Smaka på sperman.

Status
Stängd för vidare inlägg.

snorpi

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
Jag älskar sperma både min egen sperma men helst andra killars sperma. Om det har gått lång tid sedan jag fick suga kuk och bli sprutad i munnen så brukar jag runka och spruta sperma i ett glas och sedan dricker jag upp min egen sperma:)
 

trygve

Medlem
Jag älskar sperma men har ofta svårt att smaka min egen efter jag kommit. Så jag har gjort som trosmannen, alltså fryst in och sparat ihop sperma. 15 satser är mitt rekord, då kunde jag inte hålla mig längre. Så jävla läckert att tina upp det till kroppstemperatur och lukta i glaset samtidigt som man valt ut en bukkakefilm med en kåt brud. När man sitter där och runkar och sippar på spermaglaset tar det inte lång tid innan det pirrar till ordentligt. Då halsar jag glaset ca 1 DL och får uppleva samma smaksensation som tjejen i bukkakefilmen. När jag sväljer kommer jag kraftigt!! Jag kommer starta en dedikerad tråd för detta i kinksforumet.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag älskar sperma men har ofta svårt att smaka min egen efter jag kommit. Så jag har gjort som trosmannen, alltså fryst in och sparat ihop sperma. 15 satser är mitt rekord, då kunde jag inte hålla mig längre. Så jävla läckert att tina upp det till kroppstemperatur och lukta i glaset samtidigt som man valt ut en bukkakefilm med en kåt brud. När man sitter där och runkar och sippar på spermaglaset tar det inte lång tid innan det pirrar till ordentligt. Då halsar jag glaset ca 1 DL och får uppleva samma smaksensation som tjejen i bukkakefilmen. När jag sväljer kommer jag kraftigt!! Jag kommer starta en dedikerad tråd för detta i kinksforumet.
Blir inte sperman vattnig och rinnig efter upptining? Den tappar normalt sin konsistens ganska fort efter den kommit ur kroppen i vanliga fall....
 

trygve

Medlem
Blir inte sperman vattnig och rinnig efter upptining? Den tappar normalt sin konsistens ganska fort efter den kommit ur kroppen i vanliga fall....
Ja nog är det så, men det finns lite tekniker att läsa på om för att undvika detta. Det finns en tråd på facialforum som heter cum freezing techniques och även på reddit står det en del. Kort sammanfattat så är det viktigt att direkt försegla sperman från luft och frysa ned så snabbt som möjligt. Bäst blir det med med små zippåsar förvarade i en större frosttålig zippåse. Självklart får man inte låta sperman frysa/tina flera gånger utan det gäller att lägga en sats per zippåse och sen låta den vara fryst tills det är dags. Även upptiningstekniken är viktig att göra så snabbt som möjligt, dock inte för snabbt! Kortfattat så rekommenderas att tina upp genom att först skölja lite vatten på zippåsen för att få loss sperman från påsen så du kan samla alla satserna i samma bägare. Sen tinar du genom vattenbad med 38°C vatten, återigen förseglat mot luft, förslagsvis plastfolie över bägaren. Gör man detta behåller sperman sin konsistens och även den goda smaken jag kan lova att det är en euforisk känsla att kunna dricka sperma och uppleva samma sak som bukkaketjejerna samtidigt som man runkar!
 

S110

Aktiv medlem
Ålder
60
Kön
Man
Jag älskar sperma men har ofta svårt att smaka min egen efter jag kommit. Så jag har gjort som trosmannen, alltså fryst in och sparat ihop sperma. 15 satser är mitt rekord, då kunde jag inte hålla mig längre. Så jävla läckert att tina upp det till kroppstemperatur och lukta i glaset samtidigt som man valt ut en bukkakefilm med en kåt brud. När man sitter där och runkar och sippar på spermaglaset tar det inte lång tid innan det pirrar till ordentligt. Då halsar jag glaset ca 1 DL och får uppleva samma smaksensation som tjejen i bukkakefilmen. När jag sväljer kommer jag kraftigt!! Jag kommer starta en dedikerad tråd för detta i kinksforumet.
Jag ser fram mot den tråden
 

S110

Aktiv medlem
Ålder
60
Kön
Man
Ja det är så härligt! Första gången jag kände en annans kuk komma i min mun så sprutade jag själv helt utan att röra min kuk. Hade länge varit nyfiken på det och när sperman fyllde min mun så kom jag stenhårt. Varit helt såld på sperma sedan dess

Så finns det någon som vill bjuda på sperma så hör av er! Bjuder gärna tillbaka om så önskas!
Jag kan höra av mig när jag kommer till Stockholm nästa gång?
 

S110

Aktiv medlem
Ålder
60
Kön
Man
Jag har smakat min egen sperma några gånger och gillar det skarpt, sprutat i handen och slicka i mig fungerar ju bäst, men kommer ihåg ett tillfälle när jag låg kvar i sängen och runkade och var kåt som en stolle, det var ett sådant där underbart tillfälle när jag riktigt vibrerade av kåthet och kuken var stenhård till max, då precis när jag skulle till att spruta så höjde jag huvudet och lyfte rumpan och riktade kuken mot mitt ansikte och fick till en enorm sats som sprutade rakt in i munnen på mig själv, viiilken underbar känsla, men har tyvärr inte hänt igen, men jag har vid några tillfällen lyckats sträcka ut tungan och slicka i mig lite av det som hamnat i ansiktet. Jag har runkat killar till sprut, men aldrig tagit någon annans sats i munnen, men det finns med på önskelistan och det ska ske den dag jag stöter på rätt kille/man som har rätt konsistens på sperman, inget som liksom väller fram som en tjock gröt utan mer som min egen sperma som sprutar ut ur kukhuvudet i en (eller flera) strålar, lite tunn och lättflytande om ni förstår hur jag menar. Hur gör ni när ni tar någon annans sats i munnen, har ni hans kuk inne i munnen och suger medans han sprutar eller har ni munnen stående på vid gavel som en gökunge precis framför kukhuvudet medans du eller han själv runkar tills det sprutar in i munnen och en del utanför i ansiktet. Det sistnämnda är väl det klassiska på de filmer som finns på nätet och syftet är väl att betraktaren ska kunna se när det sprutar ut ur kuken för att landa där det är avsett och eftersom jag bara älskar att se kukar som sprutar så gillar jag den varianten som underhållning, men skulle jag själv vilja testa då?? Jag skulle nog vilja testa båda delarna.

