Bästa onaniminnet (för stunden)

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Måste skriva om när jag i samma veva, när jag höll på att "utforska" min egen kropp som mest, upptäckte att vi delvis fick in TV1000 på tv:n trots att vi egentligen inte hade kanalen. En sen kväll upptäckte jag Tusen och en natt i inverterade färger på halva bilden. Bilden var så där men ljudet var det inget fel på och det var ganska tydligt vad de gjorde :) Jag var ofta vaken sent och onanerade med min kära deo-flaska. Man fick va snabb som tusan att byta kanal och låtsas sova när mamma kom in och stängde av tv:n i tron att jag somnat framför tv:n.
 

Smakfullt

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja - inverterat TV1000 har man ju sett :). En scen var ett par där en kille tog en tjej doggystyle och sprutade en enorm sats över ryggen på henne precis som bilden vände och blev normal under några sekunder. Den bilden har etsat sig fast,
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Måste skriva om när jag i samma veva, när jag höll på att "utforska" min egen kropp som mest, upptäckte att vi delvis fick in TV1000 på tv:n trots att vi egentligen inte hade kanalen. En sen kväll upptäckte jag Tusen och en natt i inverterade färger på halva bilden. Bilden var så där men ljudet var det inget fel på och det var ganska tydligt vad de gjorde :) Jag var ofta vaken sent och onanerade med min kära deo-flaska. Man fick va snabb som tusan att byta kanal och låtsas sova när mamma kom in och stängde av tv:n i tron att jag somnat framför tv:n.

En av mina kompisar hade tv1000 hemma. Så när jag sov över där var det ett helt mission att ta sig ned till nederväningen och slå på dekoderna (som hans föräldrar slog av på natten). Tvn och dekodern var precis bredvid hans föräldrars sovrum och man var tvungen att ta sig ned för en knarrande trapp och sen smyga igenom hela nedervåningen.

Annars såg man själv inverterad porr hemma. Man lärde sig ju typ känna igen skådisarna till och med.
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
En av mina kompisar hade tv1000 hemma. Så när jag sov över där var det ett helt mission att ta sig ned till nederväningen och slå på dekoderna (som hans föräldrar slog av på natten). Tvn och dekodern var precis bredvid hans föräldrars sovrum och man var tvungen att ta sig ned för en knarrande trapp och sen smyga igenom hela nedervåningen.

Annars såg man själv inverterad porr hemma. Man lärde sig ju typ känna igen skådisarna till och med.
Haha. Klockrent ju! Blev ni påkomna med fingrarna i syltburken någon gång?
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Haha. Klockrent ju! Blev ni påkomna med fingrarna i syltburken någon gång?

Inte så, men det hände några gånger att vi smög upp och sen precis när vi började se så slogs dekodern av. Antar att hans pappa eller mamma hörde vårt smygande och sen gått upp och slog av dekodern.

Så nog visste dem...;)
 

Jeppe-87

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag hade en liten teve på i mitt pojkrum som fick in kanalerna vi hade på digitalboxen i tv-rummet.
Så varje kväll efter 22 när någon viasatkanal gick över till Playboy så smög jag upp å slog på den.
Där låg jag i sängen och runkade.
Antingen hade jag tagit med en bit papper eller så sprutade jag i kalsongerna.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag hade en liten teve på i mitt pojkrum som fick in kanalerna vi hade på digitalboxen i tv-rummet.
Så varje kväll efter 22 när någon viasatkanal gick över till Playboy så smög jag upp å slog på den.
Där låg jag i sängen och runkade.
Antingen hade jag tagit med en bit papper eller så sprutade jag i kalsongerna.

Jag försökte ju få mina föräldrar att skaffa tv1000, motiveringen bra filmer. Men de tyckte att det var för dyrt, bättre att hyra det man ville se istället...var svårt att argumentera emot det. :p
 

