barndoms/nutids-kompis...

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
När jag började runka i 9-10års åldern var det ofta men någon vän var olika ibland var vi flera.
Innan det hade jag och min grannes yngsta dotter utforskat varandra lite. Gick så långt att jag smekte hennes klitoris med mitt ollon.
Vi var så små så att jag skulle sticka in den i hennes slida visste vi inte. Fast när hon blev äldre berättade hon att hon misstänkte det.
Både hon och jag var glada att vi väntade, både hon och jag fick våra första orgasm med varandra.
Inte dåligt att känna till klitoris, men inte veta om slidan...
För mig var det tvärtom, länge.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Kände vill inte till vad det var att det var hennes klitoris, men hon blev våt och gillade det även jag fick någon torrorgasm när hon smekte min penis. Vi hade det skönt tillsammans men var mer som en lek vi var så unga, mer att utforska skillnad på män och kvinnor. Bröst hade hon inte fått än dröjde några år. Hon hade känt lite på sig själv innan visste redan att den lilla knoppen var känslig, onanerat hade hon väl inte gjort var ju bara 6-7år jag var tvåår äldre, runkade började jag med ca ett år senare.
 
Last edited:

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Suga varandras pojkpittar ?? Jag är lite tveksam till det, för av erfarenhet var inte pojksnoppar särskilt rena. Jag sög aldrig i tidiga pojkåren, även om vi runkade rätt flitigt och tillfälle fanns, för de flesta skötte inte sin hygien särskilt bra. Luktade gammal urin och många hade smegma när man drog bak förhuden en bit. INTE LOCKANDE !!! - luktade illa. Att runka varandra var ok, för då behövde man inte få på sig kladdet. men att ta det i munnen - USCH !!
Undrar hur ni som hävdar sug av pojksnoppar på killar från 6 till 12 år har det med lukt och smaksinnena.
Var först i de senare tonåren, då de flesta hade blivit noga med hygien och dusch som det blev aktuellt.
 

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
när jag var liten, gjorde min kompis och jag något pinsamt (tycker jag i alla fall) :/
från förskolan fram till 3:e klass (6-9 år gamla), så brukade vi suga på varandras snoppar. vi försökte även föra in varandras snoppar i våra anus! men analet lyckades vi aldrig med (vi fick aldrig in våra i varandra)...
idag är han fortfarande min polare och jag känner att han också kommer ihåg detta nu. det är rätt så pinsamt att tänka på vad vi egentligen gjort, när vi var så där små.
Tror inte det är något ovanligt, även om många säkert ”förträngt” det. Man utforskar sexualiteten med någon/några man är trygg med.
Hade några kompisar som jag gjorde detsamma med. Av någon anledning var oftast jag som hamnade på knä och sög :whistle::love: men det var inte så att jag valde det, inte vad jag minns i alla fall. Så min gissning är att jag nog är ”genuint” ug :love:
 

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Suga varandras pojkpittar ?? Jag är lite tveksam till det, för av erfarenhet var inte pojksnoppar särskilt rena. Jag sög aldrig i tidiga pojkåren, även om vi runkade rätt flitigt och tillfälle fanns, för de flesta skötte inte sin hygien särskilt bra. Luktade gammal urin och många hade smegma när man drog bak förhuden en bit. INTE LOCKANDE !!! - luktade illa. Att runka varandra var ok, för då behövde man inte få på sig kladdet. men att ta det i munnen - USCH !!
Undrar hur ni som hävdar sug av pojksnoppar på killar från 6 till 12 år har det med lukt och smaksinnena.
Var först i de senare tonåren, då de flesta hade blivit noga med hygien och dusch som det blev aktuellt.
Helt ärligt så tror jag inte att det var det man tänkte på då. Sen vet inte jag hur andra är uppfostrade men jag, och många vänner till mig, badade/duschade varje dag. Vare sig man ville eller inte i den åldern.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag vet inte men jag började bada och leka med snoppen väldigt tidigt. Tror jag var runt fyraår.
Även om jag inte riktigt visste det var det skönt att pilla i penisen som jag kallade det. Runkade gjord jag inte visste inte vad det var ingen orgasm men tyckte det var skönt. Jag har aldrig blivit sugit av en kille och ingen har gjort det på mig heller. Tror jag var fjortonår när grannens dotter sög av mig, var första gången någon gjord det. Händer inte så ofta även om jag gärna slickar en kvinna jag gillar det.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Helt ärligt så tror jag inte att det var det man tänkte på då. Sen vet inte jag hur andra är uppfostrade men jag, och många vänner till mig, badade/duschade varje dag. Vare sig man ville eller inte i den åldern.
Jodå, de flesta badade, speciellt sommartid. Men det innebar ju inte att man tvättade sig innanför förhuden och heller inte fick bort det som satt i kanten där förhuden ännu inte gick att dra ner över ollonet. Av självbevarelsedrift skulle jag aldrig sugit en sån snopp och avstod från att chansa alls till långt senare i livet.
 

