Brukar ni få fontänorgasm?

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Ja, det kan stämma men jag var oxå rejält upphetsad. Verkar som att det behövs lite kraft oxå när man ser på nätet
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Har aldrig fått en fontänorgasm. Innan jag läste på detta forum trodde jag att fontänorgasm var en myt som odlades av porrbranschen:oops:

Men nu ser jag att jag har något att lära mig och se fram emot;)

Porrbranschen odlar väl på myten att de ser ut som om det kommer från en vattenslang. Tror större delen av de som sprutar på film är mer eller mindre fejk där tjejen har druckit mängder av vatten...och ja...

Men det är definitivt ingen myt, dock ter det sig nog mer subtilt oftasts. Kanske bara en blöt fläck på lakanen eller mindre vätska som utsöndras.
 

Mmmysan

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Kvinna
Porrbranschen odlar väl på myten att de ser ut som om det kommer från en vattenslang. Tror större delen av de som sprutar på film är mer eller mindre fejk där tjejen har druckit mängder av vatten...och ja...

Men det är definitivt ingen myt, dock ter det sig nog mer subtilt oftasts. Kanske bara en blöt fläck på lakanen eller mindre vätska som utsöndras.

Mer eller mindre utsöndrande vätska blir det långt innan orgasmen ;)
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag trodde oxå det var fejk tills mina tjejkompisar började prata om det. En av dem sprutar hur mkt som helst! Hon brukar lägga ut sådana där underlägg man kan ha i sängen om man brukar kissa ner sig. Hon har sagt att det blir lättare o lättare att komma så o att det blir mer o mer vätska som sprutas ut. Man kan skriva in Squirtinator på google så får man lite instruktioner. :)
 

trosor

Medlem
Kön
Man
Var ihop med en kvinna för 10-12 år sedan som fick riktigt härliga fontänorgasmer, speciellt när hon blev fistad.
När man väl fått in handen, så knöt man näven inne i fittan och vände sedan handen fram och tillbaka,
då tog det inte lång tid innan hon kom, när hon gjorde det tog man ut handen och hon sprutade långt och länge.
Hände även att hon kissade på sig ibland. Dessa upplevelser saknar jag idag.
 

Boobsgirl

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Kvinna
En in-och-ut-rörelse funkar inte alls för mig, utan in med fingrarna i fittan och sen böjer killen på dom, hårt och i rasande tempo. Tänk ungefär samma rörelse som om man kramar en stressboll. Jag håller faktiskt igen lite för det mesta när jag sprutar, annars skulle vi behöva byta lakan varenda kväll, skvätter upp i ögonen på mig själv till och med. Men det är ju mest för att han har fingrarna kvar i mig under hela orgasmen, annars stannar den av
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
En in-och-ut-rörelse funkar inte alls för mig, utan in med fingrarna i fittan och sen böjer killen på dom, hårt och i rasande tempo. Tänk ungefär samma rörelse som om man kramar en stressboll. Jag håller faktiskt igen lite för det mesta när jag sprutar, annars skulle vi behöva byta lakan varenda kväll, skvätter upp i ögonen på mig själv till och med. Men det är ju mest för att han har fingrarna kvar i mig under hela orgasmen, annars stannar den av

Då finns det alltså de som sprutar som i porrfilmerna? :p
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Oh, vad härligt! Jo, det är precis som Boobsgirl säger ang tekniken. Squirtinator säger detsamma o mina vänner oxå. Ang det Trosor säger kan jag säga att det vore omöjligt! Inte får mannen in en hel näve i mig. Först end ett finger o eft ett tag två - that´s it! Om mannen har en väldigt stor apparat får jag hålla på jädrigt länge för att få in den.
 
Toppen