det blev ödmjuk start. Men snart kom hon in i tekniken..
 

hoki75

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Svårt att förstå att någon som är eller varit sexuellt aktiv har kunnat undvika att smaka på sperman.
Slicka en nysprutad fitta, tungkyssas efter en fullbordad avsugning, suga en kuk till sprut, you name it.
Det finns ju hur många sätt som helst att komma i kontakt med, och smaka på sperma, en prestation att undvika det.
att slicka min kvinnas fitta efter att jag sprutat i henne, sperma blandat med fittsaft det är mumsigt det :p
 

Jack Off

Ny medlem
Ålder
46
Kön
Man
Javisst av ren nyfikenhet. Det var inget som gav mersmak, men sen har man ju råkat få i sej av misstag som när man råkat spruta sej upp i ansiktet och haft munnen lite öppen, eller om man slickat fitta efter att man kommit i den.
 

hoki75

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Smakade på min sats för första gången idag. Har alltid backat när jag sprutat. Men idag så skedde det, stod på knä i duschen, sprutade i handen, sedan tog ja satsen i ansiktet och munnen, smakade inget speciellt, kände mig nöjd efteråt, hade väl runkat i 1 timme innan.
jag gillar att smaka på min försats när jag runkar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen