Smaka på sperman.

Status
Stängd för vidare inlägg.

trosmannen

Välbekant medlem
Kön
Man
Snuskig som jag är har jag sparat nästan all sperma jag runkar ur mej i frysen en längre tid..

Ikväll hade jag ett långrunk och kletade in kuken med den tinade sperman och drack upp allt i omgångar, mmmm
Hade typ 1dl och det var mycket, så läckert!
Efteråt kändes det rätt sjukt, men nu är det bara att börja samla igen..
 
H

Hardasarock

Gäst
Har en fantasi vill spruta på en hård kuk och sedan suga och smaka min egen sats på den hårda kuken.. någon som testat detta?
Ett alternativ (om än inte lite äkta) är att fylla en sprutande dildo med din egen säd och suga/spruta. Men vore läckrare att göra det med en annan kuk. Ådrig, grov och snygg. Skulle kunna ta emot ett rejält munkull med sprut då också.
 

colorado

Aktiv medlem
Kön
Man
Smakat på sperman, ja det började jag med i tonåren. Jag har nog svalt flera liter genom åren.
Runkar ofta bara för att jag är spermasugen. Brukar spruta i handen och sen suger jag i mig den.
Det bästa är ju förstås att suga någons kuk och känna den varma sperman fylla munnen, men det blir tyvärr inte så ofta.
Skulle vilja göra som ”trosmannen”, spara en dl i frysen och dricka till ett mysigt runk. Men....då får jag inte smaka på flera veckor. Hmmm
Runkar nu, snart blir det en spermashot. Mmmmm
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Smakar nästan aldrig min egen sås, men gärna nån annans. Att känna en kuk bulta och pulsera i munnen och pumpa ut sperma är nån av det bästa som finns. Samma när han sprutar sin sås över mitt skägg som jag sen slickar i mig.

Självklart sker detta endast när man litar på varandra 100%.
 

SpermaKungen

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Smakar nästan aldrig min egen sås, men gärna nån annans. Att känna en kuk bulta och pulsera i munnen och pumpa ut sperma är nån av det bästa som finns. Samma när han sprutar sin sås över mitt skägg som jag sen slickar i mig.

Självklart sker detta endast när man litar på varandra 100%.
Ja det är så härligt! Första gången jag kände en annans kuk komma i min mun så sprutade jag själv helt utan att röra min kuk. Hade länge varit nyfiken på det och när sperman fyllde min mun så kom jag stenhårt. Varit helt såld på sperma sedan dess

Så finns det någon som vill bjuda på sperma så hör av er! Bjuder gärna tillbaka om så önskas!
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Ja det är så härligt! Första gången jag kände en annans kuk komma i min mun så sprutade jag själv helt utan att röra min kuk. Hade länge varit nyfiken på det och när sperman fyllde min mun så kom jag stenhårt. Varit helt såld på sperma sedan dess

Så finns det någon som vill bjuda på sperma så hör av er! Bjuder gärna tillbaka om så önskas!

Hehe, låter ju som en uppmaning. Har ju en del att bjuda på ;)
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Det händer att jag sväljer satsen men då är jag riktigt kåt . Men jag föredrar försatsen .

Samma här. Tog många gånger innan jag vågade. I början sprutade jag i handen, men ångra mig efteråt, kanske bara stack ner tungan i sperman. Men efter många försök så tog jag mod till mig och svalde hela satsen. Får väl säga att det inte var någon favorit precis. Men har blivit några gånger efter det. Men som du skriver, försatsen slickar jag gärna i mig....
 

Kladdig

Aktiv medlem
Ålder
52
Kön
Man
Smakar på min egen sås ibland. Smakar söt-salt och sexigt. Ibland bestämmer jag i förväg och har inget papper eller liknande att torka med, ibland blir det så att man sprutar och frun är på ingång, då får man lösa problemet snabbt. Och ibland har man bara glömt papper och så kommer man på det efteråt. Bäst när man får ett sprut där det direkt hamnar i munnen och över ansiktet, men det är inte alltid. Härligt i vilket fall! Vore kul att prova på någon annans sås, känna om det är skillnad i smak, doft osv.
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har smakat min egen sperma några gånger och gillar det skarpt, sprutat i handen och slicka i mig fungerar ju bäst, men kommer ihåg ett tillfälle när jag låg kvar i sängen och runkade och var kåt som en stolle, det var ett sådant där underbart tillfälle när jag riktigt vibrerade av kåthet och kuken var stenhård till max, då precis när jag skulle till att spruta så höjde jag huvudet och lyfte rumpan och riktade kuken mot mitt ansikte och fick till en enorm sats som sprutade rakt in i munnen på mig själv, viiilken underbar känsla, men har tyvärr inte hänt igen, men jag har vid några tillfällen lyckats sträcka ut tungan och slicka i mig lite av det som hamnat i ansiktet. Jag har runkat killar till sprut, men aldrig tagit någon annans sats i munnen, men det finns med på önskelistan och det ska ske den dag jag stöter på rätt kille/man som har rätt konsistens på sperman, inget som liksom väller fram som en tjock gröt utan mer som min egen sperma som sprutar ut ur kukhuvudet i en (eller flera) strålar, lite tunn och lättflytande om ni förstår hur jag menar. Hur gör ni när ni tar någon annans sats i munnen, har ni hans kuk inne i munnen och suger medans han sprutar eller har ni munnen stående på vid gavel som en gökunge precis framför kukhuvudet medans du eller han själv runkar tills det sprutar in i munnen och en del utanför i ansiktet. Det sistnämnda är väl det klassiska på de filmer som finns på nätet och syftet är väl att betraktaren ska kunna se när det sprutar ut ur kuken för att landa där det är avsett och eftersom jag bara älskar att se kukar som sprutar så gillar jag den varianten som underhållning, men skulle jag själv vilja testa då?? Jag skulle nog vilja testa båda delarna.

Puss på kukarna alla styva och kåta sperma dyrkare
och slick i skåran till alla ni underbara Tjejer/Kvinnor
som är med oss och har hamnat i denna kanske lite
mer Kill/Mans inriktade tråd. (Som jag uppfattar den)(y)
 
Last edited:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen