Bästa onaniminnet (för stunden)

Kåtoskön

Aktiv medlem
Ålder
54
Kön
Man
Jag har ett minne jag kan dela med mig av. Hade en tjejkompis jag umgicks med när jag var yngre. Hon var en av mina närmaste vänner och vi umgicks dagligen (har fortfarande lite kontakt idag). Vi gillade utmana varandra och slå vad. Jag minns inte vad vi slog vad om den här dagen, men hon förlorade och förloraren skulle gå in kiosken och köpa en porrtidning.

Sagt och gjort, hon strövade in och köpte en utan större problem. Tanken var väl att vi skulle slänga den ( yeah right?), men det slutade med att vi båda blev nyfikna så vi satte oss bakom en kulle på skolgården och bläddrade i tidningen. Vi skrattade åt vad vi såg, men tror även vi båda la på en fejkad fasad, för både blev nog kåta av bilderna. Jag blev i alla fall skitkåt. Vi satt där ett ganska långt tag och bläddrade, pratade om vad vi såg, men inget hände. Klart det måste ha synts på mig att jag var kåt då det var sommar och jag enbart hade shorts, men hon sa inget.

När vi sen skildes åt sprang jag hem direkt, tack och lov var mina föräldrar inte hemma så jag slet av mig kläderna och runkade som en galning, tror inte ens jag tog mig från hallen, minns så väl att jag fantiserade både om tidningen och att min kompis var hemma och gjorde samma sak. Fick en rejäl orgasm som fick hela kroppen att skaka. En av de där man kommer ihåg.

Tidningen, ja den tog hon hem för att ”slänga”...sa hon..;)


Skönt!!
Haha "slänga" hon drog det längsta stråt som fick göra det till porren.
 

HerrSteif

Ny medlem
Kön
Man
Att runka är fortfarande väldigt skönt och trevligt. Men allra skönast var det ändå när man höll på och upptäcka hur ens kuk fungerade.
Vill minnas att jag var 12-13 år (väldigt blyg i den åldern) och hade upptäckt att det i Hobbex-katalogen fanns klistermärken med toplessbrudar. Bilderna hade effekt på kuken och jag började smeka och dra i den, visste väl inte riktigt varför men väldigt skönt var det i alla fall. Efter en stund så kom jag och det var helt otroligt underbart, jag var helt svimfärdig. Har aldrig varit med om något liknande varken själv eller tillsammans med någon annan och detta är nästan 40 år sedan.
 

Kåtoskön

Aktiv medlem
Ålder
54
Kön
Man
Jag tar inte mina minnen i kronologisk ordning utan här kommer ett som hände ganska nyligen.
Ensam hemma satt jag och tittade på filmer på xhamster, rätt skönt men kände att jag ville ha mer så jag öppnade sexchatta samtidigt.
Efter en stund är det en kille som börjar lägga in bilder på tjejer, riktigt sexiga och i min smak, dessutom är jag ju rätt kåt redan.

Jag berättar att jag gillar hans bilder varpå han genast öppnar ett privat fönster och börjar visa mig mera bilder, efter en stund frågar han om jag runkar. Ja säger jag dina bilder gör mig kåt så det är rätt skönt nu. Runkar du också frågar jag, nja säger han jag har precis börjat.
Han fortsätter visa mig sköna bilder, jag njuter för fullt och känner hur jag börjar närma mig.
Och nu är jag så kåt så jag frågar om han vill spruta tillsammans på tele, nej jag är ju inte där än jag har en stund kvar svarar han.
Ok säger jag men om du vill får du hänga på ändå, jag blir kåtare om du är med när jag sprutar.
Så vi ringer han visar bilder och vi pratar lite om hur sexiga tjejerna är och jag berättar hur skönt jag har det.

Jag lutar mig tillbaks och njuter av tjejerna, kuken är stenhård och jag drar små små korta och mjuka drag för att inte komma, det är helt underbart skönt och jag stönar en hel del men jag har ändå full kontroll på min njutning och lyckas hålla mig på 9,7 - 9,9 där 10 är orgasm, så jag har det riktigt riktigt skönt.

Upp på bildskärmen kommer Hon. Drömkvinnan skönt fyllig med långt kolsvart hår och en helt rakad fitta.
Och i samma ögonblick som hon kommer tappar jag helt kontrollen och sprutar med ett stön en jättesats rakt ut.
När jag precis är klar hör jag hur han också kommer, han som inte ens var nära.
När vi sen pustade ut berättade han att mina stön gjort honom så kåt att han inte kunde hålla sig.
 

MillaH

Välbekant medlem
Bästa minnet är utan tvekan första gången jag pullade ihop med en kompis i hennes föräldrars husvagn. Vi låg där och pullade ihop och att höra henne stöna samtidigt som man smekte var underbart. Vi kom skönt båda två och gjorde det fler gånger ihop.
 

Joxjox

Välbekant medlem
Stranden en het sommardag.
Fittan pulserade under den varma bikinitrosan i solen och jag längtade tills stranden blev mer folktom.
Då smekte jag klittan med fingrarna tills jag var rejält våt och den inte uppätna bananen () gled in skönt i fittan. Det behövdes inte många ”juck” förrän jag kom.
Det var bara jag och några andra kvar på stranden, ingen var tillräckligt nära för att se men jag kåtade upp mej riktigt mycket av att jag hade ”publik”.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Detta minne första gången jag blev avsugen. Var tolvår skulle var ensam hemma men fick inte för mamma. En arbetskamrat till mamma hade en artonårig dotter som jag skulle kolla till mig för en slant. Hon var inte någon jättevacker kvinna men gick i bara nattlinne på kvällen.
Som vanligt började jag runka innan jag skulle sova, plötslig står barnvakten i dörren hade tänkt att titta till mig. Istället för att lämna mig kliver hon upp i sängen och viskar jag kan hjälpa dig. Tar mitt stånd i munnen inom någon minut kommer jag i munnen på henne. Hon svalde sade godnatt och lämnade rummet. Nästa dag förklarade hon att hon hade pojkvän och dessutom var jag för ung för att ha sex även om hon hade blivit lite påverkad.
Men den var inte så stor ännu behöver nog växa till sig.
Jag runkade många gånger till detta minne innan jag började upptäckte andra saker.
Har aldrig träffat henne igen.
 

