Storlek på tjejernas

laroh

Medlem
Kön
Man
Som trådskapare är jag riktigt nöjd.
Det blev många roliga inlägg, mycket debatt, men jag trodde faktiskt att det skulle dyka upp några siffror, kanske från killar som mätt och använt sitt organ som måttstock? Varför inte rita dit linjer på organet för varje cm?
 

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Vet iallfall att jag såg en dokumentär med en man vars organ mätte 33 cm.
Han fick aldrig in hela i en kvinna, inte på långa vägar.

Därför blev han aldrig riktigt tillfredställd och föredrog att ha analsex med män istället:D

minns inte namnet på snubben...men han är en känd gammal porrskådis från 70-80 talet tror jag......
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Som trådskapare är jag riktigt nöjd.
Det blev många roliga inlägg, mycket debatt, men jag trodde faktiskt att det skulle dyka upp några siffror, kanske från killar som mätt och använt sitt organ som måttstock? Varför inte rita dit linjer på organet för varje cm?

Jag väntar med spänning på att trådskaparen skall ta sitt ansvar och bidra med det trådskaparen önskar se som resultat av sin tråd;)
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Vet iallfall att jag såg en dokumentär med en man vars organ mätte 33 cm.
Han fick aldrig in hela i en kvinna, inte på långa vägar.

Därför blev han aldrig riktigt tillfredställd och föredrog att ha analsex med män istället:D

minns inte namnet på snubben...men han är en känd gammal porrskådis från 70-80 talet tror jag......


:D Där kom källan till din anatomilektion:love:

Jag borde ha fattat att det var äkta skitsnack och inget annat...:cool:;):love:

Annars var det intressant att veta att mannen måste hitta en tillräckligt djup fitta för att kunna bli tillfredställd:oops::love::love:

Tur att man gillar män som inte kräver djupa för att bli tillfredställda[}:)]:p:love::D:D:D
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
Vet iallfall att jag såg en dokumentär med en man vars organ mätte 33 cm.
Han fick aldrig in hela i en kvinna, inte på långa vägar.

Därför blev han aldrig riktigt tillfredställd och föredrog att ha analsex med män istället:D

minns inte namnet på snubben...men han är en känd gammal porrskådis från 70-80 talet tror jag......

Har sett den oxå. kommer inte ihåg vad de heter. Men iaf. han var ingen porrskådis men mycket riktigt så föredrog han män eftersom han kunde komma ändå in i dem..! :D

De intervjuade även en kille som när han var 11 år hade en 18 cm lång kuk! I vuxen ålder så var han en bit över 30 cm..! :)
 

laroh

Medlem
Kön
Man
Som trådskapare är jag riktigt nöjd.
Det blev många roliga inlägg, mycket debatt, men jag trodde faktiskt att det skulle dyka upp några siffror, kanske från killar som mätt och använt sitt organ som måttstock? Varför inte rita dit linjer på organet för varje cm?

Jag väntar med spänning på att trådskaparen skall ta sitt ansvar och bidra med det trådskaparen önskar se som resultat av sin tråd;)

Ledsen, hela går in. Har alltid gjort. Behöver alltså bara ett streck. Men istället har jag tatuerat in längden, den står skrivet på ovansidan av organet. 16 cm står det.
 
Toppen