Ditt äldsta/yngre möte?

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Hehe..är inte riktigt på den nivån med mina kvinliga vänner och bekanta..
Vem har sagt att det behöver vara ngn vän till dig. Det finns ju hur många som helst på datingsiterna som gärna själv vill gå men har ingen precis som du. Det är ju bara att fråga öppet om det, förklara vad du vill och vad hon har att förhålla sig till.
 

Krögare50sthlm

Välbekant medlem
Kön
Man
Vem har sagt att det behöver vara ngn vän till dig. Det finns ju hur många som helst på datingsiterna som gärna själv vill gå men har ingen precis som du. Det är ju bara att fråga öppet om det, förklara vad du vill och vad hon har att förhålla sig till.
Aha, du tänker så. Ja det vore ju onekligen galet kul och upphetsande!
 

SkorpionPappa

Välbekant medlem
Kön
Man
Spännande tråd!

Mitt sexuella behov började göra sig till känna som liten pojk under tidigt 80-tal. Runkade med flera kompisar. Ibland varandra och faktiskt en handfull avsugningar. Jag var störst bland polarna och att det ryktet spreds hjälpte mig såklart. Jag älskade att runka ihop med andra. Där är nog det ”yngsta” killar jag varit med men jag var i samma ålder. När jag var runt 35 runkade jag ihop med en ung tonåring som praktiserade på mitt dåvarande jobb. Han sprutade två gånger och jag en. Han släppte inte blicken från min kuk.

Äldsta kvinnan var inte långt efter pojkåren. Jag var ung. Kanske 12/13 när hon förförde mig. Jag har skrivit om detta i en annan tråd. Hon var 55+. Kan vara det bästa som hänt mig gällande sex. (Hon lever inte längre).

Äldsta mannen var när jag var 16 och han var också runt 55. En nära vän till familjen kan man säga. Vi lekte i hemlighet tills jag var 20. Han ägde dessutom den största kuk jag sett. Ca 25cm hård.

Annars har majoriteten av mina sexpartners varit inom 10år både över och under min ålder.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Å Berit i Vällingby.....försiktig ung dam....första träffen vinterpromenad runt Vällingby....sen fika i Vällingby....sen sa jag att jag måste köpa ett par nya byxor för möte på e.m. så vi gick in på Åhléns eller H/M eller vad d nu var för affär ...skit samma... :) ....gick runt bland byxor och tog med några par. Testade...bad henne hämta annan storlek....under tiden runkade jag upp kuken....så när hon kom tebax stod kuken rätt upp..
BÖNADE o BAD om att -du MÅSTE suga mig :)
Vilket hon faktiskt tog sig mod att göra....sugelisug på min kuk tills säden var på g då drog jag ut den o runkade ut satsen på provrumsgolvet medan hon VERKLIGE IAKTOG mitt sprut :)
Torkade inte upp säden ;)
Nästa möte blev hemma hos henne....knull i mensblodad fitta...kuken var HELRÖD efter sprutet i fittan.
Så det blev gemensam dusch med kyssar :)
Nu skulle den här tråden handla om äldsta/yngsta mötet, inte om hela din sexkarriär. Sen tycker jag som en tidigare kommentar att när det kommer till att köpa sex, då tappar jag lusten. Inget att skryta om att utnyttja stackars kvinnor. De flesta säljer inte sina kroppar för att de gillar det utan för att de är i en situation där de inte ser någon annan lösning...
 

Punter

Välbekant medlem
Kön
Man
Nu skulle den här tråden handla om äldsta/yngsta mötet, inte om hela din sexkarriär. Sen tycker jag som en tidigare kommentar att när det kommer till att köpa sex, då tappar jag lusten. Inget att skryta om att utnyttja stackars kvinnor. De flesta säljer inte sina kroppar för att de gillar det utan för att de är i en situation där de inte ser någon annan lösning...
Håller med. Plus att minst 98% är påhittat...
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Nu skulle den här tråden handla om äldsta/yngsta mötet, inte om hela din sexkarriär. Sen tycker jag som en tidigare kommentar att när det kommer till att köpa sex, då tappar jag lusten. Inget att skryta om att utnyttja stackars kvinnor. De flesta säljer inte sina kroppar för att de gillar det utan för att de är i en situation där de inte ser någon annan lösning...
Ja, är det inte märkligt hur svårt det är att hålla sig till ämnet !
Därtill tro att man kan totalt lägga beslag på tråden genom att själpa ur sig en sörja av gamla och nattståndna ligg o påsättningar. Hur skulle det se ut här om alla hade samma dåliga omdöme?
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Oh....herreguuuuuud
Ditt korkade spån! Fattar du inte ens när någon försöker berätta i all vänlighet att spammare inte gillas här:

Din humor är uppenbarligen baserad på att du ska få all uppmärksamhet och att du ska få berätta om alla dina horor och dina luder som du fått belägra!