astryer

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Stranden en het sommardag.
Fittan pulserade under den varma bikinitrosan i solen och jag längtade tills stranden blev mer folktom.
Då smekte jag klittan med fingrarna tills jag var rejält våt och den inte uppätna bananen () gled in skönt i fittan. Det behövdes inte många ”juck” förrän jag kom.
Det var bara jag och några andra kvar på stranden, ingen var tillräckligt nära för att se men jag kåtade upp mej riktigt mycket av att jag hade ”publik”.
Wow, så upphetsande! Blir det en repris i sommar? ;)
 
Tylösand i unga dar, jag å en sommarkompis hade badat å solat på beachen (jag bodde med min mormor i en stuga där i Tylösand).
Var typ 13.
Mkt tjejer hade man ju sett under dagen, många var ju topless då med.
Så på hemvägen gick runt udden å prata om vad vi sett, det ena gav det andra så vi satte oss i en klippskreva å tog fram våra små å fantisera.
Sluta efter en stund , rätt snabb stund, att det kom sperma ur oss... Så skönt minne.
 

happyjacker

Välbekant medlem
Kön
Man
Låg på sängen och plötsligt dök ett tonårsminne upp. Det var sent en kväll och jag hade lagt mig. Hade en egen tv på rummet så jag zappade runt lite. Hamnade inte oväntat på tv1000 och då klockan hade passerat midnatt så var det porr.
Hade runkat tidigare på kvällen så hade inga planer på det. Men kuken växte och la sig mot magen. Scenerna var rätt grova. Pillade på kuken och tittade på filmen i en halvtimme. Plötsligt pirrade det till och jag förstod vad som är på gång. Hade inget papper vid sängen och ville inte tömma i kalsongerna, och satsen var på väg…
Det slutade med att jag la spruten i naveln genom att pressa kuken mot magen. Fick sen försiktigt ta mig till toaletten med sperma rinnande på magen och handen.
Resten av familjen sov som tur var.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Låg på sängen och plötsligt dök ett tonårsminne upp. Det var sent en kväll och jag hade lagt mig. Hade en egen tv på rummet så jag zappade runt lite. Hamnade inte oväntat på tv1000 och då klockan hade passerat midnatt så var det porr.
Hade runkat tidigare på kvällen så hade inga planer på det. Men kuken växte och la sig mot magen. Scenerna var rätt grova. Pillade på kuken och tittade på filmen i en halvtimme. Plötsligt pirrade det till och jag förstod vad som är på gång. Hade inget papper vid sängen och ville inte tömma i kalsongerna, och satsen var på väg…
Det slutade med att jag la spruten i naveln genom att pressa kuken mot magen. Fick sen försiktigt ta mig till toaletten med sperma rinnande på magen och handen.
Resten av familjen sov som tur var.
Det är ofta jag gör så när jag runkar i sängen. Sprutar på magen och gnider sedan ut sperman över hela magen. Den torkar ganska snabbt så det är inga problem. Sover sedan gott.
Alternativt är att dra ner kallingarna till låren, runka och spruta på magen och sedan bara dra upp kallingarna. Blir inte mkt fläckar..
 

Christoffer4all

Aktiv medlem
Ålder
55
Kön
Man
Kanske inte ett runkminne, men jag fick en orgasm. Jag var väldigt ung. Vi hade gymnastik och skulle klättra upp i ett rep i gymnastiksalen. Efter halva vägen så fick jag ett väldigt stånd av att känna repet mellan benen och när jag kommit nästan ända upp så fick jag en torrorgasm och höll på att tappa taget. Förmodligen så märkte ingen någonting. Men det var pinsamt. Kommer ihåg att jag kollade på den snyggaste tjejen i klassen när jag firade mig ner i repet. Skön upplevelse.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Detta var på åttiotalet ner hos mormor och morfar de bodde när en sandstrand var ner och bade varje dag. Många kvinnor solade utan bikini överdel och tajta bikini trosor. Jag var i början av tonåren låg på mage ofta med ett kraftigt stånd. Min äldsta kusin är tolvår äldre än bytte oftast om ner på stranden hade en kasse hon lade kläderna i. Kunde ibland få tag i hennes trosor smyga bort bakom några klippor eller sanddyn komma inom någon minut.
Hade ju även smyg tittat på kusinen tyckte hon hade världens vackraste fitta som jag kallade det på den tiden. En mörk triangel med inte så långt hår. Detta hände bara två dagar men det räckte hade aldrig kommit så kraftig innan. Har i efterhand förstått att kusinens fitta inte var något speciellt, men hade inte mycket att jämföra med. Hade redan sett några stycken men på yngre flickor. Men kunde visa min penis och de lyfte på kjolen och sådant. Lekte och utforskade som barn gör. Var några är innan denna sommar, kunde ibland få stånd tyckte det var skönt blev nog lite kåt även om jag inte visste vad det var just då.
 
Karlarna i släkten bastade på midsommar. Ingift som jag är fick jag lära känna svärfar bättre om man säger så även min frus systers man fick "bli godkänd" vvi var 5 stycken totalt.
 
Toppen