Brukar ni få fontänorgasm?

Boobsgirl

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Kvinna
Oh, vad härligt! Jo, det är precis som Boobsgirl säger ang tekniken. Squirtinator säger detsamma o mina vänner oxå. Ang det Trosor säger kan jag säga att det vore omöjligt! Inte får mannen in en hel näve i mig. Först end ett finger o eft ett tag två - that´s it! Om mannen har en väldigt stor apparat får jag hålla på jädrigt länge för att få in den.
Det tar tid att få in en hand, men visst, jag hade aldrig klarat det innan jag fött barn. Har killen en normalskapt näve och inte ett dasslock så går det efter lite jobb och en massa glidmedel av rätt sort. Det är rätt häftigt med fisting faktiskt, men sprutar helst inte då, för då gör det ont i fittmusklerna
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Oh, vad härligt! Jo, det är precis som Boobsgirl säger ang tekniken. Squirtinator säger detsamma o mina vänner oxå. Ang det Trosor säger kan jag säga att det vore omöjligt! Inte får mannen in en hel näve i mig. Först end ett finger o eft ett tag två - that´s it! Om mannen har en väldigt stor apparat får jag hålla på jädrigt länge för att få in den.

Jag tror fisting definitivt inte är för alla. Själv har jag rätt stora händer, med pianofingrar. Har varit en tjej jag varit med som propsade på att hela handen skulle in, kan säga att vi fick jobba väldigt länge och det gick åt en hel flaska glidmedel. I normala fall får jag in en eller två fingrar och frugan idag är rätt 'liten' så där skulle en hel hand vara helt omöjligt ens om vi velat. Detta trots 2 födda barn.
 

trosor

Medlem
Kön
Man
Oh, vad härligt! Jo, det är precis som Boobsgirl säger ang tekniken. Squirtinator säger detsamma o mina vänner oxå. Ang det Trosor säger kan jag säga att det vore omöjligt! Inte får mannen in en hel näve i mig. Först end ett finger o eft ett tag två - that´s it! Om mannen har en väldigt stor apparat får jag hålla på jädrigt länge för att få in den.
Vissa kvinnor är stora där nere, har man fött barn tidigare, så brukar det gå bra. Jag har träffat ett antal kvinnor som klarar det.
Har även träffat kvinnor som inte klarat det, men velat prova, så du är inte ensam. Sen så vill jag säga att det går bara inte att trycka in handen, man måste ta till glidmedel och jobba sakta och försiktigt, lyssna noga på vad hon säger. Säger hon stop, så är det stop.
 

MatiasA

Välbekant medlem
Kön
Man
Oh, vad härligt! Jo, det är precis som Boobsgirl säger ang tekniken. Squirtinator säger detsamma o mina vänner oxå. Ang det Trosor säger kan jag säga att det vore omöjligt! Inte får mannen in en hel näve i mig. Först end ett finger o eft ett tag två - that´s it! Om mannen har en väldigt stor apparat får jag hålla på jädrigt länge för att få in den.
Min teknik som funkar för oss: Börjar med smek och slick och så...sedan när det börjar vara dags för att få henne spruta trycker jag med vänster handen hårt på blygdbenet och nedre delen av magen, sedan två fingrar hela vägen in i henne och sedan pumpa hårt med fingrarna mot handen som trycker emot. Kan börja med hård tempo och kraft från början om hon är upphetsad...tar inte mer än 10-20 sekunder tills hon sprutar! Och bäst av allt...hela proceduren kan upprepas nästan omedelbart...flera gånger om hon vill och orkar
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Min teknik som funkar för oss: Börjar med smek och slick och så...sedan när det börjar vara dags för att få henne spruta trycker jag med vänster handen hårt på blygdbenet och nedre delen av magen, sedan två fingrar hela vägen in i henne och sedan pumpa hårt med fingrarna mot handen som trycker emot. Kan börja med hård tempo och kraft från början om hon är upphetsad...tar inte mer än 10-20 sekunder tills hon sprutar! Och bäst av allt...hela proceduren kan upprepas nästan omedelbart...flera gånger om hon vill och orkar

