Dildotråden - där du berättar hur du onanerar och har sex med dildo

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Har köpt en såkallad monsterdildo som ser ut som kuken på en alien..... röd grön till färgen och lite annan form än en vanlig dildo. Den gör mig lite mer kåt och har den på en liten pall (25 cm hög) som står på golvet. Lätt att stå på knä över, sära skinkorna och låta den sakta glida in i baken. Har även en vanlig dildo med pung sittandes på dörren framför mig som jag suger och njuter av. Skönt med dildo i båda hålen och skönt sprut blir det...
Gött med dildo i båda hålen, underbar känsla. Jag har en sprutdildo som är riktigt god att suga på och som går att fylla med fejksperma eller ljummet vatten:p
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Gillar också att rida en dildo så, men sätter ofta min Mr Marcus på en liten platta som jag kan ha i sängen. Då är det grymt skönt att sätta sig på knä och känna hur dildon kommer långt in till dess pung trycker mot skinkorna. Behöver nästan inte röra kuken för att komma. Tycker om att ha dildon riktigt djupt inne i mig när jag kommer. Härligt att känna anus spänna runt roten på dildon när sperman sprutar.
Mr Marcus :love:. Är också sugen på en signaturdildo men av Ray Diesel, den största :X3:
 
Last edited:

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Gillar också att rida en dildo så, men sätter ofta min Mr Marcus på en liten platta som jag kan ha i sängen. Då är det grymt skönt att sätta sig på knä och känna hur dildon kommer långt in till dess pung trycker mot skinkorna. Behöver nästan inte röra kuken för att komma. Tycker om att ha dildon riktigt djupt inne i mig när jag kommer. Härligt att känna anus spänna runt roten på dildon när sperman sprutar.
När jag läser att du gillar att känna dildon djupt inne i dej, kan jag inte annat än att fundera på hur du gör för att spola dig ren först? För jag antar att du gör det... Jag lyckas aldrig bli helt ren på djupet. Vad gör jag för fel?
 

ankan7575

Aktiv medlem
Kön
Man
När jag läser att du gillar att känna dildon djupt inne i dej, kan jag inte annat än att fundera på hur du gör för att spola dig ren först? För jag antar att du gör det... Jag lyckas aldrig bli helt ren på djupet. Vad gör jag för fel?
Ja, jag spolar rent först. Har ett munstycke som jag kan skruva på duschslangen. Ljummet vatten, inte för mycket (kanske en dl) och tömning några gånger. Därefter lite mer ett par gånger. Sedan brukar det vara rent långt upp. Det är allt jag gör.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Ja, jag spolar rent först. Har ett munstycke som jag kan skruva på duschslangen. Ljummet vatten, inte för mycket (kanske en dl) och tömning några gånger. Därefter lite mer ett par gånger. Sedan brukar det vara rent långt upp. Det är allt jag gör.
Oki. Tack för info. Jag har för långt mellan toastol och dusch, så slangen räcker inte. Jag har i stället en sån där gummiblåsa med pip på. Den rymmer nog ett par dl, men tycker inte jag blir ren långt in. Och sprutar jag in mer vatten så kan jag få som magknip efter en stund och ännu mera vatten vill ut. Som att tarmen blir irriterad och inte tömmer allt vatten på en gång.
 
O

openmindedXXX

Gäst
Har ett par stycken olika, är nog ingen storsamlare, men ibland är det fantastiskt skönt.
Tror min bästa upplevelse är med en tjej, hon älskade dildo och hade att antal olika.
Bästa minnet, jag skedar henne o knullar henne i fitan, samtidigt har hon sin guldstav också i fittan. Vilket är magisk stimulans för min kuk också.
Sen tar hon fram en mindre dildo, börjar leka med den mot min anal.
Nu är det fruktansvärt skönt.
Hon ber mig ta annan dildo som är naturtrogen o lite böjd. Hon tar ut gulddildon o ber mig föra in den naturtrogna i fittan. Nu är det trångt i fittan, men så skönt.
Sen stimulerar hon klittan med gulddildon min kuk o dildo i fittan samtidigt som hon leker med den lilla i min röv.
Med ena handen nyper jag henne hårt o bröstvårtan, då kommer hon i en explosion och sprutar jag långt i henne.
Kan säga både hon o jag låg helt utslagna .
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man

klanderson65

Ny medlem
Ålder
59
Kön
Man
Toppen