Storlek på tjejernas

M

mago [vill inte vara med längre]

Gäst
Kul att ni är lite "nyfikna" nu äntligen... [}:)]
Undrar fortfarande vad man behövde komma med till misswet om det nu vore längden som var det väsentliga :oops:

Själv har jag aldrig mätt min glädjespridare nummer ett...
...min tunga :D

Apropå det här med att mäta och killar och tjejer så vet jag en hel del tjejer som jämför sina bröst och dessa har ett mått automatiskt ;)
Visst, killar har en sak som är liten ibland och stor ibland och det är nog det som gör att man är lite nyfiken, tänk er själva första gången man så sin lilla pillesnopp växa :p
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Här har det handlats korvar:) Eftersom jag bara har en enda sexleksak och den är näst intill U-formad, så kunde jag inte använda den som måttstock.

En lagom tjock lunchkorv och en tumstock fick duga... Gissa vilken jag använde till vad;)

Det verkar vara samma djup på min lilla mussla som misswet har på sin... Inte längre än 17 cm. Därefter börjar det göra ont[B)]
 

stånd

Aktiv medlem
Kön
Man
Här har det handlats korvar:) Eftersom jag bara har en enda sexleksak och den är näst intill U-formad, så kunde jag inte använda den som måttstock.

En lagom tjock lunchkorv och en tumstock fick duga... Gissa vilken jag använde till vad;)

Det verkar vara samma djup på min lilla mussla som misswet har på sin... Inte längre än 17 cm. Därefter börjar det göra ont[B)]

Jag kunde lånat ut min till dig och tumstock har ju snickaren:p:p:love:
 
G

Guest

Gäst
Här har det handlats korvar:) Eftersom jag bara har en enda sexleksak och den är näst intill U-formad, så kunde jag inte använda den som måttstock.

En lagom tjock lunchkorv och en tumstock fick duga... Gissa vilken jag använde till vad;)

Det verkar vara samma djup på min lilla mussla som misswet har på sin... Inte längre än 17 cm. Därefter börjar det göra ont[B)]

Smaklig måltid? :unsure:

;)
 

andersredna

Medlem
Kön
Man
Jag såg hittade ett video klipp med 5 ganska unga tjejer från öst Europa. (Tyvärr har jag glömt vad klippet hette och det var något konstigt. Men det var en torrent).
Som verkligen testade sina djup med en smal blå dildo.
Alla provade 2 gånger och skrev ned resultat på en skylt.
Och hjälpte till att stimulera varandra före andra gången.
För det verkar som om tjejer blir djupare om dom är upphetsade.
Dom flesta var mellan 11-17 cm vid första försöket. Och ökade till 13-21 cm.
Men de flesta låg runt 15,16-17 cm.
Så storleken verkar spela roll, ju större desto mer i vägen
 
G

Guest

Gäst
Jag såg hittade ett video klipp med 5 ganska unga tjejer från öst Europa. (Tyvärr har jag glömt vad klippet hette och det var något konstigt. Men det var en torrent).
Som verkligen testade sina djup med en smal blå dildo.
Alla provade 2 gånger och skrev ned resultat på en skylt.
Och hjälpte till att stimulera varandra före andra gången.
För det verkar som om tjejer blir djupare om dom är upphetsade.
Dom flesta var mellan 11-17 cm vid första försöket. Och ökade till 13-21 cm.
Men de flesta låg runt 15,16-17 cm.
Så storleken verkar spela roll, ju större desto mer i vägen

Det där klippet har jag också sett någon gång.
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Här har det handlats korvar:) Eftersom jag bara har en enda sexleksak och den är näst intill U-formad, så kunde jag inte använda den som måttstock.

En lagom tjock lunchkorv och en tumstock fick duga... Gissa vilken jag använde till vad;)

Det verkar vara samma djup på min lilla mussla som misswet har på sin... Inte längre än 17 cm. Därefter börjar det göra ont[B)]

Smaklig måltid? :unsure:

;)


:D Självklart åt jag upp korven efter att jag mätt:D Jag skar den i småbitar och mumsade i mig[}:)];) Skämt åsido! Jag kanske skall tillägga att jag använde kondom på lunchkorven innan jag mätte och - nej jag åt inte upp den. Trots att jag älskar korv;)
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Jag skulle kunna äta upp den... (både korven och snäckan) :p:cool: Sen kunde vi testa djupet med min egen lunchkorv! ;)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag skulle kunna äta upp den... (både korven och snäckan) :p:cool: Sen kunde vi testa djupet med min egen lunchkorv! ;)

Din lunchkorv skulle jag gärna stoppa i munnen;) Men aldrig äta upp! I stället skulle jag se till att det blev "mer" av den:p
 
M

mago [vill inte vara med längre]

Gäst
Den här tråden blev mycket roligare än vad det verkade i början :p
Tack misswet... och sedan Snäckan... fick mig att tänka på en gammal film jag såg för många år sedan :oops:
Är det verkligen så att de flesta tjejer aldrig undrar hur stora de är?
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Den här tråden blev mycket roligare än vad det verkade i början :p
Tack misswet... och sedan Snäckan... fick mig att tänka på en gammal film jag såg för många år sedan :oops:
Är det verkligen så att de flesta tjejer aldrig undrar hur stora de är?

Jag kan bara svara för mig själv och jag skulle aldrig ha kommit på tanken att mäta, om det inte hade varit för misswet[}:)]:) Hon kan få mig till vad som helst[:0]:oops:
 
G

Guest

Gäst
Här har det handlats korvar:) Eftersom jag bara har en enda sexleksak och den är näst intill U-formad, så kunde jag inte använda den som måttstock.

