Brukar ni svälja er sperma efter onani

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
Känner igen mig i det många skrivit! Medan jag runkar känner jag mig jävligt sugen på att testa ta hela satsen i munnen och svälja men direkt jag sprutat i handen försvinner lusten helt och jag torkar bara av mig istället!

Jävligt sugen på att se hur det känns att bli sprutad i munnen och svälja en sats men det får bli då jag känner mig redo att äntligen testa ha sex med en kille! Har alltid bara haft sex med tjejer och sprutat många i munnen och jag vill veta hur det känns för dem!

Jag är även sugen på att veta hur det är att få en sats upp i röven men har somsagt inte testat ligga med män ännu men det kommer att hända i framtiden är jag övertygad om! Bara jag hittar rätt kille i rätt situation!
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Känner igen mig i det många skrivit! Medan jag runkar känner jag mig jävligt sugen på att testa ta hela satsen i munnen och svälja men direkt jag sprutat i handen försvinner lusten helt och jag torkar bara av mig istället!

Jävligt sugen på att se hur det känns att bli sprutad i munnen och svälja en sats men det får bli då jag känner mig redo att äntligen testa ha sex med en kille! Har alltid bara haft sex med tjejer och sprutat många i munnen och jag vill veta hur det känns för dem!

Jag är även sugen på att veta hur det är att få en sats upp i röven men har somsagt inte testat ligga med män ännu men det kommer att hända i framtiden är jag övertygad om! Bara jag hittar rätt kille i rätt situation!
Testa och prova min metod. Runka tills du känner orgasmen och satsen är på gång. Då stannar du upp, men en stor del av satsen kommer ändå. Den slickar du i dig och kan sedan runka klart med en skön orgasm och resten av sperman som sprutar ut...
 

SpermaKungen

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Så läckert och upphetsande med sperma på alla sätt. För mig tog det tid innan jag lärde mig svälja satsen. Var kåt på det, sprutade, och sedan försvann lusten direkt.
Lärde mig sedan genom att spruta i en liten mugg, när jag sedan var kåt igen några timmar senare kunde jag njuta av sperman.
Jo, den blir lite rinnigare, men smakar fortfarande sperma och är rejält upphetsande.

Snabbt blev ”spärren” mot att svälja satsen direkt utsuddad, och nu njuter jag ofta av sperman och det blir som en förlängning av orgasmen att slicka i sig efteråt!!
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Så läckert och upphetsande med sperma på alla sätt. För mig tog det tid innan jag lärde mig svälja satsen. Var kåt på det, sprutade, och sedan försvann lusten direkt.
Lärde mig sedan genom att spruta i en liten mugg, när jag sedan var kåt igen några timmar senare kunde jag njuta av sperman.
Jo, den blir lite rinnigare, men smakar fortfarande sperma och är rejält upphetsande.

Snabbt blev ”spärren” mot att svälja satsen direkt utsuddad, och nu njuter jag ofta av sperman och det blir som en förlängning av orgasmen att slicka i sig efteråt!!
Jag har samma problem som du hade. Men det är inte bara smaken jag vill känna, utan konsistensen är lika viktig. Sen vill jag ha kroppsvarm sperma...
Men jag ska testa med din metod. Hoppas det vänder lika fort för mig.
 

SpermaKungen

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Jag har samma problem som du hade. Men det är inte bara smaken jag vill känna, utan konsistensen är lika viktig. Sen vill jag ha kroppsvarm sperma...
Men jag ska testa med din metod. Hoppas det vänder lika fort för mig.
Fattar precis hur du känner. Men gör det, du kommer inte att ångra dig och det är så underbart att njuta av den härliga såsen.

Sedan är det ju ännu bättre om man har en runkkompis, då kan man verkligen njuta!
 

SpermaKungen

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Ett ytterliga tips för att lära sig kan vara att först spruta i en kondom. Knyt en knut på den och spara tills du runkar lite senare. När du är kåt igen och börjar runka kan du lägga kondomen i ljumsken eller annat ställe där den bli kroppsvarm efter ett tag.
Då blir sperman lagom varm och god tills du vill börja smaka den ;)
 

Bunnybune

Ny medlem
Kön
Man
Blir inte sperman jäkligt vattnig efter att ha varit frusen?
Jag vill helst ha den med den kladdiga och sammanhållande koncistensen kvar, som när den är ny. :p
Jo det händer att den blir men jag tinnar upp den värmer den lite och fyller rumpan med den så är mer det att jag gillar det läckra att bli full i baken med det och känna det kanske läcka under dagen.
 

happypancrase

Ny medlem
Jag tappar sexlusten direkt efter min orgasm och har då svårt att ta min sperma i munnen. Därför gör jag så att jag runkar tills jag känner satsen är på gång och stoppar då runkningen. Men satsen går inte att hindra, så en stor del pumpar ut ur ollonet. Den slickar jag god aptit i mig, och runkar sedan klart till orgasm...

Samma för mig, innan orgasm kan jag svälja min sperma, tycker den är härlig och varm innan orgasmen
 
Toppen