barndoms/nutids-kompis...

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag och min bästis började redan när vi gick i första klass att pilla på varandra i sk doktorslekar. Det fortsatte upp i åren med fingrar i både fitta och anal. När vi kom i tonåren onanerade vi tillsammans och hjälpte ibland varandra. Vi är fortfarande bästa vänner och det händer fortfarande att vi pillar på varandra.....
Åh, vilken lycka att ha sådan bästis! Spännande att pilla nån annan i analen i den åldern...
Jag hade en killkompis när jag var 10-12 år som jag också lekte lite 'sexlekar' med. Inget avacerat och tyvärr rann det ut i sanden
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag och min bästis började redan när vi gick i första klass att pilla på varandra i sk doktorslekar. Det fortsatte upp i åren med fingrar i både fitta och anal. När vi kom i tonåren onanerade vi tillsammans och hjälpte ibland varandra. Vi är fortfarande bästa vänner och det händer fortfarande att vi pillar på varandra.....

Antar att orgasmgapet hade varit mindre om fler kvinnor hade såna vänner och kompisar
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
I ca 8-9 årsåldern, om jag inte minns fel, hade vi en lek som hette "Visa stjärten". Hur den uppstod minns jag inte men spännande var det, och i kvarteret fanns det ett par tjejer som gillade det och nog var de som drev leken. I området fanns ett stort och tätt slånbärssnår som vi kunde krypa in i och som både skyddade helt från insyn och inte tillät att vuxna kunde ta sig in.
Att visa stjärten killar emellan var inget speciellt, var väl mest en retsam grej vid duschen efter gympan, men när tjejer ville, så var det inget vi killar ville missa att "få se". Oerfarna som vi var förstod vi inte vad "stjärten" var, utan tolkade det som anus, men det var också spännande när det fick undersökas på nära håll. Tjejerna undrade efter ett tag om vi inte vill se "framstjärten" också. Något vi inte insåg vidden av förrän de sa att "Vill ni det, så måste ni alla visa snoppen samtidigt." De var ju lite överraskande men efter en kort tvekan vann nyfikenheten över blygheten. Tjejerna undersökte kronjuvelerna minst lika ingående som vi nyfiket försökte få se vad som fanns inne i "framstjärten". Det hela var dock endast en okulär besiktning på det här stadiet, där var och en fick sära på/dra ner huden, men spänningen och egen beröring gjorde att några av oss fick (viss) erektion, till tjejerna storögda förtjusning.
Det här pågick ett tag med ojämna mellanrum. Nyfikenheten avtog och det hela fick ett tvärt slut när en av tjejerna flyttade från kvarteret.
 

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Suga varandras pojkpittar ?? Jag är lite tveksam till det, för av erfarenhet var inte pojksnoppar särskilt rena. Jag sög aldrig i tidiga pojkåren, även om vi runkade rätt flitigt och tillfälle fanns, för de flesta skötte inte sin hygien särskilt bra. Luktade gammal urin och många hade smegma när man drog bak förhuden en bit. INTE LOCKANDE !!! - luktade illa. Att runka varandra var ok, för då behövde man inte få på sig kladdet. men att ta det i munnen - USCH !!
Undrar hur ni som hävdar sug av pojksnoppar på killar från 6 till 12 år har det med lukt och smaksinnena.
Var först i de senare tonåren, då de flesta hade blivit noga med hygien och dusch som det blev aktuellt.

Vilken sötvattenspirat! Lite "flens" har väl ingen dött av? Minns en stolla som dragit hem mig från en klubb. Hon började mästra mig om att tvätta snoppen. "Ja, ja" svarade jag och fick sedan uppbära klander varmed jag svarade: "Det verkar som om du egentligen vill ha anticeptisk sjukhussex!" Avvek till damens förvåning.
 
