barndoms/nutids-kompis...

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Runkat bulle har jag inte gjort men vi har använt knäckebröd. Jag har aldrig förlorat och behövt äta brödbiten och det är jag glad över att jag sluppit. .................... Fem minuter senare gick jag även ha sex med min granne, hennes pojkvän hade kommit och slaknat var glad för det ville inte suga honom.
Finns det NÅGOT som du inte varit med om ??
Svårt att hitta en enda tråd i hela forumet där du inte brett ut alla dina eskapader.
 
Last edited:

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Det är mycket jag inte varit med om, men har varit rätt vild tidigare. Nu är det mycket mindre har blivit äldre har inte samma ork och lust längre. Kan ta hand om det mesta själv, detta med knäckebrödet hände bara två gånger. Men som du frågade tex runkbulle har jag aldrig gjort. Aldrig varit på någon sexklubb närmast är en naken bar i New York kunde fått en Lap Dance men tackade nej en till sak jag aldrig fått.
 

MoonOrchard

Ny medlem
Kön
Man
När jag var kanske 10-11 år så hade jag en kompis med parabol, och han brukade med lite smusslande spela in porrfilmer från TV1000 och liknande (det var på den gamla goda VHS-tiden). De tittade vi på tillsammans efter skolan innan föräldrarna kom hem, det blev nästan som en slags tradition som vi gjorde ganska länge. I början var det väl lite pinsamt, men när vi bägge två insåg att vi båda satt med små tält innanför byxorna så dröjde det inte länge innan snopparna åkte fram. Vad jag minns så runkade vi bara våra egna, däremot var våra respektive småbrorsor med vid något tillfälle (om ni berättar för morsan så får ni stryk, vi lovar!) och eventuellt så fick de en mer handgriplig instruktion i hur de skulle behandla lilla prinskorven.
 
Toppen