En lagom tjock lunchkorv och en tumstock fick duga... Gissa vilken jag använde till vad;)

Det verkar vara samma djup på min lilla mussla som misswet har på sin... Inte längre än 17 cm. Därefter börjar det göra ont[B)]

Smaklig måltid? :unsure:

;)


:D Självklart åt jag upp korven efter att jag mätt:D Jag skar den i småbitar och mumsade i mig[}:)];) Skämt åsido! Jag kanske skall tillägga att jag använde kondom på lunchkorven innan jag mätte och - nej jag åt inte upp den. Trots att jag älskar korv;)

Eftersom du bad mig gissa "vilken du använde till vad" så antog jag att du åt tummstocken och mätte med lunchkorven.

Om det inte vore för att SuperLasse snodde mina tänkta repliker och att du är "90 år" så hade jag kanske dragit till med något snärtigt.. samtalsämnet kan ju knappast vara med passande. :)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Här har det handlats korvar:) Eftersom jag bara har en enda sexleksak och den är näst intill U-formad, så kunde jag inte använda den som måttstock.

En lagom tjock lunchkorv och en tumstock fick duga... Gissa vilken jag använde till vad;)

Det verkar vara samma djup på min lilla mussla som misswet har på sin... Inte längre än 17 cm. Därefter börjar det göra ont[B)]

Smaklig måltid? :unsure:

;)


:D Självklart åt jag upp korven efter att jag mätt:D Jag skar den i småbitar och mumsade i mig[}:)];) Skämt åsido! Jag kanske skall tillägga att jag använde kondom på lunchkorven innan jag mätte och - nej jag åt inte upp den. Trots att jag älskar korv;)

Eftersom du bad mig gissa "vilken du använde till vad" så antog jag att du åt tummstocken och mätte med lunchkorven.

Om det inte vore för att SuperLasse snodde mina tänkta repliker och att du är "90 år" så hade jag kanske dragit till med något snärtigt.. samtalsämnet kan ju knappast vara med passande. :)

Är det något fel på 90-åringar kanske[:0] Har du hört talas om Sara:sleep:

Du har inget snärtigt att komma med - erkänn[}:)]
 
G

Guest

Gäst
Ifall det är något fel på 90-åringar? Naä, kanske inte. Men sexigt porriga är inte dem orden som dyker upp i huvudet. Nej, jag har inte hört talas om Sara.. vem är det?

Jo, jag har något snärtigt att komma med. Jag tvivlar på att du med dina 90 år kan göra någonting för att göra mig hård. En aning elastisk kanske, det vill säga snärtig. Och komma kan jag.. in your face! :D
Little pun intended [:eek:)]
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Ifall det är något fel på 90-åringar? Naä, kanske inte. Men sexigt porriga är inte dem orden som dyker upp i huvudet. Nej, jag har inte hört talas om Sara.. vem är det?

Jo, jag har något snärtigt att komma med. Jag tvivlar på att du med dina 90 år kan göra någonting för att göra mig hård. En aning elastisk kanske, det vill säga snärtig. Och komma kan jag.. in your face! :D
Little pun intended [:eek:)]

Min mamma har sagt att jag inte får tala med ogudfruktiga människor som inte kan sin bibel! När det gäller min ålder så är det väl bara att konstatera att många känner sig manade, men få äro kallade[}:)]

I övrigt har du inte svarat på TS fråga...
 
G

Guest

Gäst
Jag tänker inte ens försöka bemöta det där bibliska, tyvärr, inte när du misslyckades med att kreditera mitt oerhört snärtiga, långsökt härliga skämt.

Och snälla, sluta förvirra mig. TS fråga? Vad står TS för? Jag kan inte svara på denna topic fråga heller eftersom jag fortfarande saknar en vindtunnel...
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag tänker inte ens försöka bemöta det där bibliska, tyvärr, inte när du misslyckades med att kreditera mitt oerhört snärtiga, långsökt härliga skämt.

Och snälla, sluta förvirra mig. TS fråga? Vad står TS för? Jag kan inte svara på denna topic fråga heller eftersom jag fortfarande saknar en vindtunnel...

TS är förkortning för TrådSkaparen... TS fråga (eller topic) i den här tråden lyder: Storlek på tjejernas...
 

Knoppen

Medlem
Kön
Kvinna
Mitt djup är oändligt... ;)

och jag hoppas att jag kan klämma ut ett barn när det blir dags
:oops:
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Det ÄR ju inte enbart storleken det beror på, och inte meter/ sekund heller?;) Om det kan vara till tröst och intresse för någon så räcker en 15 - 17 cm alldeles utmärkt för mig!:D


Hmmmm...jag får nog revidera mitt inlägg en aning:oops: häromdagen nådde jag nya, oanade djup!! Hade jag sett den leksaken innan så hade jag skrikit och sprungit, men att ha den på plats var - UPPFYLLANDE!!:p Storlek? Ingen aning - men den största jag (efteråt) sett!
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
Det ÄR ju inte enbart storleken det beror på, och inte meter/ sekund heller?;) Om det kan vara till tröst och intresse för någon så räcker en 15 - 17 cm alldeles utmärkt för mig!:D


Hmmmm...jag får nog revidera mitt inlägg en aning:oops: häromdagen nådde jag nya, oanade djup!! Hade jag sett den leksaken innan så hade jag skrikit och sprungit, men att ha den på plats var - UPPFYLLANDE!!:p Storlek? Ingen aning - men den största jag (efteråt) sett!

Snälla, berätta mer Fröken Våt!:) Det låter oerhört intressant!
Btw, inte visste jag att du var en sådan "djup" person?? :D
 
Toppen