Storlek på tjejernas

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Vi med könet på utsidan verkar för det mesta ha koll på längd och storlek på våra organ. Men hur är det med er tjejer? Har ni koll på hur lång ni kan ta emot? Har ni mätt någon gång hur djupa ni är?

Nej jag har aldrig mätt. Vare sig på längden, tvären eller djupet. Men om du har en lagom lång, lagom tjock, lagom hård och lagom len måttståck, så kanske jag kan svara annorlunda på din fråga nästa gång;)
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Skönt snuskigt ska de va... med gurkan, mycket olja, mycket kladd... töja hålet försiktigt först, sen hårdare... in och ut, inga tankar, bara knulla och komma, dirty girls.. [}:)];)
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
nja, ... jag hjälper gärna till, lånar ut en lagom varm och hård måttstock, så kan vi jämföra den med gurkan sen? ;):cool::)
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
skillnaden mellan könen är ju mer än 1 . Vi tjejer är ju mkt mera flexiblare än vad ni killar nånsin kan föreställa er. Det går liksom inte att säga att man har storlek si eller så genom att köra upp en tumstock i hugget.. Klart att man kan töja & töja, men hur bra knip man har är ju det väsentliga, för bägge könen. & det är ju en träningssak.
Vi tjejer kan ju roa oss i kassakön el på bussen med knipövningar & ni killar kan aldrig veta...
Fast det låter onekligen lockande med den där lagom långa lena & hårda måttstocken.. tum el cm ???[^]
 

qwer

Medlem
Kön
Man
Alla killar som fixerar vid att få veta hur djupa tjejerna är kanske kan börja med att mäta hur djupa de är själva. Dvs, hur långt ni kan få in en linjal i analen och ner i halsen, det vore väl vansinnigt intressant att få veta.
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Så jävla kärringen mot strömmen som jag är så gav jag mig fan på att jag skulle mäta - bara på pin kiv!!

Så enkelt som så: använd dildon, för in den så långt som det känns behagligt, sätt tummen som markör var det tar "stopp" och mät sen den delen som varit inne i dig! Några exakta siffror blir det naturligtvis inte, men man får en hum och jag kan ju säga att hos mig behöver man inte komma och skryta med några 20 cm - OM det nu vore längden som vore det väsentliga!!
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Så jävla kärringen mot strömmen som jag är så gav jag mig fan på att jag skulle mäta - bara på pin kiv!!

Så enkelt som så: använd dildon, för in den så långt som det känns behagligt, sätt tummen som markör var det tar "stopp" och mät sen den delen som varit inne i dig! Några exakta siffror blir det naturligtvis inte, men man får en hum och jag kan ju säga att hos mig behöver man inte komma och skryta med några 20 cm - OM det nu vore längden som vore det väsentliga!!

Men berätta då[:0] Vad var resultatet:sleep:
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Det ÄR ju inte enbart storleken det beror på, och inte meter/ sekund heller?;) Om det kan vara till tröst och intresse för någon så räcker en 15 - 17 cm alldeles utmärkt för mig!:D
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Så jävla kärringen mot strömmen som jag är så gav jag mig fan på att jag skulle mäta - bara på pin kiv!!

Så enkelt som så: använd dildon, för in den så långt som det känns behagligt, sätt tummen som markör var det tar "stopp" och mät sen den delen som varit inne i dig! Några exakta siffror blir det naturligtvis inte, men man får en hum och jag kan ju säga att hos mig behöver man inte komma och skryta med några 20 cm - OM det nu vore längden som vore det väsentliga!!

Haha, tack för zuperbra kul inlägg!! :D:D ... o en lekfull anledning att ta fram o använda dildon... bra!! :cool:
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Det ÄR ju inte enbart storleken det beror på, och inte meter/ sekund heller?;) Om det kan vara till tröst och intresse för någon så räcker en 15 - 17 cm alldeles utmärkt för mig!:D


Nä - inte är det storleken det beror på. Det är så klart hur man använder det man har. Så det där med "meter/sekund har väl lite betydelse i alla fall;)

Men anledningen till att jag ville veta, är att nu kan ju vi göra som killarna och jämföra våra...:)

Jag tänker mäta i kväll när jag kommer hem:love:
 

stånd

Aktiv medlem
Kön
Man
Det ÄR ju inte enbart storleken det beror på, och inte meter/ sekund heller?;) Om det kan vara till tröst och intresse för någon så räcker en 15 - 17 cm alldeles utmärkt för mig!:D


Nä - inte är det storleken det beror på. Det är så klart hur man använder det man har. Så det där med "meter/sekund har väl lite betydelse i alla fall;)

Men anledningen till att jag ville veta, är att nu kan ju vi göra som killarna och jämföra våra...:)

Jag tänker mäta i kväll när jag kommer hem:love:


Längtar till i kväll;):p:p:love:
 
Toppen