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jodå, de flesta badade, speciellt sommartid. Men det innebar ju inte att man tvättade sig innanför förhuden och heller inte fick bort det som satt i kanten där förhuden ännu inte gick att dra ner över ollonet. Av självbevarelsedrift skulle jag aldrig sugit en sån snopp och avstod från att chansa alls till långt senare i livet.
Vid vilken ålder pratar du nu?
Jag fick lära mig att tvätta snoppen och dra tillbaka förhuden (så mycket det gick) from den dag jag var stor nog att tvätta mig själv.
Pratar vi före skolålder så tvivlar jag återigen att det var något man tänkte på då, då var man knappt medveten om det själv. Det var då vi började experimentera. Det kanske pågick upp till någon gång i lågstadiet men sen upphörde det, för ingen ville ju vara ”bög” typ (jag är född 1970 - och då var bög ett ”helt ok” skällsord :() sedan var det, för min del inte förrän under högstadiet då en kompis började experimentera med mig som försökskanin.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Vid vilken ålder pratar du nu?
Jag fick lära mig att tvätta snoppen och dra tillbaka förhuden (så mycket det gick) from den dag jag var stor nog att tvätta mig själv.
Pratar vi före skolålder så tvivlar jag återigen att det var något man tänkte på då, då var man knappt medveten om det själv. Det var då vi började experimentera. Det kanske pågick upp till någon gång i lågstadiet men sen upphörde det, för ingen ville ju vara ”bög” typ (jag är född 1970 - och då var bög ett ”helt ok” skällsord :() sedan var det, för min del inte förrän under högstadiet då en kompis började experimentera med mig som försökskanin.
Som jag skrev i tidigare så riktade jag främst in mig på åldern 6-12 år och de som framförde att de sugit sådana snoppar.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag tvättade mig jag sög aldrig någon men när man började runka vi det ofta några tillsammans. Deras snoppar var rena precis som min, i början var det torr orgasmer, inte riktigt när började fick man inte orgasm.
Senare när man började spruta var men ju tvungen att göra rent efteråt också. Vet inte hur det var med tjejer som onanerade tillsammans hur rena de var. Men det kanske inte var lika vanligt.
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
I femte klass brukade jag och en klass kompis smyga in på en handikapptoa i gympasalen och onanera tillsammans. Vi kollade på varandra och lärde och om hur det motsatta könet funkade, vart och hur det va skönt. Något år tidigare hade jag börja onanera med min sju år äldre kusin men det är en tjej.
 

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Lekte sanning o konsekvens i unga tonår , ett uppdrag vara att könshållning , man skulle föra in hand i kompis trosa ellervksllsong o bara hålla om kuk eller lägga handen på musen Hände inget mer möjligt fick man. Början till stånd eller kännde lika dant på kompisen . Däremot hade vi någon gång runktövling i våra sovsäckar. När vi tältade på kompisen grösmatta på sommarlovet , den som först kunde visa upp kladdigt toapapper vann, rulle hade vi med oss. Men vi rörde aldrig varandras , minns kompis visade din styva mycket snabbt någon gång
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
När jag var trettonår var vid på våra grannars lantställe ute Stockholms skärgård. Grannen hade tre döttrar de var yngre än mig den äldsta var två år yngre. De brukade använda baddräkt men var de våta kunde de bada nakna. Den äldsta var bara elva år men hade både fått bröst och könshår. För mig som trettonår med en vacker blondin även om hon bara var elva år.
Gick ofta ut i skogen och sprutade snabbt. Tror min grannens dotter förstod vad jag gjorde fick någon kommentar att hon var hedrad över vad jag gjorde. De andra döttrarna var ju ännu yngre så de hade ingen effekt på mig. Det hände senare men på de yngre döttrarna var de se men inte röra.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
När jag var trettonår var vid på våra grannars lantställe ute Stockholms skärgård. Grannen hade tre döttrar de var yngre än mig den äldsta var två år yngre. De brukade använda baddräkt men var de våta kunde de bada nakna. Den äldsta var bara elva år men hade både fått bröst och könshår. För mig som trettonår med en vacker blondin även om hon bara var elva år.
Gick ofta ut i skogen och sprutade snabbt. Tror min grannens dotter förstod vad jag gjorde fick någon kommentar att hon var hedrad över vad jag gjorde. De andra döttrarna var ju ännu yngre så de hade ingen effekt på mig. Det hände senare men på de yngre döttrarna var de se men inte röra.
Tänkte tillägga att även om jag fick stånd och runkade hade jag ingen tanke på att ligga med dottern. Både hon och jag var för unga, vad som hände några år senare är en annan historia
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Kommer inte ihåg ålder men nånstans runt 10-12 gissar jag på så hade jag och en kille lite utforskande för oss. Kommer ihåg att vi hade lite olika kukstorlek(iaf med stånd, slak vet jag inte då vi aldrig var slaka när vi väl klädde av oss på underkroppen) där hans var lite mindre och utan att ha en aning om att ens docking fanns som ett ord så gjordes helt enkelt det, han förde in sin kuk i min förhud och juckade. Vi körde även lite kukfäktning och låg på varandra med kuk mot kuk, inget juckande utan bara låg stilla och kände varandras kön. Vid ett tillfälle sög jag honom men för en väldigt kort stund, kommer ihåg att det kändes väldigt förbjudet så det hände bara en gång under max 10 sekunder vad jag minns. Vi tryckte även kukarna mot varandras anus men ingen av oss kom in i den andra vilket nog var tur. Något som vi dock aldrig gjorde var att runka tillsammans.