Guess what - ingen annan gillar spammare så du och
@Sköntpåtvå kan ta varandra i hand i bilda ett eget forum.
För du och @Sköntpåtvå är bara avtändande för alla oss andra!
Så ta din jävla humor och dra åt helvete!
Om jag vore @Administratören skulle du/ni vara blockade


OT Så är mitt äldsta och yngsta på något konstigt sätt samma person

Jag var elva år och han arton. Vi höll ihop tills han tog värvning och bara det var något jag hade svårt att förlika mig med. Men han ville ...

Vi bodde i Gävle och han skulle först flytta till Söderhamn så det funkade ganska bra men sedan blev han förflyttad till Jämtland och då dog vårat förhållande.

Därefter har jag bara haft sex med mitt ex som var fem år äldre

Så även om mitt ex var fem år äldre så var mannen/killen jag hade min första erfarenhet med 7 år äldre.
Vem var egentligen min äldsta?
 
Last edited:

Xerton

Välbekant medlem
Kön
Man
Ditt korkade spån! Fattar du inte ens när någon försöker berätta i all vänlighet att spammare inte gillas här:

Din humor är uppenbarligen baserad på att du ska få all uppmärksamhet och att du ska få berätta om alla dina horor och dina luder som du fått belägra!

Guess what - ingen annan gillar spammare så du och
@Sköntpåtvå kan ta varandra i hand i bilda ett eget forum.
För du och @Sköntpåtvå är bara avtändande för alla oss andra!
Så ta din jävla humor och dra åt helvete!
Om jag vore @Administratören skulle du/ni vara blockade


OT Så är mitt äldsta och yngsta på något konstigt sätt samma person

Jag var elva år och han arton. Vi höll ihop tills han tog värvning och bara det var något jag hade svårt att förlika mig med. Men han ville ...

Vi bodde i Gävle och han skulle först flytta till Söderhamn så det funkade ganska bra men sedan blev han förflyttad till Jämtland och då dog vårat förhållande.

Därefter har jag bara haft sex med mitt ex som var fem år äldre

Så även om mitt ex var fem år äldre så var mannen/killen jag hade min första erfarenhet med 7 år äldre.
Vem var egentligen min äldsta?
Word @Grottan !!
Ut med stammarna. För var det upphetsande att gå in på denna sidan.
Nu är den tyvärr döende för att framförallt en person förstör ALLT.
Loggade in nu bara för att se hur det går i detta ärendet. Men nu kommer jag inte logga in på länge. Finns ingen anledning längre tyvärr.
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Word @Grottan !!
Ut med stammarna. För var det upphetsande att gå in på denna sidan.
Nu är den tyvärr döende för att framförallt en person förstör ALLT.
Loggade in nu bara för att se hur det går i detta ärendet. Men nu kommer jag inte logga in på länge. Finns ingen anledning längre tyvärr.
Vill du att spammarna ska vinna ? Då vinner de ju om du och jag ger upp
 

Krögare50sthlm

Välbekant medlem
Kön
Man
Ditt korkade spån! Fattar du inte ens när någon försöker berätta i all vänlighet att spammare inte gillas här:

Din humor är uppenbarligen baserad på att du ska få all uppmärksamhet och att du ska få berätta om alla dina horor och dina luder som du fått belägra!

Guess what - ingen annan gillar spammare så du och
@Sköntpåtvå kan ta varandra i hand i bilda ett eget forum.
För du och @Sköntpåtvå är bara avtändande för alla oss andra!
Så ta din jävla humor och dra åt helvete!
Om jag vore @Administratören skulle du/ni vara blockade


OT Så är mitt äldsta och yngsta på något konstigt sätt samma person

Jag var elva år och han arton. Vi höll ihop tills han tog värvning och bara det var något jag hade svårt att förlika mig med. Men han ville ...

Vi bodde i Gävle och han skulle först flytta till Söderhamn så det funkade ganska bra men sedan blev han förflyttad till Jämtland och då dog vårat förhållande.

Därefter har jag bara haft sex med mitt ex som var fem år äldre

Så även om mitt ex var fem år äldre så var mannen/killen jag hade min första erfarenhet med 7 år äldre.
Vem var egentligen min äldsta?
Jag blockade nötet!
 
Toppen