happyjacker

Välbekant medlem
Kön
Man
Delar med mig av ett minne från ett runk som hände för någon vecka sedan.
Jag hade inte kunnat runka ur mig på en vecka. Men när den där dagen kom, då jag väl kunde tömma kuken blev det riktigt skönt. Jag hade druckit en del kaffe när jag var på stan. Kände att jag behövde uppsöka toalett. Hittade en sådan och tog ett bås. Det var helt tomt där inne i övrigt. Halar ut den och gör det jag ska. Börjar tänka på att det var länge sen jag hade kommit. Kuken växte och blev stenhård. Hinner bara skaka på den ett par gånger innan jag känner vad som ska ske. Drar åt mig papper och hinner precis sätta detta framför kuken och dra huden bakåt innan det börjar spruta. Minst tio kraftiga strålar. När det är klart är pappret helt genomblött. Det var ett av de skönaste sprut jag haft, men ångrar att jag inte la det hemma.
Kommer dröja länge innan jag kan spara ihop till ett sånt igen.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
När jag blev tagen på bar gärning av dam. Hade gått bort från stranden upp bland sanddyner. Hittade en fin grop där jag tog av mig badbyxa. Solen smeker hela min kropp jag blundar och runkar sakta. När jag tittar upp efter en stund ser jag en dam som betraktar mig. Jag får tummen upp..hon ler..vinkar och går vidare..
Jag blir röd om kinderna..det känns skönt.. pinsamt..och mkt spännande..
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Delar med mig av ett minne från ett runk som hände för någon vecka sedan.
Jag hade inte kunnat runka ur mig på en vecka. Men när den där dagen kom, då jag väl kunde tömma kuken blev det riktigt skönt. Jag hade druckit en del kaffe när jag var på stan. Kände att jag behövde uppsöka toalett. Hittade en sådan och tog ett bås. Det var helt tomt där inne i övrigt. Halar ut den och gör det jag ska. Börjar tänka på att det var länge sen jag hade kommit. Kuken växte och blev stenhård. Hinner bara skaka på den ett par gånger innan jag känner vad som ska ske. Drar åt mig papper och hinner precis sätta detta framför kuken och dra huden bakåt innan det börjar spruta. Minst tio kraftiga strålar. När det är klart är pappret helt genomblött. Det var ett av de skönaste sprut jag haft, men ångrar att jag inte la det hemma.
Kommer dröja länge innan jag kan spara ihop till ett sånt igen.
Att spara några dagar är underbart. Man kan små runka utan att spruta..eller öka kåtfrustrationen med egding. Mitt personbästa är 31 dagar. Perioden avslutades med ett tretimmars runk.. Jisses vilken njutning att komma. Typ efter sex dagars avhållsamhet har jag kunnat jogga fram utlösning. Att komma i shortsen utan att röra kuken är helläckert..
 

LindaEP

Välbekant medlem
Mitt finaste minne innehåll kanske inte den häftigaste orgasmen men detta minne bär jag nära hjärtat. Det var när jag var fjorton år och min bästis lärde mig att onanera på riktigt. Det var en underbar och omskakande upplevelse fylld av glädje och positivitet.
 

skumma

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
Jag minns väldigt tydligt en av de första gångerna det faktiskt kom sperma när jag fick orgasm. Jag var 13-14 år och jag och min kusin var ute och rodde på en liten sjö, solen sken och av någon anledning bestämde vi oss för att runka. Min kusin, som är ett år yngre än mig, var lite tveksam men jag la mig ner i roddbåten och runkade tills det sprutade ett litet sprut rakt upp i luften.
 

Kåtaffe

Välbekant medlem
Ålder
60
Kön
Man
var 13 år den första porrfilm jag såg, hyrde en VHS - var ensam hemma - naken i soffan det var så häftigt! sprutade rejält - fick gno bort fläckarna innan morsan kom hem..
 

astryer

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Mitt finaste minne innehåll kanske inte den häftigaste orgasmen men detta minne bär jag nära hjärtat. Det var när jag var fjorton år och min bästis lärde mig att onanera på riktigt. Det var en underbar och omskakande upplevelse fylld av glädje och positivitet.
Berätta gärna lite bakgrund och detaljer, så fint och oskyldigt och samtidigt upphetsande för dig!
 

LindaEP

Välbekant medlem
Min bästa väninna har betytt mycket för min sexualitet. Som sagt var det hon som lärde mig onanera. När vi var sexton tog hon min tjejsex-oskuld. Hon har lärt mig att inte förtränga min lust. Hon har även fått mig att acceptera att jag gillar vissa former av BDSM, t ex att få smisk och att bli bunden. Tyvärr bor hon numera ganska långt bort så vi ses inte mer än tre till fyra gånger per år.
 

skumma

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
Min bästa väninna har betytt mycket för min sexualitet. Som sagt var det hon som lärde mig onanera. När vi var sexton tog hon min tjejsex-oskuld. Hon har lärt mig att inte förtränga min lust. Hon har även fått mig att acceptera att jag gillar vissa former av BDSM, t ex att få smisk och att bli bunden. Tyvärr bor hon numera ganska långt bort så vi ses inte mer än tre till fyra gånger per år.