Puss på kukarna alla styva och kåta sperma dyrkare
och slick i skåran till alla ni underbara Tjejer/Kvinnor
som är med oss och har hamnat i denna kanske lite
mer Kill/Mans inriktade tråd. (Som jag uppfattar den)(y)
Läcker historia, när jag var ung kunde jag suga mig själv. Jag låg på ryggen och rullade upp benenen. Jag sprutade ganska fort för jag blev enormt upphetsad. Det var skönast att ha ollonet o munnen när jag sprutade det var gott när munnen bara fylldes. Jag njöt extra v att ha sperman i munnen en stund och känna hur smaken utvecklades. Och sedan sakta svälja den i små klunkar. Det var extra mycket sperma om jag höll upp några dagar. Då var det mycket. Tyvärr är det inte lika lätt längre. Det hade varit gott att träffa en ung vältränad kille och uppleva sprut i munnen igen.
 

Cumbaths

Välbekant medlem
I sena tonåren/tidiga 20-års åldern onanerade jag minst en gång om dagen, ofta flera gånger. Speciellt när man flyttade hemifrån och kunde runka ostört när man ville och inte behöva bry sig om föräldrar och syskon. Inte sällan hände det att man i sin ungdomliga experimentiver runkade ut spermasatsen i ett glas som man sedan drack ur (lite vatten i botten så rann det ner lättare) eller i skålar och då åt man upp säden med hjälp av en sked. Lyckades aldrig spruta mig själv i munnen dock.

Numera avtar kåtheten ganska snabbt efter orgasm så jag känner inte samma dragning till detta. Smakar dock ofta på försatsen och smetar ut lite av den under näsborrarna så att man känner den ljuvliga doften under hela onanistunden.
 
Last edited:

Runkepär

Medlem
Ålder
56
Kön
Man
Första gången jag smakade på min sperma var när en tjej tryckte in ett finger i min mun efter ett knull som hon hämtat från fittan. Jag själv gör det inte.
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag ser också fram emot den tråden @trygve
Och tack också för påminnelsen om Facial Forum.. den sidan hade jag glömt bort.


Själv älskar jag smaken av min egen sperma och skickar alltid i mig allt oavsett om jag kommit i sambon eller över henne.
Cumkissing är ju underbart, men jag skickar gladeligen henne ren från mitt sprut oavsett var jag kommit.
Har jag egentid så har jag en kinky förkärlek för att spruta över min frukost eller något gott fikabröd.
Vid sköna runkstunder på jobbet så fångar jag upp allt i handflatan och slickar i mig allt.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag ser också fram emot den tråden @trygve
Och tack också för påminnelsen om Facial Forum.. den sidan hade jag glömt bort.


Själv älskar jag smaken av min egen sperma och skickar alltid i mig allt oavsett om jag kommit i sambon eller över henne.
Cumkissing är ju underbart, men jag skickar gladeligen henne ren från mitt sprut oavsett var jag kommit.
Har jag egentid så har jag en kinky förkärlek för att spruta över min frukost eller något gott fikabröd.
Vid sköna runkstunder på jobbet så fångar jag upp allt i handflatan och slickar i mig allt.
Jag avundas dig att du klarar att slicka din egen sperma efter orgasm. Jag tappar all lust till sex efter jag kommit och jag lyckas inte förmå mig till att ens slicka lite.
 

Omanist

Välbekant medlem
Kön
Man
Försatsen lapar jag i mig mest varje gång men är väldigt sällan sperman slinker ner, tappar all lust efter att jag kommit så även om intentionen att smaska i mig min sperma finns under den kåta perioden så försvinner den i samband med att jag sprutar.

Har förstås slickat av fingrarna och även kommit i ett glas som jag tippat i mig men har slagit ut det fler gånger än jag svalt det. Undantaget är om jag lyckas avbryta precis så det bara rinner ut lite sperma utan att allt pumpas ut (perfekt ruin för min del) då åker det in i foderluckan då kåtheten är kvar tills jag kommer "på riktigt".
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Försatsen lapar jag i mig mest varje gång men är väldigt sällan sperman slinker ner, tappar all lust efter att jag kommit så även om intentionen att smaska i mig min sperma finns under den kåta perioden så försvinner den i samband med att jag sprutar.

Har förstås slickat av fingrarna och även kommit i ett glas som jag tippat i mig men har slagit ut det fler gånger än jag svalt det. Undantaget är om jag lyckas avbryta precis så det bara rinner ut lite sperma utan att allt pumpas ut (perfekt ruin för min del) då åker det in i foderluckan då kåtheten är kvar tills jag kommer "på riktigt".
Precis samma för mig, bortsett från att jag aldrig får någon försats
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen