Storlek på tjejernas

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Det ÄR ju inte enbart storleken det beror på, och inte meter/ sekund heller?;) Om det kan vara till tröst och intresse för någon så räcker en 15 - 17 cm alldeles utmärkt för mig!:D


Hmmmm...jag får nog revidera mitt inlägg en aning:oops: häromdagen nådde jag nya, oanade djup!! Hade jag sett den leksaken innan så hade jag skrikit och sprungit, men att ha den på plats var - UPPFYLLANDE!!:p Storlek? Ingen aning - men den största jag (efteråt) sett!

Snälla, berätta mer Fröken Våt!:) Det låter oerhört intressant!
Btw, inte visste jag att du var en sådan "djup" person?? :D

Tja, vad kan jag säga - "vännen" hade lovat att ta med sig lite leksaker och bäddade så ordentligt med badlakan i sängen, droppade olja och smekte mig :p ordentligt våt. Han satte på vibratorn och fortsatte låta den glida över mig och sen förde han sakta in den.

Visst kände jag att den inte var liten och att det tänjde ordentligt men det var ju bara skönt......den trängde djupare och djupare in och det gjorde ibland så där "sköntont":oops: Det var inte fråga om att kunna knipa nåt om den så töjda var mina muskler och den stötte mot livmodertappen...efter en stund var jag tvungen att be honom att inte trycka på så för det var nästan för skönt....och, ja.....sen blev det "för skönt" :D och efter det visade han upp monstret och måttade hur långt in jag haft den. Waaaay over de 17 cm jag nämnde tidigare.

MEN, jag måste ändå påpeka att hans äkta vara i långa loppet är betydligt skönare - och betydligt mindre än så!!:p
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
Det ÄR ju inte enbart storleken det beror på, och inte meter/ sekund heller?;) Om det kan vara till tröst och intresse för någon så räcker en 15 - 17 cm alldeles utmärkt för mig!:D


Hmmmm...jag får nog revidera mitt inlägg en aning:oops: häromdagen nådde jag nya, oanade djup!! Hade jag sett den leksaken innan så hade jag skrikit och sprungit, men att ha den på plats var - UPPFYLLANDE!!:p Storlek? Ingen aning - men den största jag (efteråt) sett!

Snälla, berätta mer Fröken Våt!:) Det låter oerhört intressant!
Btw, inte visste jag att du var en sådan "djup" person?? :D

Tja, vad kan jag säga - "vännen" hade lovat att ta med sig lite leksaker och bäddade så ordentligt med badlakan i sängen, droppade olja och smekte mig :p ordentligt våt. Han satte på vibratorn och fortsatte låta den glida över mig och sen förde han sakta in den.

Visst kände jag att den inte var liten och att det tänjde ordentligt men det var ju bara skönt......den trängde djupare och djupare in och det gjorde ibland så där "sköntont":oops: Det var inte fråga om att kunna knipa nåt om den så töjda var mina muskler och den stötte mot livmodertappen...efter en stund var jag tvungen att be honom att inte trycka på så för det var nästan för skönt....och, ja.....sen blev det "för skönt" :D och efter det visade han upp monstret och måttade hur långt in jag haft den. Waaaay over de 17 cm jag nämnde tidigare.

MEN, jag måste ändå påpeka att hans äkta vara i långa loppet är betydligt skönare - och betydligt mindre än så!!:p

Fy f-n va härligt det låter....! :D Gjorde mig stenhård direkt! ;)
Du får skaffa fram en bild på monstret! ;)
 

