Jag och min kompis brukade sent in på kvällarna ligga i hans loft säng på somrarna utan kalsonger och titta i porrtidiningar. Detta var strax innan vi börjat runka, så typ 10-11 år gammla
Ett tag bodde hans två kusiner där. Den äldre av dom var i vår ålder och gillade mer grabbiga saker som tvspel, turtles och transformers. Hon var en smal blond tjej, jätte söt. Hon blev ett litet bihang i våra häng, på gränsen till störig.
Iaf hon brukade sofa på soffan utanför Johans rum, i vardagsrummet. Men några nätter var det svinvarmt så hon fick lov att sova under oss för vi hade en fläkt och fönster som gick att öppna.
Vi hade porrtidiningar i sängen och även Kalle Anka tidningar. Så jag och Johan brukade ha en Kalle tidning öppen och sen lägga porr tidning under den så man kunde snabbt gömma den. Vi brukade ligga med våra pojkstånd pekandes mot taket med kalsongerna runt knäna och bläddra i tidningar. Samtidigt som vi snackade skit med kusinen.
Men en kväll klättrar hans kusin upp och ser oss liggaa med snopparna helt öppet. Snabbt klär vi på oss men undertiden hann kusinen rycka till sig en tidning. Hon började först bara skratta åt oss men sen började hon bläddra. Jag minns inte helt hur det kom på tal men kusinen erbjöd sig att visa sina bröst för oss och slet av sig sin pyjamas skjorta. Jag minns än hennes små fina bröst, men att både jag och Johan då inte brydde oss, för "vi hade ju "riktiga kvinnor" i tidningarna", riktiga idioter var vi!
Den veckan var hon med oss uppe i loft sängen på kvällarna och somnade ofta brevid mig. Men jag och Johan behöll kalsongerna på när hon va där. Hon bidrog med sina egna observationer och åsikter om porren, bland annat var hon övertygad om att vaginal sex inte förekom inom porr, det var bara för kärlekspar, i porr var allt analt trodde hon. Hon försökte även tjata sig till att få se hur vi fick stånd och att hon ville känna på en hård snopp. Det enda hon fick var att se hur snopparna reste sig i kalsongerna på oss.
Vid ett par gånger försökte hon typ dra mig åt sidan när Johan gjorde annat men idiot som jag var så höll jag mig för mig själv då, "varför skulle jag vara intresserad av en liten tjej?" Suck, blir trött på mig själv ibland.