Ditt äldsta/yngre möte?

Sunilson

Aktiv medlem
Ålder
34
Kön
Man
Blev avrunkad av en 13 åring. Hon försökte suga men använde tänderna så det blev bara en avrunkning. Jag var 14 eller 15. Äldsta är tyvärr bara i min ålder, 34 år. Yngsta jag legat med var 22 och jag 32!
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Som jag skrivit på någon annan tråd hade jag sex med Italienska som jag tror var åtta år, själv var jag sexår. Var inte mycket till sex men hon satte sig på den guppade några gånger jag gick snabbt en torrorgasm. Hon klev av lade sig på rygg särade på benen och smekte sig själv kom på bara någon minut. Hjälpte henne på med den klänning hon skulle ha på sig.
Det var det jag skulle göra hjälpa henne bytta klänning men vi kunde ju inte varandras språk. Hon pekade mellan benen tror hon ville bytta trosor men jag missförstod såg henne helt naken hade inte så mycket att jämföra med man var tyckte det var det vackraste jag sett. Vi var så unga och även om jag kom inne i henne så räknar jag inte riktigt det, har aldrig träffat henne igen.
 

Mats_Urbera

Aktiv medlem
Kön
Man
Störst åldersskillnad uppåt då var jag 25 och hon 46 (eller 47). Blev några trevliga träffar och jag minns att hon var mån om att göra det skönt för mig, vilket var ömsesidigt. Inte särskilt "porrig" sex utan mer erotisk och sensuell. Störst åldersskillnad neråt var jag 48 och hon 21 (född 00). Snygg som en modell men sexet blev kanske inte så bra men upplevelsen av en tajt ung kropp är inte dum i sig.
 

AndLargbg

Aktiv medlem
Som jag skrivit på någon annan tråd hade jag sex med Italienska som jag tror var åtta år, själv var jag sexår. Var inte mycket till sex men hon satte sig på den guppade några gånger jag gick snabbt en torrorgasm. Hon klev av lade sig på rygg särade på benen och smekte sig själv kom på bara någon minut. Hjälpte henne på med den klänning hon skulle ha på sig.
Det var det jag skulle göra hjälpa henne bytta klänning men vi kunde ju inte varandras språk. Hon pekade mellan benen tror hon ville bytta trosor men jag missförstod såg henne helt naken hade inte så mycket att jämföra med man var tyckte det var det vackraste jag sett. Vi var så unga och även om jag kom inne i henne så räknar jag inte riktigt det, har aldrig träffat henne igen.
Fan du e så störd o tröttsam.
 

Trossniffaren1423

Aktiv medlem
Som jag skrivit på någon annan tråd hade jag sex med Italienska som jag tror var åtta år, själv var jag sexår. Var inte mycket till sex men hon satte sig på den guppade några gånger jag gick snabbt en torrorgasm. Hon klev av lade sig på rygg särade på benen och smekte sig själv kom på bara någon minut. Hjälpte henne på med den klänning hon skulle ha på sig.
Det var det jag skulle göra hjälpa henne bytta klänning men vi kunde ju inte varandras språk. Hon pekade mellan benen tror hon ville bytta trosor men jag missförstod såg henne helt naken hade inte så mycket att jämföra med man var tyckte det var det vackraste jag sett. Vi var så unga och även om jag kom inne i henne så räknar jag inte riktigt det, har aldrig träffat henne igen.
Spännande när man inte talar samma språk
 
Håller det inom ramarna här men träffa en tjej på 15 när jag var 37.
Blev avsugen av en väns mamma när jag var 14 hon måste varit iaf lite över 40.

Försökte ta henne men var ingen bra plats så blev inget den gången. Tog henne några år senare när man blivit med lite erfarenhet
 

VadstenaBi58

Aktiv medlem
Kön
Man
Äldsta kvinnan som jag har haft sex med, var min städerska som skötte min lägenhet i Pattaya. Hon var då 72.
Äldsta man var en tysk turist, drygt 60, på ett hotell, även det i Thailand, tillsammans med två thaikillar.
Yngsta kille var strax under 18 och yngsta tjej ytterligare några år yngre. Och där kan man snacka om åldersskillnad...
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Äldsta kvinnan som jag har haft sex med, var min städerska som skötte min lägenhet i Pattaya. Hon var då 72.
Äldsta man var en tysk turist, drygt 60, på ett hotell, även det i Thailand, tillsammans med två thaikillar.
Yngsta kille var strax under 18 och yngsta tjej ytterligare några år yngre. Och där kan man snacka om åldersskillnad...
Hur gammal var du då vid dessa tillfällen?
 

VadstenaBi58

Aktiv medlem
Kön
Man
När jag knullade städtanten var jag cirka 55.
Tysken och thaikillarna cirka 45.
Yngsta killen var i yngre dagar. Jag var drygt 20 år och han 16.
När jag hade min yngsta tjej var jag cirka 60.
 
Hej jag är kille och 21 år
har en pågående affär med en 69 årig dam doc väldigt fräsch och med energi som ett ungdomligt sätt.
Den yngsta har väl typ varit 1-2 år yngre jag träffade en kvinna ca 15 -20 år äldre på en Finlandsbåt detta får väl räknas.

sen har har jag sett min mamma ha sex med min lillebrorsas 16 åriga kompis hon är 47
 
Last edited:
Toppen