Härligt att ha en så'n vän!
 

Kåtoskön

Aktiv medlem
Ålder
54
Kön
Man
Ja såna minnen har man ju samlat på sig några stycken :).
Jag och en kompis var hemma hos hans syster som var bortrest, och dom hade video (säger väl en del om hur gammal man är)
Filmen minns jag inte var vi fick tag på men det var en sån där 60 minutare med tre eller fyra scener filmat i dåligt ljus och med håriga fittor.

Jag hade bara sett tidningar innan, så se rörliga bilder och höra stön var första gången.
Och vi tittade och spolade tillbaks. Och tittade och spolade tillbaks....Gissa om jag var kåt..
Jag kände hur mina kinder hettade andhämtningen var kort o snabb. Och kuken den ska vi inte tala om hur hård den var...

Hela tiden satt jag och funderade på om jag skulle våga runka, hur skulle jag göra? Fråga om jag fick, eller bara ta fram den och hoppas få sällskap, men jag fegade ur.
Efter en stund kände jag att jag behövde gå på toa och då skrek kompisen rakt ut.. Nu ska han gå på muggen och runka av sig..

Funderade på att göra det, men kände att ska jag runka så vill jag ju göra det och komma till filmen.
Och efter en stund behövde han också gå på toa....Hinner jag tänkter jag.. Nä törs inte...eller..En stund till går..Nä törs inte.. Yttligare en stund går...Fan jag hade hunnit tänker jag om jag hade börjat direkt...
Men nu flyger fan i mig, det får bära eller brista.. Upp med knappen ner med gylfen upp med tröjan fram med kuken.
Tar tag i den, åååh herre jösses vad skönt det känns... Drar några tag..känns som jag ska spruta på en gång. Helt underbart.... Vet inte hur många drag jag gör, inte många allafall..Känner hur det kommer. Sååå fantastigt skönt vilken befrielse, sprutar en jättesats på magen.

Också ner med tröjan upp med gylfen igen med knappen och hinner precis samla mig tills kompisen är tillbaks.
Låtsas som ingenting och vi fortsätter titta på filmen en stund till.
Men det rejäla sprutet på magen blev väldigt påtagligt..Oj vad kladdigt och rann i floder kändes det som, för att sen stelna och bli rätt stramt när jag skulle gå hem i natten, dock väldigt tillfredställd och lycklig.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har ett minne jag kan dela med mig av. Hade en tjejkompis jag umgicks med när jag var yngre. Hon var en av mina närmaste vänner och vi umgicks dagligen (har fortfarande lite kontakt idag). Vi gillade utmana varandra och slå vad. Jag minns inte vad vi slog vad om den här dagen, men hon förlorade och förloraren skulle gå in kiosken och köpa en porrtidning.

Sagt och gjort, hon strövade in och köpte en utan större problem. Tanken var väl att vi skulle slänga den ( yeah right?), men det slutade med att vi båda blev nyfikna så vi satte oss bakom en kulle på skolgården och bläddrade i tidningen. Vi skrattade åt vad vi såg, men tror även vi båda la på en fejkad fasad, för både blev nog kåta av bilderna. Jag blev i alla fall skitkåt. Vi satt där ett ganska långt tag och bläddrade, pratade om vad vi såg, men inget hände. Klart det måste ha synts på mig att jag var kåt då det var sommar och jag enbart hade shorts, men hon sa inget.

När vi sen skildes åt sprang jag hem direkt, tack och lov var mina föräldrar inte hemma så jag slet av mig kläderna och runkade som en galning, tror inte ens jag tog mig från hallen, minns så väl att jag fantiserade både om tidningen och att min kompis var hemma och gjorde samma sak. Fick en rejäl orgasm som fick hela kroppen att skaka. En av de där man kommer ihåg.

Tidningen, ja den tog hon hem för att ”slänga”...sa hon..;)
 
Toppen