Ålder blev av med oskulden

G

Guest

Gäst
15 år... konfaägret i åre. Efter 22 skulle det var tyst och killar för sig och tjejer för sig... Undrar om det var så nån kväll? Tror vi drev vår prälle till vansinne :D:D:D
 

lillsoren

Medlem
Kön
Man
15 år... konfaägret i åre. Efter 22 skulle det var tyst och killar för sig och tjejer för sig... Undrar om det var så nån kväll? Tror vi drev vår prälle till vansinne :D:D:D


Hahaha fan vad coolt att förlora oskulden på ett konfaläger:D
 

18lkpg

Ny medlem
Kön
Man
Jag var 16, hon var 15. Var himla mysigt och så men inget vidare bra sex. Är fortfarande tillsammans med henne och det har utvecklats en hel del sedan dess.
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Jag var femton ,han sjutton...jag "rymde" från en lägervecka till sommarstugan där han var ensam för tillfället.....Vi hade en hel vecka på oss att öva ostört, innan hans föräldrar kom dit, och vi övade flitigt!! *S*
 

Dodge

Ny medlem
Kön
Kvinna
va typ 13,5 tycker nog det var lite tidigt såhär i efterhand men då kändes det rätt, han var oxå oskuld tror jag han sa att han inte va det men jag tror han var det....:)
 
K

knakille

Gäst
jag var 17 eller skulle fylla...det var med en tjej i min paralellklass på en klassfest hemma hos henne...
 

Fredrik_6

Ny medlem
Kön
Man
Vad 14, var veckan innan jag skulle fylla 15 :) Gick rätt bra, hon var också 14. Hon fick lite ont i början men det löste sig. Kunde hålla på i 30minuter ungefär :) rätt stolt eftersom det var första gången :D
 

calle88

Ny medlem
Kön
Man
Är 18 och har den fortfarande kvar...
Känns lte jobbigt men vill samtidigt att det ska vara någon lite speciell första gången. Jobbigast är det när alla polare snackar om hur sköna knull de haft... Men men, den som väntar på nått gott....
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Jag var 15, med en tjej i samma klass på finlandsfärjan.. Det är ett mysigt minne, f-n vad kul vi hade! :cool: Ett skönt o gulligt minne, men som för nästan alla andra så var det väl ingen höjdare. Jag minns att jag tyckte hon var så läcker så jag höll på o spricka (naken på rygg i sängen med henne i bara trosor ovanpå mig -- j-vlar vad hård kuken var)... När jag drog av henne trosorna tror inte jag klarade att hålla i mer än fem minuter... *big smile*
 

dubbelbibbel

Medlem
Kön
Man
21 år och ännu oskuld. Vet inte varför det är så egentligen, är väl bara för jädra blyg av mig helt enkelt :p. Men men, vi får väl se när det blir av :).
 

el gardo

Medlem
Kön
Man
22,5. Fint. Liksom underligt att det var verkligt plötsligt, så naturligt. Var inte så skönt och en massa funderingar efteråt. På hela taget en mycket bra upplevelse. Har haft sex en till gång också, fast inte samlag då.
 
Toppen