barndoms/nutids-kompis...

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Vet inte när men är många år sedan minne av tjejer på dagis 5-6år när de andra sov middag, slapp vi som var lite äldre.
Att vi hade sex kanske man inte skall kalla det man utforskade mer varandra.
De hade ju en slida och jag penis, med mitt ollon och tjejens klitoris var känsliga, fick ibland stånd och tjejen kund bli lite våt men vi förstod inte varför. Det var skönt någon av de äldsta tjejerna var nog inte helt ovetande men sade inget.

KrilleDill

Medlem
Kön
Man
Kommer ihåg när jag och min kusin som va ett år yngre hittade porrtidningar. Jag va 12 år då. Vi började bläddra och snacka om bilderna och det vi såg. Oundvikligen så fick man ju stånd och vad jag kunde se så hade kusinen det också. Det slutade i alla fall att vi visade kukarna, jämförde och kände på varandras. Sedan runkade vi båda tills orgasm. Mins jag hade kommit in i puberteten och sprutade då jag fått mina första utlösningar. Mins kusinen blev imponerad, han hade inte börjat spruta än :) Min kuk va också större så kändes ganska bra :)

RunkGubbe

Välbekant medlem
Kommer ihåg när jag och min kusin som va ett år yngre hittade porrtidningar. Jag va 12 år då. Vi började bläddra och snacka om bilderna och det vi såg. Oundvikligen så fick man ju stånd och vad jag kunde se så hade kusinen det också. Det slutade i alla fall att vi visade kukarna, jämförde och kände på varandras. Sedan runkade vi båda tills orgasm. Mins jag hade kommit in i puberteten och sprutade då jag fått mina första utlösningar. Mins kusinen blev imponerad, han hade inte börjat spruta än :) Min kuk va också större så kändes ganska bra :)
Härligt minne ju ..,, ;)

Vet inte när men är många år sedan minne av tjejer på dagis 5-6år när de andra sov middag, slapp vi som var lite äldre.
Att vi hade sex kanske man inte skall kalla det man utforskade mer varandra.
De hade ju en slida och jag penis, med mitt ollon och tjejens klitoris var känsliga, fick ibland stånd och tjejen kund bli lite våt men vi förstod inte varför. Det var skönt någon av de äldsta tjejerna var nog inte helt ovetande men sade inget.
Låter jätte spännande

Frank

Välbekant medlem
Kön
Man
Minns när min kusin som är tre år äldre sov över i vår stuga.Vi låg i en våningssäng och hon låt överst.Hon var nog tretton år då och fick mig att lyfta på täcket och visa snoppen.Hon lyfte på sitt täcke och jag fick klänga mig upp för att se hennes fitta och bröst,hon fick mig att känna på henne och var våt och varm minns jag.Hon kände på mig och runkade lite innan våra mammor kom in för att sova.Dagen efter kände vi lite mer på varann hennes bröst var sköna att ta på.Fick senare samma sommar när vi var och hälsade på hos dom känna på en kompis åt henne som också ville se och känna på min snopp.Minns att vi turades om att ligga på rygg så fick dom andra utforska på den som låg på rygg.Hade gärna gjort det idag.

Ålder
38
Kön
Man
Jag och min kompis brukade sent in på kvällarna ligga i hans loft säng på somrarna utan kalsonger och titta i porrtidiningar. Detta var strax innan vi börjat runka, så typ 10-11 år gammla

Ett tag bodde hans två kusiner där. Den äldre av dom var i vår ålder och gillade mer grabbiga saker som tvspel, turtles och transformers. Hon var en smal blond tjej, jätte söt. Hon blev ett litet bihang i våra häng, på gränsen till störig.

Iaf hon brukade sofa på soffan utanför Johans rum, i vardagsrummet. Men några nätter var det svinvarmt så hon fick lov att sova under oss för vi hade en fläkt och fönster som gick att öppna.

Vi hade porrtidiningar i sängen och även Kalle Anka tidningar. Så jag och Johan brukade ha en Kalle tidning öppen och sen lägga porr tidning under den så man kunde snabbt gömma den. Vi brukade ligga med våra pojkstånd pekandes mot taket med kalsongerna runt knäna och bläddra i tidningar. Samtidigt som vi snackade skit med kusinen.

Men en kväll klättrar hans kusin upp och ser oss liggaa med snopparna helt öppet. Snabbt klär vi på oss men undertiden hann kusinen rycka till sig en tidning. Hon började först bara skratta åt oss men sen började hon bläddra. Jag minns inte helt hur det kom på tal men kusinen erbjöd sig att visa sina bröst för oss och slet av sig sin pyjamas skjorta. Jag minns än hennes små fina bröst, men att både jag och Johan då inte brydde oss, för "vi hade ju "riktiga kvinnor" i tidningarna", riktiga idioter var vi!

Den veckan var hon med oss uppe i loft sängen på kvällarna och somnade ofta brevid mig. Men jag och Johan behöll kalsongerna på när hon va där. Hon bidrog med sina egna observationer och åsikter om porren, bland annat var hon övertygad om att vaginal sex inte förekom inom porr, det var bara för kärlekspar, i porr var allt analt trodde hon. Hon försökte även tjata sig till att få se hur vi fick stånd och att hon ville känna på en hård snopp. Det enda hon fick var att se hur snopparna reste sig i kalsongerna på oss.

Vid ett par gånger försökte hon typ dra mig åt sidan när Johan gjorde annat men idiot som jag var så höll jag mig för mig själv då, "varför skulle jag vara intresserad av en liten tjej?" Suck, blir trött på mig själv ibland.

TotteBus

Ny medlem
Ålder
65
Kön
Man
Vid 14-års ålder började jag o en kompis runka ihop, ibland var för sig men också varandra.
Efter ett tag så började vi experimentera lite där jag fick suga o slicka hans kuk o pung och även analen ibland. Med åren som gick så blev det även att han knullade mig analt, vi umgicks som kompisar brukar men när lusten föll på så utnyttjade han mig sexuellt. Vi träffas även idag o det händer att jag suger honom och ibland upplever han gamla minnen genom att knulla mig :)
Behöver nog inte tillägga att jag är passiv o undergiven och han aktiv o dominant.

Toppen