Var även med honom som jag kom för första gången tillsammans med någon. Förstod nog inte riktigt vad som hände första gången så jag försökte dra mig undan direkt det började rycka i kuken och som tur var var det ett luftskott annars hade jag sprutat på hans kuk då jag låg underst. Kände skam och det satt i även senare så jag såg alltid till att försöka dölja när jag kom, efter nån gång var det slut med luftskotten och det blev mycket svårare att dölja när man kom. Blev något skott i kallingarna bland annat och även att jag avbröt strax innan jag kom och runkade mig till utlösning själv på toan, han måste ha märkt det nån gång men sa aldrig något. Vet inte varifrån skamkänslan kom från men när jag tänker efter har jag aldrig kommit så någon annan sett när jag sprutar, inte ens via nätet. Inget jag reflekterat över utan det slog mig alldeles nu.
Jag känner igen mig i det du berättar om skamkänslan. I mitt fall tror jag det handlar om uppfostran att sex är ’förbjudet’ Kände ofta skammen när jag haft petting med min då blivande fru och jag fått orgasm. Kan även känna det fortfarande om jag haft sex med en man eller en annan kvinna.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Det är nog inte helt långt ifrån samma orsak för mig. Pratades aldrig om sex hemma och den lilla sexundervisningen jag hade i skolan bestod av en lektion med en märkbart besvärad lärarinna.

Jag filmade faktiskt när jag kom i förrgår och har videon kvar, har filmat ett par gånger förut men raderat direkt efteråt. Det får man väl säga är framsteg. :D
Ser gärna den filmen.
Jag filmade mitt sprut en gång med en videokamera. Men med rädslan av att den skulle upptäckas, så raderade jag den direkt igen. Efter jag tittat på den några ggr först, förstås....hehe
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
När jag tillslut hade samlag med min granne var jag väldigt försiktig. Det var inte första gången för henne även om hon bara var trettonår, själv vad jag femtonår. Vi gjorde det några gånger och hon har berättat att hon gillade att jag var försiktig och även koncentrerade mig även på hennes njutning.
Det blev så att hon fattade tycke för det här med sex. Låg med många olika killar, men är nu gift och har fyra barn har lugnat ner sig.
Camilla som hon heter har tackat mig för att jag uppväckte de känslor som hon inte visste fanns. Vi har tyvärr ingen kontakt längre men glömmer henne aldrig.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Första gången jag sprutade så det kom sperma var med Camilla tror hon var tolvår, hade växt mycket senaste året större bröst och rumpa mer och tätare könshår. Baddade i baddräkt men drog ner den när hon kom upp så man såg lite av könshåret. Vi deras egna brygga brukade hon och även systrarna bada nakna. Det var fortfarande för unga även om mellansystern började få bröst och lite könshår men var bara tioår. En kväll vi var utanför stugan drog Camilla undan mig och viskade jag har förstått att du är kåt på mig. Jag är kåt på dig skulle gärna knulla men det är förbjudet vi är för unga. Camilla klädde av sig naken slickade på sina fingrar och började onanerar. Visa mig hur du gör viskade hon låg nu nere på en badmadrass på rygg. Ställde mig över henne kom rätt så snabbt och första gången kom det sperma inte så mycket men några droppar landade på Camillas bröst. Gjorde henne grymt upphetsad kom någon halvminut efteråt.
Tur vi inte knullade log Camilla visste inte att du skulle spruta men jag fick mens första gången för ett halvår sedan så jag kunde blivit gravid. Jag vill bli mamma men kanske först om ca tioår
 

Martinkiss

Välbekant medlem
Kön
Man
Det var fantastiskt skönt att runka med min kompis och kusin. Vi var ca 9 när vi började runka och suga på varandras snoppar, och vid 11 började vi knulla varandra med. Var underbart att bli knullade för jag fick orgasm av att dom knullade mig. Någon gång knullade vi i omklädningsrummet och duschaen efter träningen.
 

LindaEP

Välbekant medlem
Jag och min bästis började redan när vi gick i första klass att pilla på varandra i sk doktorslekar. Det fortsatte upp i åren med fingrar i både fitta och anal. När vi kom i tonåren onanerade vi tillsammans och hjälpte ibland varandra. Vi är fortfarande bästa vänner och det händer fortfarande att vi pillar på varandra.....
 
Toppen