Precis så säger mina kompisar o t ex squirtinator på nätet
 

Purj0

Välbekant medlem
Kön
Man
Min teknik som funkar för oss: Börjar med smek och slick och så...sedan när det börjar vara dags för att få henne spruta trycker jag med vänster handen hårt på blygdbenet och nedre delen av magen, sedan två fingrar hela vägen in i henne och sedan pumpa hårt med fingrarna mot handen som trycker emot. Kan börja med hård tempo och kraft från början om hon är upphetsad...tar inte mer än 10-20 sekunder tills hon sprutar! Och bäst av allt...hela proceduren kan upprepas nästan omedelbart...flera gånger om hon vill och orkar

Det är så jag också har läst mig till är den bästa tekniken. Sen är ju kvinnor väldigt individuella och kanske inte fungerar på alla.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag sprutar ganska ofta men tycker att det är lite....överskattat. Orgasmen, för mig i alla fall, blir inte lika intensiv. Sprutar framförallt om jag leker eller blir knullad hårt men det kan säkert vara olika - definitivt inte om jag inte har något "i mig".

Intressant har bara hört kvinnor säga det är en annorlunda men mer intensiv orgasm. Men alla upplever ju saker olika. :)
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Jag sprutar ganska ofta men tycker att det är lite....överskattat. Orgasmen, för mig i alla fall, blir inte lika intensiv. Sprutar framförallt om jag leker eller blir knullad hårt men det kan säkert vara olika - definitivt inte om jag inte har något "i mig".
Får hålla med dig! Kan också spruta om jag får hjälp men det är långt ifrån de skönaste orgasmerna. Däremot är de ganska långa och kommer ofta flera på raken. Man blir inte lika känslig och i behov av paus som vid vanliga klitorisorgasmer.

Kan känna att det är lite jobbigt att spruta ibland. Det kan ju bli himla blött och sen är det inte så glidit och halt längre utan mest blött. Maken gillar när jag gör det så ibland får han pulla fritt även om jag kanske är nöjd sen innan. Då blir det blött, blött, och mycket träningsvärk i magen efter allt krampande.
 

MatiasA

Välbekant medlem
Kön
Man
Får hålla med dig! Kan också spruta om jag får hjälp men det är långt ifrån de skönaste orgasmerna. Däremot är de ganska långa och kommer ofta flera på raken. Man blir inte lika känslig och i behov av paus som vid vanliga klitorisorgasmer.

Kan känna att det är lite jobbigt att spruta ibland. Det kan ju bli himla blött och sen är det inte så glidit och halt längre utan mest blött. Maken gillar när jag gör det så ibland får han pulla fritt även om jag kanske är nöjd sen innan. Då blir det blött, blött, och mycket träningsvärk i magen efter allt krampande.
Min manlig synpunkt på fontänorgasm : Otroligt upphetsande och skönt att se hur ja fått min kvinna att spruta! Kan mycket väl förstå att det inte känns som vanliga orgasmer man får när man stimulerar klitoris…här är det ju G-punkten som gäller.
Samma med oss killar, prostataorgasm och vanlig med stimulering på snoppen känns helt olika men båda är jäkligt sköna att få :D
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Min manlig synpunkt på fontänorgasm : Otroligt upphetsande och skönt att se hur ja fått min kvinna att spruta! Kan mycket väl förstå att det inte känns som vanliga orgasmer man får när man stimulerar klitoris…här är det ju G-punkten som gäller.
Samma med oss killar, prostataorgasm och vanlig med stimulering på snoppen känns helt olika men båda är jäkligt sköna att få :D
Härligt att ni gillar detta fenomen! Vi tjejer får ju tillfredsställelsen att se våra män komma varje gång. Visst är det trevligt med ett så tydligt kvitto på att ens partner har det skönt

Jo det finns ju massor av olika orgasmer och de känns ju olika från gång till gång också. Jag kommer ofta när maken använder fingrarna och samtidigt slickar eller jag smeker. Jätteskönt! Nån kombo av g-punkt och klitoris. Mycket bra!