Last edited:

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Vilken sötvattenspirat! Lite "flens" har väl ingen dött av? Minns en stolla som dragit hem mig från en klubb. Hon började mästra mig om att tvätta snoppen. "Ja, ja" svarade jag och fick sedan uppbära klander varmed jag svarade: "Det verkar som om du egentligen vill ha anticeptisk sjukhussex!" Avvek till damens förvåning.
Synd det, för jag tror du kunde ha gjort så mkt mer av situationen. T ex föreslagit att ni skulle ta en härlig dusch tillsammans. Smeka o leka, tvåla in o gnida, krama, glida mot varandra, undersökande alla erogena punkter och på kuppen fått snorren avtvättad till godkänd hygiennivå utan invändningar. Men du kanske inte var riktigt tänd på att ha sex med den damen ? ;)
 

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Många nuförtiden är alltför hygienfixerade. För mkt sådan fixering kan dessutom vara skadlig och t ex medföra huduttorkning och beroende av mjukgörande krämer mm. Personligen duschar/badar jag bara när jag behöver tvätta håret eller om jag fryser. Dessutom svettas jag knappt. En beklaglig trend är också denna att raka könshår vilket lätt kan orsaka svampbesvär.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Skulle nog kunna tvätta mig mellan benen och be henne tvätta den, när man tvålar in varandra i duschen om smeker varandra hon blir blött inte bara av vattnet. Sveper in varandra i ett badlakan och forsätter i sovrummet.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
I femte klass brukade jag och en klass kompis smyga in på en handikapptoa i gympasalen och onanera tillsammans. Vi kollade på varandra och lärde och om hur det motsatta könet funkade, vart och hur det va skönt. Något år tidigare hade jag börja onanera med min sju år äldre kusin men det är en tjej.
Berätta gärna om hur det var när du började onanera med din kusin!
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
När man var yngre började att vi var några killar som runkade tillsammans. Sedan kom någon tjej och berättade att hon också smekte sig. En dag bjöd hon hem mig ville se hur jag gjorde, hon klädde av sig naken satte sig i skräddarställning och viskade visa mig. Jag hade blivit våldsamt upphetsad och kom snabbt. Sedan började hon smeka sig och jag kom igen.
Vi försökte var tillsammans men jag kom fram till att jag älskade det vi gjorde men inte henne så de tog slut. Nu är hon lesbisk så det hon gjorde var väl som ung att försöka utforskar sin sexuallitet. Vi hade ju onanerat tillsammans men inte smekt varandra.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
..........
Var även med honom som jag kom för första gången tillsammans med någon. Förstod nog inte riktigt vad som hände första gången så jag försökte dra mig undan direkt det började rycka i kuken och som tur var var det ett luftskott annars hade jag sprutat på hans kuk då jag låg underst. Kände skam och det satt i även senare så jag såg alltid till att försöka dölja när jag kom, efter nån gång var det slut med luftskotten och det blev mycket svårare att dölja när man kom. Blev något skott i kallingarna bland annat och även att jag avbröt strax innan jag kom och runkade mig till utlösning själv på toan, han måste ha märkt det nån gång men sa aldrig något. Vet inte varifrån skamkänslan kom från men när jag tänker efter har jag aldrig kommit så någon annan sett när jag sprutar, inte ens via nätet. Inget jag reflekterat över utan det slog mig alldeles nu.
Fint att du delar med dig av dina känslor, det är en bra början.(y)
(Som jag förstår det är det något du fortfarande inte kommit runt).
Då tycker jag nu du ska göra slag i saken å logga in på Whereby.com/swedenonani, Dirtyroulette.com eller Chaturbate.com och runka för glatta livet tills du kommer och också sprutar i bild. Helst flera gånger tills du motat ut din lilla "fobi".
Sånt där ska man göra sig av med, för en del av njutningen är ju att få se både sig själv och andra spruta fritt o ohämmat. Både hemma, på nätet och ute i Guds fria natur.
Du säger inget om du har sällskap eller inte, men jag vågar påstå att de flesta partners oavsett män/kvinnor gillar att se, se på, kladda, smaka på, gosa runt med både försats och sperma.
Så, varför inte höja njutningsribban både för dig och dem ? :p
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Många nuförtiden är alltför hygienfixerade. För mkt sådan fixering kan dessutom vara skadlig och t ex medföra huduttorkning och beroende av mjukgörande krämer mm. Personligen duschar/badar jag bara när jag behöver tvätta håret eller om jag fryser. Dessutom svettas jag knappt. En beklaglig trend är också denna att raka könshår vilket lätt kan orsaka svampbesvär.
Hmmm... ja, då kan man ju lätt förstå anledningen till att damen i fråga ville ha en avtvagning gjord före ev sex. Jag framför ingen direkt kritik mot din inställning, men en daglig tvätt av underlivet med lämplig tvålkräm är inget som ger behov av mjukgörande kräm/motsvarande efteråt. Knappt ens för personer med torr hy. Däremot så medför att inte göra det både dålig lukt och irritationer med risk för infektioner. Så fundera på en förändring för ditt eget välbefinnande.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Hmmm... ja, då kan man ju lätt förstå anledningen till att damen i fråga ville ha en avtvagning gjord före ev sex. Jag framför ingen direkt kritik mot din inställning, men en daglig tvätt av underlivet med lämplig tvålkräm är inget som ger behov av mjukgörande kräm/motsvarande efteråt. Knappt ens för personer med torr hy. Däremot så medför att inte göra det både dålig lukt och irritationer med risk för infektioner. Så fundera på en förändring för ditt eget välbefinnande.
Vanlig tvål ska man absolut inte använda. Enbart vatten kan också vara uttorkade. Jag blev rekommenderad av läkare att tvätta med barnolja och torka av då jag fick problem med torrsprickor på förhud och ollon. Då hade jag bara tvättat med vatten dagligen
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Berätta gärna om hur det var när du började onanera med din kusin!
Oj, jag vet inte om jag minns allting rätt om hur det började. Det kan ha varit så att jag berättat att det var ömt, nästan smärtsamt att ta direkt på den lilla pärlan högt upp i snippan men jag minns att det kändes så, jag hade nog sett mamma onanera och testat samma. Möjligen att min kusin skulle visa lite varianter på det men jag vet iaf att hon lärde mig en del, bland annat att vi tog mjuka penslar som vi doppade i barnolja och målade på klittan och lite runt om. knulla med hårborsten var också hennes idé men jag fick inte in den då så jag hade en tuschpenna med rundad ände som jag knullade med.
 
