Ditt äldsta/yngre möte?

linin

Aktiv medlem
Ålder
40
Kön
Man
Jag knullade med en 70-årig gubbe på taboo när jag var 25, vilken pojke jag var, vad knullad jag blev! Sågs tyvärr aldrig igen.

Mitt yngsta möte pågår fortfarande men hon har blivit äldre. När vi började se var hon 24 och jag 38, nu är hon 25 och jag 39. Vilken kvinna till att suga kuk, hon blir nästan besviken om jag inte avslutar i munnen hennes :)
Vi sågs på ett cafe där hon jobbade.
 
Last edited:

Bokatan

Medlem
Min äldsta är en kvinna som är 72 och det hände alldeles nyligen. Vi är grannar och brukar 11 fika hos varandra några gånger i veckan. Den här gången var det bara vi två och under fikat kom hon in på och undrade hur det var mellan min fru och mig, jag blev lite ställd men sa att det är väl bra men att det kan ju alltid bli bättre. Så vi pratade vidare och från ingenting så sa hon att hon var sugen och undrade om hon fick se mig naken! Det gick snabbt vidare och det slutade med att vi var nakna och hon runkade av mig och jag sprutade upp på mig själv.
 

Ballensson

Medlem
Kön
Man
Den yngsta gick sista året på gymnasiet, skulle eller hade precis fyllt 19, jag var 44. hon var praktikant på min förra arbetsplats och jag hade personalansvar och träffade alla medarbetare och praktikanter dagligen. Hon var som alla andra och hade roligt i personalgruppen, en kväll vid stängning så var det jag och en medarbetare samt praktikanten som skötte städning och stängning, men den andre medarbetaren behövde sticka ilite tidigare så det blev jag och praktikanten ensamma kvar, vi gjorde allt som hörde till stängning med städning och låsning och stod i städförrådet och hängde in moppar och städgrejer så tog hon plötsligt tag om min kuk undan på byxorna. Hon sa inget och jag tappade helt talförmågan för en sekund, hon vände sig om och drog ner sina leggings och trosor och lutade sig framåt mot en av hyllorna. Jag fick ner mina byxor ganska kvickt kan jag erkänna. Det blev några möten till i städförrådet den våren.

Den äldsta. Va en kvinna i 60 års åldern och jag var ca 17-18. Jag körde runt med flakmoped och levererade färska frallor för att låna pengar till fotbollslaget. Hon öppnade i bara snickarbyxor och bh, hon hade rejält stora bröst och styva bröstvårtor. Hon sa åt mig att vänta i hallen medans hon hämtade pengar. När hon kom tillbaka så hade jag redan blivit lite generad och hon såg det direkt och frågade om jag ville se mer av henne. Jag tror inte jag svarade någon men hon tog av sig behån och tog mina händer och la dom på sina bröst. Sen kände hon på min redan hårda kuk innan hon drog ner mina byxor och. Började runka mig. Jag hade haft flickvänner som jag haft sex med innan så jag var inte helt färsk, men hon både sög av mig och sedan knullade vi på golvet i hallen. Jag levererade frallor dit några ggr till men då var hennes gubbe hemma så det blev bara en gång.
 

BAS

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Yngsta 17 år yngre hon 28 jag 45 det var en härlig upplevelse! Äldsta 8 år äldre hon 38 och jag 30 det är bland det bästa jag varit med om och vi träffades i ganska många år. Hmm lite för lite sex med stor ålderskillnad åt båda hållen nu för tiden. Det är tändande med åldersskillnad :)
 

Smålandsman

Välbekant medlem
Kön
Man
Den största åldersskillnaden i mitt fall var när jag var 49 och hade sex med en tjej som var 25. Nu är jag 55 och jobbar på att få till det med en 64-årig kvinna.
 

DrNize

Medlem
Min äldsta är en kvinna som är 72 och det hände alldeles nyligen. Vi är grannar och brukar 11 fika hos varandra några gånger i veckan. Den här gången var det bara vi två och under fikat kom hon in på och undrade hur det var mellan min fru och mig, jag blev lite ställd men sa att det är väl bra men att det kan ju alltid bli bättre. Så vi pratade vidare och från ingenting så sa hon att hon var sugen och undrade om hon fick se mig naken! Det gick snabbt vidare och det slutade med att vi var nakna och hon runkade av mig och jag sprutade upp på mig själv.
Knullade ni inte?
 

MikeGbg

Aktiv medlem
Jag separerade från mitt första förhållande när jag var 24år, var singel några år och levde livet i Gbg. När jag var 25år så hänge de några unga tjejer i området, pratade och skojade lite när man passerade där de hängde. En dag så sa en hej Micke, hon hade bemödat sig med att reda på vad jag hette. Hmm vi började prata och skoja och det slutade med att vi började träffas hemma hos mig. Hon var 15år men var väldigt mogen, hon och hennes kompisar hängde hemma hos mig. Var rätt oskyldigt i början, paratare mest och kollade på film. En kväll blev vi ensamma kvar och det blev hångel till slut. Var oroligt upphetsande och hon var otroligt våt och kåt. Kommer ihåg att hon skelade lite men när hon var kåt och nära att komma så skelade hon otroligt mycket. Vi hängde ihop några månader. Blev både hångel, sug, slick och sköna knull innan vi la ned…
 
Last edited:

