Ålder blev av med oskulden

Flubbe

Medlem
Kön
Man
jag var 22 med en tjej som hade(har) fantastiki fina bröst som hon älskade att få stimulerade. Vi höll ihop ett år men gjorde slut eftersom det enda vi hade gemensamt var sex
 

söpötyttö

Ny medlem
Kön
Kvinna
jag va 15, sexet gjorde int speciellt ont i sig, men mina knän va helt blodiga och uppskrapade (rid int på en kille på ett hårt källargolv)
 

Myssugen21

Ny medlem
Kön
Man
jag var 19 år, jag och min dåvarande flickvän hade haft en otrolig skön helg med förspel ^^ (vill inte göra de utan kondom första gången) på måndagen fixa vi kondomer och försökte ett par timmar, kom dock aldrig första gången.
 

81a

Ny medlem
Kön
Man
21 år. Blev av med den i början av ett långt seriöst förhållande. Var för blyg tidigare än så och dessutom hade tjejer inget intresse av en tidigare.
 

Janne K

Medlem
Kön
Man
Jag var 15 och min tjej skulle fylla 15, hennes föräldrar var på fest och vi passade på hemma hos henne. Vi hade nallat lite av hennes föräldrars vin och det var min första erfarenhet av både alkohol och sex. Vi visste inte först när vi skulle stoppa in den men efter en stunds hångel drog vi av oss byxorna och sen flöt allt på. ;) Jag hade provat att runka med kondom tidigare så det gick bra! Jag glömmer aldrig den första doftupplevelsen av kåt kvinna...:p
 

norpan

Ny medlem
Kön
Man
Jag var 14 och hon var 17. Det gick rätt bra, men det var inte så skönt som jag hade trott att det skulle vara. Jag höll mig i en kvart ungefär.
Vi var tillsammans i 7 månader totalt och hade mycket sex. Både myssex och rätt så kinky sex.

Jag hade chansen att förlora oskulden när jag var 13, men jag tog den inte. Ångrar det fortfarande, men jag slickade den tjejen i alla fall.
 

nursesaris

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag var 13 & skulle fylla 14 några månader senare.
Blev av med den på arvikafestivalen,haha.
Konstigt nog så var det en bra upplevelse, vilket bara gjorde mig mer sugen på sex, de flesta tjejerna jag känner hade en sån dålig upplevelse att de lade sex på is ett tag. MEn inte jag:p
 

dips

Medlem
Kön
Man
18,5 och det var nog en rätt pinsam historia. Inte för hur det var första gången för mig (och inte för flickvännen) utan för de överjävligt korkade svar jag gav dagen efter. Boys. var aldrig så jävla dumma som jag var, erkänn att det var första gången om damen frågar efteråt. Tro mig, det känns bättre!
 

captendirty

Medlem
Kön
Man
17 år skulle fylla 18..hade bestämt att jag var tvungen att bli av med den innan 18 årsdagen annars döden :)

gjorde det tyvärr med en tjej som blev kär i mig efteråt. hon sa att hon älskade mig medans vi höll på å ja, det kanske slank ur mig oxå men vad fan gör man inte för att bli av med svendomen!
 

Kåta_mate

Medlem
Kön
Man
Jag va 16 och det va underbart :) Kom väldigt fort första gången men dom andra gångerna höll jag på i minst 30 minuter med henne ;)
 

Wheelie

Ny medlem
Kön
Man
Ja, det var ju ingen rolig upplevelse...[:eek:)]

Jag var 17 eller möjligen 18 år (tror det var 1993), var i Falkenberg och festade med min killkompisar. Vi träffade ett gäng med tjejer, de var lite äldre än oss, runt 25år. Jag och en kompis till gick iväg med två av tjejerna för att hämta något i deras stuga. Vi tjoade och stimade på vägen, hade det allmänt kul. När vi kom närmare deras stuga så började jag och Veronica (som hon hette) hålla handen, vi började kramas och pussas lite under tiden den andra tjejen var inne i stugan och hämtade grejor. Min kompis var måttligt road!![B)]

