Brukar ni svälja er sperma efter onani

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag tappar sexlusten direkt efter min orgasm och har då svårt att ta min sperma i munnen. Därför gör jag så att jag runkar tills jag känner satsen är på gång och stoppar då runkningen. Men satsen går inte att hindra, så en stor del pumpar ut ur ollonet. Den slickar jag god aptit i mig, och runkar sedan klart till orgasm....
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Har sprutat mig själv några gånger i munnen. Lite jobbigt att vika ihop sig numera bara. Men vill man så går det :giggle:
Håller inte med dig!...haha
Jag vill, men kan inte. Hade svårt även som ung spinkig grabb. Kunde som bäst lägga mig på rygg med rumpan upp mot en vägg och få sprutet i ansiktet och förhoppningsvis i munnen med, men nådde aldrig ollonet så jag kunde suga på det...
 

Tucker6807

Aktiv medlem
Kön
Man
Håller inte med dig!...haha
Jag vill, men kan inte. Hade svårt även som ung spinkig grabb. Kunde som bäst lägga mig på rygg med rumpan upp mot en vägg och få sprutet i ansiktet och förhoppningsvis i munnen med, men nådde aldrig ollonet så jag kunde suga på det...
Ja suga mig själv har jag tyvärr aldrig kunnat vilket är synd. Det hade jag gärna gjort :love: (y)
 

blind_owl

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag tappar sexlusten direkt efter min orgasm och har då svårt att ta min sperma i munnen. Därför gör jag så att jag runkar tills jag känner satsen är på gång och stoppar då runkningen. Men satsen går inte att hindra, så en stor del pumpar ut ur ollonet. Den slickar jag god aptit i mig, och runkar sedan klart till orgasm....
Det här brukar jag också göra när jag är riktigt kåt, att låta sperman mer rinna ur kuken men bibehålla kåtheten. Då brukar jag även slicka i mig lite
 

Cumbaths

Välbekant medlem
Smakar ofta på försatsen. När man var yngre och experimentlustan var på topp så hände det att man ejakulerade i ett glas som man sedan drack ur. Men nuförtiden: håller med om vad som sagts ovan, kåtheten försvinner ganska snabbt efter orgasm och då även lusten av svälja satsen
 

Tj58

Aktiv medlem
Ålder
65
Kön
Man
Jag tappar sexlusten direkt efter min orgasm och har då svårt att ta min sperma i munnen. Därför gör jag så att jag runkar tills jag känner satsen är på gång och stoppar då runkningen. Men satsen går inte att hindra, så en stor del pumpar ut ur ollonet. Den slickar jag god aptit i mig, och runkar sedan klart till orgasm....
Samma sak här, därför har jag bara smakat några droppar. Ska prova så som du gjorde, tack för tipset.
 
Toppen