Bellabella

Medlem
Kön
Kvinna
Tänds ju rejält på ”äldre” kvinnor. Ingen aning om hur gammal den äldsta var men den yngsta jag varit med (inte yngre än mig men ändå).. 2 veckor sedan var vår första träff, åkte hem till henne. Trodde bara vi skulle se om vi hade kemi så hade inte förväntat mig sex.. när jag kom hem till henne satt jag mig i soffan, hon sa att hon bara skulle duscha lite snabbt. Tänkte väl att vi skulle mysa (mysa som mys, inte sex) och att hon ville vara fräsch. Så kom hon ut i morgonrock, sa att hon är dålig på att ta kommandot (vilket är okej eftersom att jag är dominant) så förslog jag en massage. Hon tog av sig morgonrocken och la sig på mage. Och jag suger på att ge massage så vi böt plats. Efter det la hon sig brevid mig.. jag är ju som jag är så jag hade ännu inte förstått att hon ville ligga så jag strök hennes arm och axel ett tag.. tills jag blev sjukt kåt och råkade halka med handen till hennes bröst jag drog, strök, smekte hennes bröstvårtor. I ett bra tag det vart rätt så långtråkigt.. det tyckte nog även hon.. fast hon är dålig på att ta kommandot så frågade hon mig om jag kunde smiska henne.. vilket jag såklart inte kunde motstå (och då, äntligen ramlade poletten ner och jag förstod att hon ville ligga) smiskade henne ett tag.. ända tills jag blev ännu lite kåtare och halkade med fingrarna.. in i hennes fitta.. mer hände men nu orkar jag inte skriva mer hon är 34 btw.. jag gillade det väldigt mycket trotts att hon var yngre än jag oftast går för. (Brukar gå för 40+)
 

Faplover

Välbekant medlem
Kön
Man
Äldsta är lite oklart då jag inte haft full koll på åldern de gubbar jag lekt med men 65+. Kan antingen vara gubben som jag träffade när jag var nyss fyllda 19, bodde fortfarande hemma men var ensam hemma en helg. Hade snackat med en man som var 65+ som gärna ville bli avsugen av en ung novis. Fick order om att vänta naken hemma i sängen med ytterdörren olåst och ha ögonbindel på. Sagt och gjort så kom han på utsatt tid kände hur han smekte lite på min kropp och kort efter hörde jag hur hans byxor knäpptes upp och sen hur ett ollon trycktes mot min mun. Gapa stort nu sa han sen fick jag suga honom tills han sprutade i munnen på mig. Hade lite svårt att svälja men fick ner det efter en stund. Var så kåt av situationen att det räckte att han skulle snudda vid min kuk efteråt för att den skulle explodera i en orgasm. Han åtkom på fler besök och tog även min oskuld i rumpan vid ett senare tillfälle.

Kan även vara den gubbe som gav mig ett rimjob under en längre stund medans jag låg naken och runkade i en soffa på porrbion i Halmstad (medan den fanns).
 

gorgik9

Aktiv medlem
Kön
Man
Äldsta är lite oklart då jag inte haft full koll på åldern de gubbar jag lekt med men 65+. Kan antingen vara gubben som jag träffade när jag var nyss fyllda 19, bodde fortfarande hemma men var ensam hemma en helg. Hade snackat med en man som var 65+ som gärna ville bli avsugen av en ung novis. Fick order om att vänta naken hemma i sängen med ytterdörren olåst och ha ögonbindel på. Sagt och gjort så kom han på utsatt tid kände hur han smekte lite på min kropp och kort efter hörde jag hur hans byxor knäpptes upp och sen hur ett ollon trycktes mot min mun. Gapa stort nu sa han sen fick jag suga honom tills han sprutade i munnen på mig. Hade lite svårt att svälja men fick ner det efter en stund. Var så kåt av situationen att det räckte att han skulle snudda vid min kuk efteråt för att den skulle explodera i en orgasm. Han åtkom på fler besök och tog även min oskuld i rumpan vid ett senare tillfälle.

Kan även vara den gubbe som gav mig ett rimjob under en längre stund medans jag låg naken och runkade i en soffa på porrbion i Halmstad (medan den fanns).
Härligt kåta ungdomsminnen!!! Tack för att du postade!!!
 

Malmo_Man

Aktiv medlem
Största mellanskillnaden nedåt i ålder som jag haft sex med var jag 35 och tjejen 21, vi fick kontakt kk.se
Äldst jag haft sex med var en kvinna som då var 62 och jag 28, vi bodde i samma trappuppgång och hade regelbundna sexträffar tills jag blev ihop med en tjej i min ålder.
 
O

openmindedXXX

Gäst
Yngsta var nog 15 och jag var 20, längesen nu. Vi var ett par i många år.
När jag var 40, så hade jag en kk som var 25,
Något år senare, så hade jag en annan kk som var närmare 55.
Var tillsammans med en thailändska för par år sedan, då var jag 47 och hon 29, men såg ut som 25.
För min del har inte åldern i sig någon betydelse, ibland är dom unga ibland äldre.
Senaste relationen var med en 7år yngre tjej, innan henne med en 3 år äldre
 

Boylover

Medlem
Ålder
40
Kön
Man
Yngsta var nog 15 och jag var 20, längesen nu. Vi var ett par i många år.
När jag var 40, så hade jag en kk som var 25,
Något år senare, så hade jag en annan kk som var närmare 55.
Var tillsammans med en thailändska för par år sedan, då var jag 47 och hon 29, men såg ut som 25.
För min del har inte åldern i sig någon betydelse, ibland är dom unga ibland äldre.
Senaste relationen var med en 7år yngre tjej, innan henne med en 3 år äldre
Det låter trevligt. Jag gillar yngre.
 
Toppen