M

MrTom

Gäst
För mig började det när jag var på sommarlov hos min kusin i ett litet samhälle i Uppland, jag och min kusin var 12 år en granne i samma ålder turades om att suga varandra! I början hade vi bara torrorgasmer , första gången jag sprutade så var jag 13 år och dom andra blev imponerade av mitt sprut! Senare den sommaren började dom också spruta och våra kukar växte för varje år, grannen hade en stor från början så den var härlig att suga på! Den sommar vi fyllde 14 blev vi mer och mer avancerade vi kullade varandra allt oftare, att ha en kuk i munnen och en baken har jag alltid gillat men har inte blivit så ofta nu på äldre dar! Hoppas få uppleva det på Manhattan nån gång! ;)
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Detta med hårborsten gjorde min lillasyster, hon använde bara till sin buske mellan benen, men i verkligheten vad det väl att använda handtaget som var intressant.
Efter hon var min styvsyster ville hon inte prata med sin mamma men min mamma hjälpte till att beställa två sexleksaker.
Det var okey med hennes mamma det var väldigt öppna kan hara med att både mormor och moster var ensamstående, var inte så intresserad av ny man kunde sköta det själva eller ibland med någon vännina även om de var heterosexuella.
Med vännina var det bara sex ingen kärlek
 

SkorpionPappa

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag började runka väldigt tidigt. Jag har minnen från när jag var 7 och redan då aktivt runkade för att uppnå orgasm. Torrorgasm såklart men jag var väl medveten om dem och hur jag skulle uppnå dem. Men när jag började minns jag inte.

Jag började tidigt bli nyfiken på mina kompisar så jag övertalade nästan alla att jämföra mig mig. Då jag var betydligt mer erfaren behövde jag visa och berätta. Alla var inte lika intresserade som jag men nästan alla blev hårda. Många runkad dag tillsammans med och vi hjälpte varandra. Vissa fick jag även suga och ville suga min.

Vid 9/10 tröttnade jag väl på att behöva undervisa mina jämnåriga kompisar så jag sökte mig naturligt till äldre vänner. En av mina kompisar hade en storebror på ca 15år och han behövde man inte undervisa eller tjata på haha.