Trycker han hårdare och håller på längre blir det ofta fontän och visst är det bra men inte lika bra som den förstnämnda. Fast såklart blir man extra tänd när man märker att han blir så kåt av det och inte vill sluta... Så... vid närmare eftertanke är det också himla bra :) För att inte tala om när man får ännu mer stimulans med ett finger el något annat skönt där bak... Haha, sex är skööönt helt enkelt! :)
 

skumma

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
Min flickvän får nästan alltid fontänorgasmer. Jag älskar känslan när hon kommer när hon rider mig och det blir varmt och blöt över magen och pungen.

Samtidigt kan jag hålla med @icka om att det kan vara lite jobbigt eftersom glidet rensas ut och att sängen är galet blöt efteråt. En "wet spot" med en meter i diameter är inte så kul att sova på.
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Min flickvän får nästan alltid fontänorgasmer. Jag älskar känslan när hon kommer när hon rider mig och det blir varmt och blöt över magen och pungen.

Samtidigt kan jag hålla med @icka om att det kan vara lite jobbigt eftersom glidet rensas ut och att sängen är galet blöt efteråt. En "wet spot" med en meter i diameter är inte så kul att sova på.
Nä det är inte alltid så praktiskt med det blöta. Här har det blivit rätt mycket sex på nedervåningen i vardagsrummet för att inte störa barnen när de väl har somnat. Några gånger har det blivit rejält blött på parkettgolvet och lite att städa upp. En gång höll jag på att halka ordentligt när lillan plötsligt vaknade och jag var tvungen att snabbt ta mig upp till henne. Haha, så kan det gå...
 

Smålandsman

Välbekant medlem
Kön
Man
Har sett instruktionsfilmer på det hela o de har sagt att alla som har en vagina kan få en g-punktsorgasm. Sedan hur mkt man sprutar skiljer sig mkt. Det handlar enl dem om mannens teknik o inte om kvinnan kan. :)
Det var ju ett tag sen du startade denna tråden. Hur har det gått sen med fontänorgasmerna sen?
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Åt fanders! Har bara haft 6 ngn gång o det var långtifrån orgasm, även vanlig klitorisorgasm. Killen hittade igen klitoris men hade ingen aning om hur den skulle behandlas. Försökte visa med handen men det gick asdåligt! Han hade säkert aldrig hört talas om g-punkt o fontänorgasmer. ;)
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Åt fanders! Har bara haft 6 ngn gång o det var långtifrån orgasm, även vanlig klitorisorgasm. Killen hittade igen klitoris men hade ingen aning om hur den skulle behandlas. Försökte visa med handen men det gick asdåligt! Han hade säkert aldrig hört talas om g-punkt o fontänorgasmer. ;)

Man behöver nog öva lite tillsammans. För mig är g-punktorgasm inte lika med fontänorgasm. Jag kan få g-punktsorgasm utan att det blir blött (med klitorisstimulans) och det är de allra bästa tycker jag. För att spruta måste han smeka, eller trycka och massera ganska hårt ganska länge. Två fingrar i mig och pulla hårt, nästan försöka lyfta mig lite i fittan, om du förstår? Då blir det blött, blött...
 

Smålandsman

Välbekant medlem
Kön
Man
Man behöver nog öva lite tillsammans. För mig är g-punktorgasm inte lika med fontänorgasm. Jag kan få g-punktsorgasm utan att det blir blött (med klitorisstimulans) och det är de allra bästa tycker jag. För att spruta måste han smeka, eller trycka och massera ganska hårt ganska länge. Två fingrar i mig och pulla hårt, nästan försöka lyfta mig lite i fittan, om du förstår? Då blir det blött, blött...
Ungefär så önskade den senaste kvinnan jag var med att jag skulle göra. Jag hade ett finger djupt inne i henne och tryckte uppåt, ungefär som om jag skulle lyfta henne. Nu har hon väldigt svårt att komma, så det blev ingen orgasm, men hon lät nöjd ändå ;)
 
Toppen