lillamy75

Ny medlem
Kön
Kvinna
Vi med könet på utsidan verkar för det mesta ha koll på längd och storlek på våra organ. Men hur är det med er tjejer? Har ni koll på hur lång ni kan ta emot? Har ni mätt någon gång hur djupa ni är?
Nej jag har aldrig mätt. Vare sig på längden, tvären eller djupet. Men om du har en lagom lång, lagom tjock, lagom hård och lagom len måttståck, så kanske jag kan svara annorlunda på din fråga nästa gång;)
Det med lagom håller jag med om! :D Hellre en kort & tjock än lång & smal... fast en lång & tjock är härligt upphetsande att se på... [}:)] Jag skulle bli lite avskräckt om jag träffade på nån, men vi tjejer är ju jädrigt töjbara där nere... med rätt förspel och glidmedel kan man få in kraftiga doningar. ;) Kvinnor har i århundranden klämt ut bebisar på några kilo ur samma ställe... :)
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Förvisso kan vi kvinnor klämma ut babysar, men de ligger ju uppe i livmodern! Dit går det inte att komma in med ett manl organ! Vi är inte speciellt djupa innan det tar stopp/gör ont. Vet inte men jag kan tänka mig att långa kvinnor kan vara djupare. Deras andra organ, t ex lungorna är ju anpassade till deras längd... :)
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Förvisso kan vi kvinnor klämma ut babysar, men de ligger ju uppe i livmodern! Dit går det inte att komma in med ett manl organ! Vi är inte speciellt djupa innan det tar stopp/gör ont. Vet inte men jag kan tänka mig att långa kvinnor kan vara djupare. Deras andra organ, t ex lungorna är ju anpassade till deras längd... :)
---------------------------
Hmm antar nog att det är med lungorna som med livmodern att det är svårt ja näst intill omöjligt att nå dem med det manliga organet, i alla fall utan ett kirurgiskt ingrepp...
Tror nog det skiftar välldigt mellan olika kvinnor precis som mellan olika män men har aldrig upplevt det som nått problem, men har väll inget månster mellan benen heller *L*
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
testade linjalen i halsen först men det tog aldrig stopp så nu har jag den i magen och kunde inte mäta djupet där bak, får väl vänta tills den kommer ut och då genast skicka in den igen........[^][:eek:)]
 

lillamy75

Ny medlem
Kön
Kvinna
Förvisso kan vi kvinnor klämma ut babysar, men de ligger ju uppe i livmodern! Dit går det inte att komma in med ett manl organ! Vi är inte speciellt djupa innan det tar stopp/gör ont. Vet inte men jag kan tänka mig att långa kvinnor kan vara djupare. Deras andra organ, t ex lungorna är ju anpassade till deras längd... :)
Syftade då mest på grovleken... ;)
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Hmm antar nog att det är med lungorna som med livmodern att det är svårt ja näst intill omöjligt att nå dem med det manliga organet, i alla fall utan ett kirurgiskt ingrepp...
Tror nog det skiftar välldigt mellan olika kvinnor precis som mellan olika män men har aldrig upplevt det som nått problem, men har väll inget månster mellan benen heller *L*


På sitt sätt alldeles rätt TG - fast jag HAR iofs varit med om sex där ollonet rört vid livmoderhalsen.....utan att han haft ett "monster" han heller! Det beror ju till viss del på ställning till exempel...
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Hmm antar nog att det är med lungorna som med livmodern att det är svårt ja näst intill omöjligt att nå dem med det manliga organet, i alla fall utan ett kirurgiskt ingrepp...
Tror nog det skiftar välldigt mellan olika kvinnor precis som mellan olika män men har aldrig upplevt det som nått problem, men har väll inget månster mellan benen heller *L*
[/quote]

Knäppgöken! Jag sa att långa kvinnor kanske är djupare, inte att man kan nå deras lugor m kuken! Hihi! O Sambokille: Visst har du rätt - det är inte alls särsk svårt att nå in till livmodertappen. MEN om ni kör in kuken våldsamt mot den så gör det ont! Dessutom blir man känsligare vissa dgr i menscykeln; t ex kan det vara svårt att ha sex bakifr dgr innan mens...
 

kille71

Medlem
Kön
Man
jag tyckar att tråden är en pinsamt manifestation av manlig oförståelse av kvinnlig sexualität !
 

peter_30

Ny medlem
Kön
Man
Storlek på tjejernas... ju mindre desto bättre?

För ett manligt don så spelar inte storleken mycket roll, det är antalet meter per sekund som räknas :D
 
Toppen