Han visade mig många sprut varav många var med min hjälp. Jag minns hur fascinerad jag var av storleken (efter puberteten) och av hår men framförallt av spermasprut. Blev många lekar med honom och några av hans vänner.

Första tjejen blev något år senare när jag blev förförd av en äldre kvinna. Som jag skrivit om på annan plats i forumet.

Men många lekar med kompisar blev det tidigt. Idag har jag tyvärr ingen runkkompis.
 

loadedgun

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag började runka väldigt tidigt. Jag har minnen från när jag var 7 och redan då aktivt runkade för att uppnå orgasm. Torrorgasm såklart men jag var väl medveten om dem och hur jag skulle uppnå dem. Men när jag började minns jag inte.

Jag började tidigt bli nyfiken på mina kompisar så jag övertalade nästan alla att jämföra mig mig. Då jag var betydligt mer erfaren behövde jag visa och berätta. Alla var inte lika intresserade som jag men nästan alla blev hårda. Många runkad dag tillsammans med och vi hjälpte varandra. Vissa fick jag även suga och ville suga min.

Vid 9/10 tröttnade jag väl på att behöva undervisa mina jämnåriga kompisar så jag sökte mig naturligt till äldre vänner. En av mina kompisar hade en storebror på ca 15år och han behövde man inte undervisa eller tjata på haha.

Han visade mig många sprut varav många var med min hjälp. Jag minns hur fascinerad jag var av storleken (efter puberteten) och av hår men framförallt av spermasprut. Blev många lekar med honom och några av hans vänner.

Första tjejen blev något år senare när jag blev förförd av en äldre kvinna. Som jag skrivit om på annan plats i forumet.

Men många lekar med kompisar blev det tidigt. Idag har jag tyvärr ingen runkkompis.
Oh lite som jag. Jag fick mina första orgasmer när jag var kring 7 år också. Lät spännande att runka med din äldre polare!
 

Trenter

Välbekant medlem
Kön
Man
Började runka strax innan 13, med litet sprut. Vi var några klass kompisar som runkade tillsammans i vår källare i en del av ett skyddsrum. Ena kompisens storebror bidrog med porrtidningar. När vi var 14-15,
och sprutet hade växt till sig, fick vi mera vara ensamma hemma och då träffades vi hon någon där det var FF (Föräldrarfritt). Då blev det till att runka bulle. Den snälla mamman hade dukat fram saft och bullar. Vi lade en bulle i mitten och alla började runka samtidigt och sprutade på bullen. Den som kom sist fick äta upp bullen.
Runka bulle har väl flera gjort?:)
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Började runka strax innan 13, med litet sprut. Vi var några klass kompisar som runkade tillsammans i vår källare i en del av ett skyddsrum. Ena kompisens storebror bidrog med porrtidningar. När vi var 14-15,
och sprutet hade växt till sig, fick vi mera vara ensamma hemma och då träffades vi hon någon där det var FF (Föräldrarfritt). Då blev det till att runka bulle. Den snälla mamman hade dukat fram saft och bullar. Vi lade en bulle i mitten och alla började runka samtidigt och sprutade på bullen. Den som kom sist fick äta upp bullen.
Runka bulle har väl flera gjort?:)
Jag har tyvärr aldrig runkat bulle, men skulle gärna göra det. Med ålderns rätt så har jag lite svårt att komma snabbt, men det är väl bara positivt i en sådan lek tänker jag...hehe
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Runkat bulle har jag inte gjort men vi har använt knäckebröd. Jag har aldrig förlorat och behövt äta brödbiten och det är jag glad över att jag sluppit. En kvinna och hennes safter har jag inget emot men vill helst inte ha en mans. Det har hänt en gång med min grannes pojkvän, råkade komma på när de hade sex på baksidan av huset.
Min granne vinkade till mig hoppade att hon skulle suga mig. Till min förvåning drog hon några drag sedan tog hennes pojkvän mitt stånd och började suga, det var nog inte först gången var lite hårdhäntare en de flesta kvinnor jag kom på en minut. Fem minuter senare gick jag även ha sex med min granne, hennes pojkvän hade kommit och slaknat var glad för det ville inte suga honom.
 
Toppen