CumTribute: Satscha

EKA6

Aktiv medlem
Ålder
42
Kön
Man
Har tittat på bukkakke porr och sådana där massiva bukkakes, men dom kan bli lite för kladdiga. Dom som tänder mig mest är Gang Bangs med kanske upp till 20 ståndaktiga män som avslutar det hela med att spruta över den lyckliga tjejen :) Ibland när hon sitter i en stol som de vrider runt och det fylls på med nya killar hela tiden som sprutar, det är jäkligt sexigt. ... i verkligheten, vet inte, skillnad här...men spontant kanske en 8-10 killar i ring som går fram och ger mig min belöning...det hade varit sexigt..
Det får vi ju fixa
 

shack

Aktiv medlem
Kön
Man
Kan det verkligen bli FÖR kladdigt? ;)

Men det är klart att det är hett med flera kukar som är hårda och längtar efter att knulla samma sköna fitta.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Har tittat på bukkakke porr och sådana där massiva bukkakes, men dom kan bli lite för kladdiga. Dom som tänder mig mest är Gang Bangs med kanske upp till 20 ståndaktiga män som avslutar det hela med att spruta över den lyckliga tjejen :) Ibland när hon sitter i en stol som de vrider runt och det fylls på med nya killar hela tiden som sprutar, det är jäkligt sexigt. ... i verkligheten, vet inte, skillnad här...men spontant kanske en 8-10 killar i ring som går fram och ger mig min belöning...det hade varit sexigt..

Du vet vart du kan hitta i alla fall en sprutvillig kille ;)
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Har tittat på bukkakke porr och sådana där massiva bukkakes, men dom kan bli lite för kladdiga. Dom som tänder mig mest är Gang Bangs med kanske upp till 20 ståndaktiga män som avslutar det hela med att spruta över den lyckliga tjejen :) Ibland när hon sitter i en stol som de vrider runt och det fylls på med nya killar hela tiden som sprutar, det är jäkligt sexigt. ... i verkligheten, vet inte, skillnad här...men spontant kanske en 8-10 killar i ring som går fram och ger mig min belöning...det hade varit sexigt..


Har du testat?
 

joe

Aktiv medlem
Kön
Man
Nej inte Bukkakke som det visas med massor...bara i trekanter och det är väl inte direkt samma, sen är det väl skillnad på fantasi och verklighet....men nyfiken....har du testat? Berätta i så fall gärna! :D
Trekant som två tjejer eller killar? Berätta mer ;)
 

hoki75

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Har tittat på bukkakke porr och sådana där massiva bukkakes, men dom kan bli lite för kladdiga. Dom som tänder mig mest är Gang Bangs med kanske upp till 20 ståndaktiga män som avslutar det hela med att spruta över den lyckliga tjejen :) Ibland när hon sitter i en stol som de vrider runt och det fylls på med nya killar hela tiden som sprutar, det är jäkligt sexigt. ... i verkligheten, vet inte, skillnad här...men spontant kanske en 8-10 killar i ring som går fram och ger mig min belöning...det hade varit sexigt..
Du är bästa tjejen
 

laddning68

Ny medlem
Kön
Man

Jag blir galet kåt av att höra Satschas kommentarer eller "react".

Minns en film från 90-t där en "speaker" röst kommenterade vad som hände. Handlade om ett studenthem och speaker rösten berättade om hur alla var kåta, hur de kände, och måste knulla. Engelsk var den.
Jag har sökt motsvarande på nätet men inte hittat. Råkar någon av er veta om några filmer som har denna typ av speaker som ger kommentarer?
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Nu finns det en ny film med BDSM-teama ute på kanalen. Vår lilla forumslyna @Satscha frågade specifikt efter något som detta och det verkligen fick igång henne. Att höra hur hon knullar sig själv i munnen med sin dildo är nog det bästa jag hört, riktigt slyna är hon!
 

shack

Aktiv medlem
Kön
Man
Kom otroligt hårt till denna, samtidigt som Satscha. Första orgasmen var skön, men bäst var när tjejen fick sperma för att hon varit så duktig och Satscha ”hejade på”. Så otroligt skönt att spruta två gånger på kort tid.

Tack JM och Satscha!
 
Toppen