Den enorma tråden om nakenbad

Pekdonet

Medlem
Kön
Man
Jag älskar att bada naken och gärna där det finns andra som oxå gillar det. Träffar gärna någon som där, vill runka ihop eller mer. Var åker jag?
 

Slät&omskuren

Aktiv medlem
Ålder
64
Kön
Man
Undvik nakenbadet i Ågesta, Farsta. Det är ett vanligt nakenbad dit man åker för att bada, simma, umgås. Familjer åker dit, så ingen aktivitet förekommer. Det drivs av en naturistförening på uppdrag av Stockholms Stad. För aktivitet, åk hellre till Kärsön, parkera på vid Drottningholmsvägen och promenera en km västerut. Ett annat alternativ är västerut från det nedlagda varvet på Svärdsön, Nacka, även det är ett spontannakenbad. Jag tror andra läsare har mer att berätta. Betänk, att de flesta spontannakenbad är just det, primärt för att sola och bada. Vi hoppas på en fin lagom solig sommar!
 
T

Tophat

Gäst
Jag och min sambo var på ett nakenbad i Sörmland och bredvid oss låg en äldre man från Norrköping och smekte sin kuk efter en stund så frågade han nin sambo om hon ville kissa över hans ansikte, och min sambo svarade att jag måste dricka lite först.
Och när hon hade satt i sig en flaska vatten så sa hon till mannen är du redo nu, han svarade ja och min sambo ställde sig bredbent över hans ansikte och hukade sig ner och särade på blygdläpparna och kissade över hans ansikte och hsngspade och tog också kisset i mun efteråt så tackade han henne duschen över ansiktet!
Jag låg och tittade på först trodde jag inte att det var sant det jag såg!!!!
 
E

Emil77

Gäst
Jag är lite nyfiken på nakenbad. Vart finns det nakenbad i mellansverige, runt Eskilstuna, Västerås, uppsala ungefär?
 
E

Emil77

Gäst
Jag ska ut å resa lite nästa vecka. Målet är Skanör. Men kommr resa runt lite i trakterna. Så finns det några bra nakenbad där det kan ske lite skojiga saker ibland? Var och bäst tid?
 

Tj58

Aktiv medlem
Ålder
65
Kön
Man
Undrar om etik på nakenbad. Har varit på nakenbad några gånger och blir tänd på att bara vara naken utomhus och får lite stånd av bara känslan när den varma vinden sveper över en.
Själv tycker jag att det känns pinsamt när den står ca 45 grader men vilka ”regler” gäller när man bör dra sig tillbaka och dölja ståndet?
 
K

KjellKåt

Gäst
Nakenbad eller som jag säger naturistbad där får man inte gå kåt och visa det. Som jag gör på min profilbild är svårt att styra, sover. Naturismen är inte så naturlig som man vill tro, visa sina känslor offentligt är förbjuden, åtminstone för män. Nu finns det spontana bad, är sällan skyltade men naturistförbundet har en del på sin hemsida. Vill tro att naturister hymlar en del med detta om sex och nakenhet.
Inte stånd på allmänt nakenbad, risk att bli avvisad.
 

johannezzz

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Knäpp debatt här. Man kan inte säga att nakenbad är på ett visst sätt. Det är som att säga att alla restauranger serverar tråkiga hamburgare, bara för att man fått hamburgare på en restaurang. Nakenbad är olika. På vissa bad leker barn i vattenbrynet och där är sexuella aktiviteter naturligtvis förbjudna. Andra nakenbad är rena swingerställena, åtminstone på vissa platser vid vissa tider. Finns mängder med internetsidor som hjälper en att hitta rätt.
 

Mac

Välbekant medlem
Kön
Man
Både tjejen och jag gillar nakenbad och det är en viss känsla att vara helt naken bland andra nakna. Lite sexuell spänning är det ju men behöver inte vara något fel i det. Det är en frihet som är svårförklarad om man inte har upplevt den.
Visst är det också stor skillnad mellan olika nakenbad. På Ågesta, dit vi brukar gå, så är det naturistföreningen som sköter stället och det innebär att alla åldrar är på plats. Det innebär därmed också att det inte får ske någon öppen snusk, i alla fall inte på dagtid. Det finns oftast någon där som kan avhysa eventuella överträdare. Det som händer i buskarna och i skogen vid sidan om är ju en helt annan sak. Finns alltid några runkare där och ibland även tjejer som är kåta.
Stämningen på plats är väldigt avslappnad i alla fall och de allra flesta som kommer dit är där för att sola och bada utan kläder på.

Kärsön är ett annat nakenbad i Stockholmstrakten och det är utan övervakning. Det finns ofta "runkgubbar" i området och en kompis till mig gjorde ett tappert försök att åka dit med sin kk (söt ung tjej) för att se hur det skulle utveckla sig. Rätt snart efter ankomst satt det cirka 15 st gubbar/killar i en halvcirkel runt dem och runkade för fullt.
Båda är rätt vana med sex och grupper men känslan i den situationen var inte alls trevlig tyvärr. Det blev lite för mycket testosteron på liten yta verkar det som och stämningen blev nästan hotfull så de kände sig tvingade att snabbt ta sig därifrån.

Det verkar som om många gay/bikillar föredrar Kärsön dock. Antagligen lite mer avslappnat för dem.
 
Toppen