Vi började gå tillbaka mot partystället (Har för mig det var Strandbaden på Skrea, fråga mig inte hur vi kom in där....för det var nog 20års gräns) JAg höll om henne, hon började smeka mig över hela min kropp (särkilt min rumpa...den fick jag många kommentarer om och får fortfarande!;)) Hr som helst jag var ju inte sämre utan började smeka henne också, härligt att smeka ett par kvinnobröst även om det bara var utanpå hennes tröja. Vi gick in på Strandbaden, dansade lite drack mer sprit (usch....det var dumt gjort), hånglade lite i ett par undanskymda soffor. Dansade lite till, vi dansade lite tryckare och hon började smeka mig på kuken utanpå mina byxor, hon märkte antagligen vad som fanns i min byxa!:D Jag svarade med att smeka hennes bröst försiktigt.
Efter en stund sa hon att hon skulle gå hemåt, jaha tänkte jag....det var det roliga! Gentleman som jag är erbjöd jag mig att följa henne till garderoben och på vägen se om vi hittade hennes kompisar. Vi gick runt på stället och letade, jagförsökte hålla om henne men hon föste bort mig....skit tänkte jag, vad har jag gjort nu för att göra henne sur. Hittade varken hennes eller min kompisar någonstanns. Jaja, man vill ju inte att en kvinna skall gå ensam hem i mörkret, så gentleman som man är så sa jag att jag kunde följa henne hem, jag förklarde för henne att jag inte hade några "fula tankar" om vad vi skulle göra utan bara för att hon skulle slippa gå ensam hem!
Hon tackade för erbjudandet och vi började gå mot deras stuga. Denna gången höll vi oss på armlängds avstånd från varandra. Vi pratade dock om ditten och datten. Hon var ifrån Borås sa hon, hon hade kille och var sambo.....fan tänkte jag, vad har hon då hållt på med hela kvällen. Jag berättade lite om mig själv och allt var lungt.
När vi var nästan framme så hon något i still med: "Du skall veta att jag aldrig har varit så kåt någonsin som jag har varit och ÄR ikväll...jag vill så gärna ha sex med dig men kan inte p.g.a. att jag tänker på min kille!" Visst sa jag det förstår jag, jag ber om ursäkt för det som har hänt. Gör inte det sa hon... När vi var framme vi deras stuga så undrade hon om jag kunde hjälpa henne med en sak till? Visst sa jag!
Vi gick runt på baksidan. Där fanns det badenbaden stolar. Honn ville att jag skulle hjälpa henne att plocka in dynorna i gäststugan! Inga problem! Vi bar in dynorna i stugan, när vi var där inne så vänder hon sig om och kysser mig hårt på munen....hela jag hoppar till av förvåning men finner mig snabbt i situationen.
Hon sliter upp sin tröja, tar min händer och lägger på sina bröst. Jag smeker hennes underbara bröst, kysser henne hett och intensivt, hon knäpper upp mina byxor och ut poppar min hårda kuk, hon smeker den försiktigt. Jag sliter av henne hennes tröja och linnet hon hade under, nu hänger hennes härliga bröst bara ett par centimeter ifrån mig. Jag smeker dem tafatt....min kuk reagerar kraftigt. Hon puttar undan mig och sliter av sig sina byxor och trosor i ett ryck. Hon lägger sig på dynorna vi har burit in och säger, ja men kom hit då för faaan! JAg sliter av mig mina jeans och min skjorta på blixtens hastighet och kryper ner till henne. Hon börjar kyssa mig igen jag känner hennes nakna kåta kropp mot min, fan vad underbart!
Hon lägger sig på rygg och särar på sina ben, det är första gången jag ser en kvinnas våta (den var verkligen plaskvåt) mus för första gången.
Hon drar mig intill sig. Jag fumlar med min hårda kuk, lyckas inte få in den, hon drar undan min hand, tar ett stadigt tag om min kuk och för in den i hennes våta mus.
Oooohh....vilken känsla, jag börjar jucka in och ut hom stönar av vällust, jag börjar jucka snabbare och hårdare, jag hör hur hon njuter. Vi knullar i kanske två härliga minuter innan vi hör steg utanför. Hon puttar undan mig och börjar snabbt klä på sig.
Vi hör en mans röst som ropar "Veronica?" Hon svarar "kommer snart pappa"....shit, jag börjar darra som ett asplöv.
Börjar illsnabbt klä på mig jag också. Hon tittar surt på mig och viskar "allt är ditt fel.....försvinn härifrån" Jag tar på mig det sista och vi går ut ur gäststugan. Hennes pappa står utanför och ser minst lika sur ut. "Hej" säger jag och går förbi honom, han svarar inte. Jag går mot tomtens grind. Jag hör hur han börjar skälla på henne, när jag kommer utanför grinden så börjar jag småjogga därifrån! Efter en stund börjar jag skratta högt för mig själv....

Efter det så dröjde det nästan ett år innan jag hade sex igen, men det var helt fantastiskt underbar sex, men det är en helt annan historia....

Ojdå, detta kanske blev lite långt....SORRY!:oops:
 

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Jag skulle precis fylla 16 och jag var i min egen stuga hos mina föräldrar i skärgården.
Sommarlov...
Vi var ett stort kompisgäng som ofta satt hos mig och pratade hela nätterna. Nu blev det jag och Tobbe kvar till sist. Vi var goda vänner, men inte mer än så.
Helt plötsligt började vi hångla och jag tänkte "det är ett bra tillfälle, vi är nyktra och jag känner honom väl"
Det var väl ingen höjdare...gjorde lite ont men vi slutförde och sen var det inget mer än det liksom....haha
Fast vi övade några gånger till efter det, för att få det riktigt gjort liksom :D
 
Toppen