Brukar ni svälja er sperma efter onani

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
Näää tack - finns trevligare saker att svälja . . . (har för mig jag har svarat på den här enkäten förr - kanske i ett tidigare liv? :unsure:).
 

Cumbaths

Välbekant medlem
Ett ytterliga tips för att lära sig kan vara att först spruta i en kondom. Knyt en knut på den och spara tills du runkar lite senare. När du är kåt igen och börjar runka kan du lägga kondomen i ljumsken eller annat ställe där den bli kroppsvarm efter ett tag.
Då blir sperman lagom varm och god tills du vill börja smaka den ;)
I tonåren brukade jag och min runkvän göra så. Då var man ju öppen för experiment och man var ju kåt för jämnan och kunde spruta flera gånger under samma sittning. Straxt innan vi vara nära att komma så drog vi på varsin kondom. Sedan väntade vi in varandra och när vi stönandes och flämtandes hade fyllt dom med färsk säd drog vi av dom och halsade ner innehållet. Mmmm... den smaken! Det är så uppkåtande att tänka tillbaka på det nu. Jag svalde dock bara min egen sperma och vi "swappade" aldrig och ganska snart var vi igång igen. Härliga tider!
 
Last edited:

Tj58

Aktiv medlem
Ålder
65
Kön
Man
Samma sak här, därför har jag bara smakat några droppar. Ska prova så som du gjorde, tack för tipset

Samma sak här, därför har jag bara smakat några droppar. Ska prova så som du gjorde, tack för tipset.
Funkar bra, kniper till när det precis ska komma och släpper sedan knipet så det kommer en del och det smakar gott. Fortsätter så några gånger.
 

maguno

Välbekant medlem
Kön
Man
Känner igen mig i det många skrivit! Medan jag runkar känner jag mig jävligt sugen på att testa ta hela satsen i munnen och svälja men direkt jag sprutat i handen försvinner lusten helt och jag torkar bara av mig istället!

Jävligt sugen på att se hur det känns att bli sprutad i munnen och svälja en sats men det får bli då jag känner mig redo att äntligen testa ha sex med en kille! Har alltid bara haft sex med tjejer och sprutat många i munnen och jag vill veta hur det känns för dem!

Jag är även sugen på att veta hur det är att få en sats upp i röven men har somsagt inte testat ligga med män ännu men det kommer att hända i framtiden är jag övertygad om! Bara jag hittar rätt kille i rätt situation!
 
Toppen